JimmyNeutron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet spel idd heb bijna ook alle MG series gespeeld. Maar deze had bijna door midden gebroken. Op een saaie zondag had ik hem 5uur achter elkaar gespeeld vanaf het begin. De volgende dag wou ik verder gaan, blijkt dat je geen auto-save hebt wtf. Nu heb ik ook geen zin meer om vanaf het begin te spelen weer....
Dat spel vraagt toch regelmatig aan je of je wil saven? Klik je dan steeds op nee?
insanity, als ik jou was, was ik echt gek geworden.Je hebt alles geprobeerd en nog lukt het niet
![]()

Alles, want die account is dan leeg e. Je kan ook gewoon een nieuwe maken voor tijdelijk te spelen tot als je oiude in orde is.Bleh , dan maar nieuwe account aanmaken zoals je zei zeker? Wat ben je dan allemaal kwijt buiten je vrienden?

Ja, als ze die spellen zomaar gaven misschien. Maar dit is ter compensatie en dus hadden ze met iets beter kunnen komen.

Lijkt er wel op jaWow wtf, je mag die spellen dus 4ever spelen dan? Niet tijdelijk
Onzin, zo werkt dat niet he....als er bij jou thuis ingebroken word, komt de politie langs en die zegt dan, HA HA ! wat bent u een amateur had u niet beter uw huis kunnen beveiligen, eigen schuld.
Bouw op zijn mist een slotgracht, neem 10 dobbermans, ect ect.
En weet je wat, als ze willen komen ze alsnog binnen.
Waar wil is, is een weg. Niks is 100% te beveiligingen, als ze de pik op je hebben dan ben je gewoon de lul.
Gast , dit is echt k*t. Op m'n ps3 vragen om 'wachtwoord vergeten' lukt ook al niet , nu weet ik waarom zoveel mensen klaagden dat de ps3 k*t service heeft.
By the way , dit zouden de gratis games zijn waarvan je er 2 van kan downloaden.
![]()