MuscleMeat

Platinum Gym meet (Gesponsord door XXL Nutrition)

Peiling Peiling Waar eten? (alleen stemmen als je mee gaat eten)

• Totaal stemmers
    18
Trainen is belangrijker dan werk

Als bodybuilder is trainen je werk

1583231554467.png

Ik doe mee @ScumbagAnnie :heart:

ik heb dan ook al mn trainingen er op zitten, dus ga waarschijnlijk beetje net doen alsof ik een bodybuildert ben :roflol:

Aangezien alle fit-bijeenkomsten wereldwijd worden uitgesteld vanwege de Corona, dan toch even de vraag:
Vindt onze meet wel doorgang ondanks gevaar voor eigen leven?

Aangezien alle fit-bijeenkomsten wereldwijd worden uitgesteld vanwege de Corona, dan toch even de vraag:
Vindt onze meet wel doorgang ondanks gevaar voor eigen leven?
In de goodie bag van XXL zit ook een mondkapje. Dus in principe is iedereen in onze gym veilig.

In b4 iemand blijkt geïnfecteerd te zijn en we zitten met z'n allen verplicht 2 weken in quarantaine in Platinum Gym.

In b4 iemand blijkt geïnfecteerd te zijn en we zitten met z'n allen verplicht 2 weken in quarantaine in Platinum Gym.

'Nieuwe strain van corona virus duikt op in Limburg.
Deze variant is zeer sterk en heeft een affiniteit voor hosts met een hoog testosteron gehalte. Hoe deze zo snel heeft kunnen muteren is nog niet duidelijk.
Onderzoek wijst naar zeer hoge hoeveelheden paardenhormoon in patient 0'

'Nieuwe strain van corona virus duikt op in Limburg.
Deze variant is zeer sterk en heeft een affiniteit voor hosts met een hoog testosteron gehalte. Hoe deze zo snel heeft kunnen muteren is nog niet duidelijk.
Onderzoek wijst naar zeer hoge hoeveelheden paardenhormoon in patient 0'
Drager van het COVID-19-virus auteur Drs. P. Bond infecteert tientallen lezers via de verkoop van zijn boeken.

Had gisteren een cv monteur langs en die mocht me niet eens meer een hand geven van z'n baas vanwege corona.

Terug
Naar boven