Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de hele week al mn maag lopen rekken, dus io ga voor 7 rondes. Moeten wel even de wedstrijdregels vastleggen.hehe waarom denk je dat ik de hele week mn dieet strak volg... zodat ik morgen als een varken kan eten![]()
Die weddenschap heeft @vntl vorige keer al van me verloren. Jammer genoeg is @ProudPizza er niet. dat is een echte eindbaas wbt ayce

Eet me wel k.o dan slaap ik de hele rit
Straks zit je hele terugweg te kotsen
Heb de afgelopen tijd wel genoeg gekotst

Nog erger; een getrainde kotser.
Hier in de buurt is ook al coronaRip de rest in die auto, er is nog een Corona geval vlak bij en ik moest eergisteren 2x hoesten.

Wanneer gaan wij eens meeten?En ik zit op een forum met mensen die in de buurt van corona patiënten wonen!
Komt allemaal wel heel dichtbij zo.
Ik was van plan om naar deze meet te gaan om jou en ironic te ontmoeten.....
Daar heb je Grindr voor toch?Ik was van plan om naar deze meet te gaan om jou en ironic te ontmoeten.....
Ik heb al 3 weken geen stem meer. Hees zijn heeft een nieuwe definitie gevonden. Mja, wel fit verder.Rip de rest in die auto, er is nog een Corona geval vlak bij en ik moest eergisteren 2x hoesten.
Nu, achteraf gezien, begin ik wel al wat spijt te krijgen.Ik was van plan om naar deze meet te gaan om jou en ironic te ontmoeten.....
Snap ik.Nu, achteraf gezien, begin ik wel al wat spijt te krijgen.
Dus gewoon nog komen !Nu, achteraf gezien, begin ik wel al wat spijt te krijgen.