Fitness Seller

Ploerd LoGGGG

• Topic Starter Topic Starter
gewicht

Heb me vandaag gewogen....ben 3 tot 4 kg aangekomen in 3 weken....

zo lang het maar geen vet is ;), want 3-4 kilo is veel in zo'n korte tijd

neej geen vet..hahaha..tenminste heb nog geen vetmeter maar kan zien aan mijn taille (waar normaal gesproken het vet er bij mij als eerste bijkomt) dat het nog steeds hetzelfde is....

nieuwe maten

nieuwe maten staan er op....ben in 3 weken niet echt veel gegroeid...
Vind ik eruuug jammer want ga nu eindelijk naar de sportschool 2 x per week, doe daar in een uurtje tijd erg veel zware oefeningen en dan blijkt dat er maar erg weinig bij is....

Zie nu wel mijn spieren veel beter zitten en merk dat mijn vet % veel minder is...dus het gaat wel goed! toch?

eerst vet weg...dan spiertjuhsz terug..haha

groetjesz

plaatje

Heb nu maar eens een plaatje van mijn ieselijk geile vriendinnetje gebruikt...denk dat jullie dat ook wel kunnen waarderen..(haha)

gegroet uit het ijspaleis bibberdebibber

hehe :D

Niet veel gegroeid in 3 weken? Kerel je moet geduld hebben. Zeg maar als je niet groeid in 3 maanden dan moet je iets aanpassen.

geduld,.,.

Geduld....WAT IS DAT???

hahaha ja je hebt gelijk....geduld.....

Statuszzz

hier "wat" statusen van mij:

Bankdrukken : 75kg 6 x
Latpull : 60kg 5x
Leg Press : 190kg 7x
BeenCurl : 60kg 5x
Arm Curls : 16kg
Deadlift : 60kg 2x

Butterfly gewist en gaan DEADLIFTUUHH!!!

Laatst bewerkt:
mijn

mijn dank is groot Uw grootheid hahaha

Stackerszzzz

Vandaag potje stacker2 MET ephedra!!!! gekregen..(jaja gekregen) van een nieuwe collega die ze niet door dr strot krijgt....
Nou GEEF MAAR HIER!!! ik vreet ze wel op!!!

Ik ga ze gebruiken bij de training..(kweet niej of t wat helpt?!?)..start zo ff een toppic...en bij het hardlopen...

jordy gebruikt ook ephedra, je kan er iets over vragen in z'n logje. Maar in de bulk gebruiken(dat doe je nu toch bulken?) is niet echt ideaal denk ik

Nouwjah bulken....

Ik eet 14 boterhammen op een dag...
drink 3,5 liter water
kweet niej of je dat bulken moet noemen

DeadLift

Ik was een dindsdag bezig in de sportschool..
Ik had alle curls gehad met de barbbel, borstdrukken, benchPress, Latpull,mn buik gedaan en ik was klaar.....
Maar ik vond het eigenlijk niet echt genoeg...
Ik wou wat zwaardere en andere oefeningen erbij, of wat andere oefeningen veranderen ofzo...
Dus ben ik hier op het forum vandaag wat rond gaan vragen over andere oefeningen en ik heb het deadliften ondekt!!!
Wow das effe een zeer lekkere oefening!
Ik vond het wel wat moeilijk omdat ik het nog niet eerder had gedaan maar met wat instrukties van Leen (de beheerder en oud bokser van de sportschool) ging het aardig goed!
Ook het chinnen (optrekken in normaal nederland)?!?(toch) is eigenlijk een erg fijne oefening!
Het roeien met barbbels vind ik een beetje klote omdat mijn linker arm een beetje de kanker in is door een scooterongeluk jaaaren terug.
Rechts gaat wel maar links is k*t...moet ik nog even een andere oefening voor vinden..(als iemand wat weet?!?!?!)

Verder gaat het erg lekker..
Een maand geleden "durfde" ik niet naar de sportschool door mijn psychiese-probleempjes- (ga ik verder niet te ver op in) en nu 3 x per week.....
Hele vordering niet alleen lichaamelijk maar ook geestelijk geeft mij de sport een erug goed gevoel!
Moet nog steeds heel veel leren maar dat komt met de tijd!
Gegroet voor diegene die dit nu aan het lezen is....:D

goed dat het lekker gaat man, ook squat en het roeien zou ik erin laten, is een goede oef.

18fitie zei:
goed dat het lekker gaat man, ook squat en het roeien zou ik erin laten, is een goede oef.

Kan misschien ipv barbell row (roeien) vertical row doen (machine als je die tot je beschikking hebt), of cable rows.

nou he he zeg...

Nou ik weet sinds een paar dagen dat grapjes hier op het forum dodelijk zijn voor je imago....
dat mensen ineens roepen dat ik gebaned moet worden vind ik persoonlijk erg triest...
Ben behoorlijk relaxt gebleven al die tijd op het forum, heb gewoon normale vragen gesteld en zeer relaxte antwoorden gekregen waar ik ook echt wat aan heb gehad! (bedankt nog trouwens)
Voor grappige shit ga ik voortaan wel naar een chatsite ofzo....maar niet meer hier!!!

verder blijft het voor mij toch nog een heel leuk forum
ik zit er toch zeker wel iedere dag op...
effe foto's checkuh...mn Log bijwerken of wat lezen....

Heb trouwens vandaag op de sportschool toch een squatrek in elkaar gefrabiceerd...
Heb niet veel gepakt..volgens mij maar een kilo of 40 maar dat deed ik omdat vorige week ik bij het deadlifen erna zeker 4 dagen ernstige pijn in mijn rug had...en dat wou ik niet meer.....
Dus rustig aan opbouwen....ik wil te snel hoor ik vaak.....;)

kut

tsja wat zal ik zegguh...t gaat evuh flink k*t met trainen...
tenminste heb erg weinig getraind de laatste 2 weken..denk 2 x in 2 weken wat normaal 6 x is....
geen tijd en...ja...drugs.....

tis heel leuk hoor....alleen de dagen erna heb ik geen zin om te trainen...
let ik niet op mn voeding..en zie ik mezelf gewoon kleiner worden....
alleen maar nadelen dus....dus even wat minderen...

gaat niet echt samen...drugs en trainen...
misschien mensen met diezelfde ervaring?
zal zo ff een toppic starten....

:mad:

Terug
Naar boven