MuscleMeat

Contest Log Pleister log

Bezoekers in dit topic

Gaat het met je slaapapneu ook beter nu dan ?
 
Voor iemand die daar weinig verstand van heeft heb je het wel aan het juiste eind. Want dat is namelijk een van de redenen dat ik ben gestopt met insuline. Ja je word er inderdaad een beest van maar je fysiek word er absouluut niet mooier op. Toen ik van 110kg naar 95kg ben gegaan heb ik in die paar weken nog nooit zoveel complimenten gehad over me shape. Iedereen vond me erop vooruit gegaan ondanks dat ik massa had ingeleverd.

Daarnaast had ik door al het vocht wat ik vasthield heel veel problemen met mijn slaapapneu. Ondanks mijn apparaat die me van extra zuurstof voorziet in de nacht werd ik nog steeds 2/3x per dag wakker omdat ik weer geen adem kreeg.

Momenteel weeg ik 98kg en me shape is nu prima. Ik probeer nog iets droger te komen en dan probeer ik dat te behouden.

Heeft slaapapneu dan echt met vocht te maken of zou jij dit ook gewoon meteen weer krijgen als je zwaarder word (ook al zou dat spiermassa zijn)? Kreeg je dan meer complimenten omdat je spieren harder oogden of een andere reden?
 
Heeft slaapapneu dan echt met vocht te maken of zou jij dit ook gewoon meteen weer krijgen als je zwaarder word (ook al zou dat spiermassa zijn)? Kreeg je dan meer complimenten omdat je spieren harder oogden of een andere reden?

Heeft over het algemeen meer te maken met gewicht. Zorgt voor vernauwing van de bovenste luchtwegen.

Google maar eens op Pickwick Syndroom of OSAS.

Obesitas-hypoventilatiesyndroom - Wikipedia
 
Heeft slaapapneu dan echt met vocht te maken of zou jij dit ook gewoon meteen weer krijgen als je zwaarder word (ook al zou dat spiermassa zijn)? Kreeg je dan meer complimenten omdat je spieren harder oogden of een andere reden?
Hoe zwaarder hoe erger het word inderdaad. Toen ik in het ziekenhuis aankwam zeiden ze direct dat ik moest afvallen. En toen woog ik ''maar'' 90 kilo. Op mijn top 110 kilo dus dat is best een flink verschil als ze 90 kilo al te zwaar vinden.

Heeft over het algemeen meer te maken met gewicht. Zorgt voor vernauwing van de bovenste luchtwegen.

Google maar eens op Pickwick Syndroom of OSAS.

Obesitas-hypoventilatiesyndroom - Wikipedia
Ik had wel het idee dat op het moment ik meer vocht vast hield mijn luchtwegen dicht kwamen te staan. Alsof er minder lucht doorheen kwam.

Wel jammer dat zo iets bestaat, zo word het voor velen nogal gelimiteerd tot wat voor gewicht ze kunnen gaan.

Pleister, sorry voor de slowchat :P.
100kg is mijn max blijkbaar:o
 
Doe je al cardio dikke?
 
Heeft over het algemeen meer te maken met gewicht. Zorgt voor vernauwing van de bovenste luchtwegen.

Google maar eens op Pickwick Syndroom of OSAS.

Obesitas-hypoventilatiesyndroom - Wikipedia
Dit.
Mijn man is ruim 70 kg afgevallen waarbij die apneu als sneeuw voor de zon verdween.
Al lijkt het alsnog aanwezig te zijn wanneer hij alcohol heeft gedronken :o.

En oja, ik ben in :).
 
Hij doet niet meer mee, wil liever frikandellen en hamburgers eten:)

Ik dacht dat hij dat lachend bedoelde, ik nam het niet serieus. Jammer als hij niet meer mee doet, meer kans voor jou om prijzen te pakken ;)
 
Ik dacht dat hij dat lachend bedoelde, ik nam het niet serieus. Jammer als hij niet meer mee doet, meer kans voor jou om prijzen te pakken ;)
Ik doe wel nog mee. Waar zeg ik dat niet mee doe :p

Maar ik had gewoon heel erg weinig tijd om te loggen. Ik snap dat veel mensen graag hadden gezien dat dat meer zou gebeuren en me dat eventueel punten gaat kosten. Maar dat is niet anders helaas.

Heb gister gedepleted en vandaag ook en morgen ga ik heel lichtjes laden, niks bijzonders. Enkel high carb / low fat.
 
Back
Naar boven