- Waardering
- 5.468
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genoeg slin en tren mee morgen?
Challenge acceptedOf contest wie de meeste rondes sushi wegkrijgt. Ik denk @vntl![]()

Die weddenschap heeft @vntl vorige keer al van me verloren. Jammer genoeg is @ProudPizza er niet. dat is een echte eindbaas wbt ayceOf contest wie de meeste rondes sushi wegkrijgt. Ik denk @vntl![]()
Ik was ziek dikz*k en nu ook nog steeds niet 100% dus je hebt niks gewonnenDie weddenschap heeft @vntl vorige keer al van me verloren. Jammer genoeg is @ProudPizza er niet. dat is een echte eindbaas wbt ayce
Nu al smoesjesIk was ziek dikz*k en nu ook nog steeds niet 100% dus je hebt niks gewonnen

Je wint niet van me morgen vetklep, je zult morgen wel weer aan komen met een smoesje dat je geen melk producten mag en daardoor verloor..
Ik was ziek dikz*k en nu ook nog steeds niet 100% dus je hebt niks gewonnen

hehe waarom denk je dat ik de hele week mn dieet strak volg... zodat ik morgen als een varken kan etenJe wint niet van me morgen vetklep, je zult morgen wel weer aan komen met een smoesje dat je geen melk producten mag en daardoor verloor..

Ben je evengoed al, en ik winhehe waarom denk je dat ik de hele week mn dieet strak volg... zodat ik morgen als een varken kan eten![]()

25mg halo erbij
Hmmm, zo wordt het toch een interessante meet.Contest wie de meeste ML tren wegkrijgt in 1x zonder te hoesten? Ik zal de 50ML spuiten meenemen dan![]()
Iedereen 250mcg en de eerste die een hap neemt moet de rekening betalen.Beetje ghrp-6 30 minuten pre sushi. Diegene winst sws![]()

Beetje slin en tegen een hypo aanzitten werkt ook primaBeetje ghrp-6 30 minuten pre sushi. Diegene winst sws![]()