Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Als bodybuilder is trainen je werk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben pas bezig daar.. zou geen goede indruk zijn he hahah xD

Moooooi, dan zitten we op een lijn!Ik doe mee @ScumbagAnnie
ik heb dan ook al mn trainingen er op zitten, dus ga waarschijnlijk beetje net doen alsof ik een bodybuildert ben![]()

Tuurlijk! Beetje spanning houdt het leuk tochAangezien alle fit-bijeenkomsten wereldwijd worden uitgesteld vanwege de Corona, dan toch even de vraag:
Vindt onze meet wel doorgang ondanks gevaar voor eigen leven?
Zo lang je in je elleboog hoest, kan er eigenlijk niets gebeuren....Aangezien alle fit-bijeenkomsten wereldwijd worden uitgesteld vanwege de Corona, dan toch even de vraag:
In de goodie bag van XXL zit ook een mondkapje. Dus in principe is iedereen in onze gym veilig.Aangezien alle fit-bijeenkomsten wereldwijd worden uitgesteld vanwege de Corona, dan toch even de vraag:
En dan iedereen gaan omhelzen.Zo lang je in je elleboog hoest, kan er eigenlijk niets gebeuren....
ik stem voor!In b4 iemand blijkt geïnfecteerd te zijn en we zitten met z'n allen verplicht 2 weken in quarantaine in Platinum Gym.
Wel nee. Don't ask, don't tell policyIn b4 iemand blijkt geïnfecteerd te zijn en we zitten met z'n allen verplicht 2 weken in quarantaine in Platinum Gym.

In b4 iemand blijkt geïnfecteerd te zijn en we zitten met z'n allen verplicht 2 weken in quarantaine in Platinum Gym.
Drager van het COVID-19-virus auteur Drs. P. Bond infecteert tientallen lezers via de verkoop van zijn boeken.'Nieuwe strain van corona virus duikt op in Limburg.
Deze variant is zeer sterk en heeft een affiniteit voor hosts met een hoog testosteron gehalte. Hoe deze zo snel heeft kunnen muteren is nog niet duidelijk.
Onderzoek wijst naar zeer hoge hoeveelheden paardenhormoon in patient 0'
Hij voelde zich gewoon geïntimideerd door die 122kg’s.Had gisteren een cv monteur langs en die mocht me niet eens meer een hand geven van z'n baas vanwege corona.
Ben al heel wat lichter, scheelt benzine morgenHij voelde zich gewoon geïntimideerd door die 122kg’s.