AndroidHealthClinic

Playstation Network down

Ok dan klopt dat verhaaltje niet. Iemand een idee waarom sommige mensen een mail krijgen en andere gewoon kunnen veranderen via hun PS3?

wat ik al schreef, de server is echt in de war ( het register), is ook niet niks wat er gebeurd is. En mensen worden ongeduldig, dus dan maar half gebakken online gooien die hap. Dan is er iig nog een percentage tevreden.

Ik heb daarnet een paar wedstrijdjes fifa online gespeeld. U jelly mensen met probleem met psn :eyebrow:

keihard non stop gamen! :fa:

lol wat een afgang dit, weken eruit liggen en dan deze crap allemaal.

door een paar hackertjes.

Wat zijn dat voor amateurs ?

Onzin, zo werkt dat niet he....als er bij jou thuis ingebroken word, komt de politie langs en die zegt dan, HA HA ! wat bent u een amateur had u niet beter uw huis kunnen beveiligen, eigen schuld.

Bouw op zijn mist een slotgracht, neem 10 dobbermans, ect ect.

En weet je wat, als ze willen komen ze alsnog binnen.
Waar wil is, is een weg. Niks is 100% te beveiligingen, als ze de pik op je hebben dan ben je gewoon de lul.

Laatst bewerkt:
ik vind xbox persoonlijk ook niet fijn
vind het ook wel fijn dat je via ps3 kan surfen op het internet
doe het regelmatig
en heeft xbox ook een blue ray speler?

en dat er in de controllers batterijen moet doen vind ik gay
dat je niet draadloos kan internetten vind ik gay( moet je weer aparte iets voor kopen)
dat je moet betalen om online te gaan vind ik GAY
en ik vind em lelijk

Hoe zit dat eigenlijk met die gratis games, is daar al wat over bekend?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Zelfs het witte huis is een keer gehackt, kan me niet eens voorstellen wat voor beveiliging daar op zit

doe het regelmatig

dat je niet draadloos kan internetten vind ik gay( moet je weer aparte iets voor kopen)
en ik vind em lelijk

Nee dat heeft de Xbox niet, PS3 is toch wel wat comfortabeler. En meer media proof. En idd wifi.

Inderdaad plus dan nog eens dat ze redelijk snel kapot gaan. (red light of doom)

doe het regelmatig

en ik vind em lelijk

Idd
Idd, pr0n ofzo hihi
Nee
Gay
Gay
Gay
ps3 4thawin

Nee dat heeft de Xbox niet, PS3 is toch wel wat comfortabeler. En meer media proof. En idd wifi.
daarom!
ps3 heeft veel meer voordelen vind ik.

microsoft zijn zuigers betalen voor alles
koop je een console ben je nog niet klaar
moet je nog allemaal troep er bij kopen

Wifi gebruik ik overigens zelden, als ik ga gamen heb ik toch liever de kabel.
Om lag te voorkomen, helemaal als het druk is op de wifi, vriendin, dochter allemaal op de wifi...schiet niet op naar mijn ervaring.

Nee dat meen je niet ! Je lult man. Geloof er geen zak van ouwe.
Zowel, goede move van Microsoft...

Maar ik hou lekker mijn ps3, sowieso.
Waarom zou dat een goede move zijn, maken ze dan niet juist verlies? Ja, ze krijgen er dan klanten bij, maar toch.

Waarom zou dat een goede move zijn, maken ze dan niet juist verlies? Ja, ze krijgen er dan klanten bij, maar toch.

Verlies ? echt niet hoor, verdient zich wel terug. Al was het alleen maar om Sony een hak te zetten.

En daarbij, kunnen ze wel missen.

Tenzij je je kapotte ps3 inlevert en dan die xboxen verkoopt en dan weer nieuwe games koopt voor de nieuwe ps3 die je al had.

of wat anders, :trollface:

LOL schiet ik met battlefield net een gastje neer, sta ik te kijken of ik hem nou wel echt neergeschoten heb

ah te lang geleden :(

Terug
Naar boven