DeadLift
Ik was een dindsdag bezig in de sportschool..
Ik had alle curls gehad met de barbbel, borstdrukken, benchPress, Latpull,mn buik gedaan en ik was klaar.....
Maar ik vond het eigenlijk niet echt genoeg...
Ik wou wat zwaardere en andere oefeningen erbij, of wat andere oefeningen veranderen ofzo...
Dus ben ik hier op het forum vandaag wat rond gaan vragen over andere oefeningen en ik heb het deadliften ondekt!!!
Wow das effe een zeer lekkere oefening!
Ik vond het wel wat moeilijk omdat ik het nog niet eerder had gedaan maar met wat instrukties van Leen (de beheerder en oud bokser van de sportschool) ging het aardig goed!
Ook het chinnen (optrekken in normaal nederland)?!?(toch) is eigenlijk een erg fijne oefening!
Het roeien met barbbels vind ik een beetje klote omdat mijn linker arm een beetje de kanker in is door een scooterongeluk jaaaren terug.
Rechts gaat wel maar links is k*t...moet ik nog even een andere oefening voor vinden..(als iemand wat weet?!?!?!)
Verder gaat het erg lekker..
Een maand geleden "durfde" ik niet naar de sportschool door mijn psychiese-probleempjes- (ga ik verder niet te ver op in) en nu 3 x per week.....
Hele vordering niet alleen lichaamelijk maar ook geestelijk geeft mij de sport een erug goed gevoel!
Moet nog steeds heel veel leren maar dat komt met de tijd!
Gegroet voor diegene die dit nu aan het lezen is....