MuscleMeat

Playstation Network down

xbox had wel express xbox live gratis gemaakt,toen psn offline was
of dat nu nog steeds is weet ik niet

Leuk , krijg ik eindelijk een mail. Doe de eerste stap is m'n login 'ongeldig' , probeer ik de andere stap 'password vergeten' krijg ik 'Er is een fout opgetreden' wanneer ik vraag om een email.

insanityy zal toeslaan dalijk :P

Vet spel idd heb bijna ook alle MG series gespeeld. Maar deze had bijna door midden gebroken. Op een saaie zondag had ik hem 5uur achter elkaar gespeeld vanaf het begin. De volgende dag wou ik verder gaan, blijkt dat je geen auto-save hebt wtf. Nu heb ik ook geen zin meer om vanaf het begin te spelen weer....

Dat spel vraagt toch regelmatig aan je of je wil saven? Klik je dan steeds op nee?

Gast , dit is echt k*t. Op m'n ps3 vragen om 'wachtwoord vergeten' lukt ook al niet , nu weet ik waarom zoveel mensen klaagden dat de ps3 k*t service heeft.

By the way , dit zouden de gratis games zijn waarvan je er 2 van kan downloaden.

original?v=mpbl-1&px=-1.png

Nice! Geen tetris dus
Alleen dat sterretje achter sommige dingen bevalt me niet?

Laatst bewerkt:
insanity, als ik jou was, was ik echt gek geworden.:roflol: Je hebt alles geprobeerd en nog lukt het niet :fuu:

Bleh , dan maar nieuwe account aanmaken zoals je zei zeker? Wat ben je dan allemaal kwijt buiten je vrienden?
Alles, want die account is dan leeg e. Je kan ook gewoon een nieuwe maken voor tijdelijk te spelen tot als je oiude in orde is.

Als je geen PS3™ hebt, kun je je wachtwoord wijzigen door via je pc naar store.playstation.com/login.gvm te gaan. Het wijzigen neemt slechts een paar minuten in beslag. Voor meer meer hulp en stapsgewijze instructies kun je op eu.playstation.com/psppsn terecht.

:roflol:

Welke games gaan jullie uit die lijst kiezen?

Ken geen 1 van die spellen.:(

denk Infamous en Dead nation, zien er alle 5 niet heel super bijzonder uit.. maar een gegeven paard niet in de bek kijken :D

• Topic Starter Topic Starter
Wow wtf, je mag die spellen dus 4ever spelen dan? Niet tijdelijk

Als dat inderdaad de spellen zijn ben ik wel teleurgesteld. Alleen Ratchet heb ik nog niet :( Als PS+ member vind ik 1 maand extra ook een beetje karig...

Maarja een gegeven paard niet in de bek kijken, toch?

Onzin, zo werkt dat niet he....als er bij jou thuis ingebroken word, komt de politie langs en die zegt dan, HA HA ! wat bent u een amateur had u niet beter uw huis kunnen beveiligen, eigen schuld.

Bouw op zijn mist een slotgracht, neem 10 dobbermans, ect ect.

En weet je wat, als ze willen komen ze alsnog binnen.
Waar wil is, is een weg. Niks is 100% te beveiligingen, als ze de pik op je hebben dan ben je gewoon de lul.

Stel je voor dat een site als Rabobank 3 weken plat ligt en je niet kan internet bankieren ?

Of die andere sites die door hackers werden aangevallen naar aanleiding van Wikileaks en julian assange. Die lagen er hoogstens een paar uur uit.

Kan toch niet waar zijn dat je een maand plat ligt als professionele organisatie.

Laatst bewerkt:
Gast , dit is echt k*t. Op m'n ps3 vragen om 'wachtwoord vergeten' lukt ook al niet , nu weet ik waarom zoveel mensen klaagden dat de ps3 k*t service heeft.

By the way , dit zouden de gratis games zijn waarvan je er 2 van kan downloaden.

original?v=mpbl-1&px=-1.png

Infamous en Dead Nation zien er wel aardig uit.

maar ben je je gegevens nou echt kwijt...?
zoals account enzo nee toch?

Terug
Naar boven