Fitness Seller

Plorkies logboek

Toch netjes!

Lekker doorknallen!

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag getrained.

Squat:

5 * 50
5 * 65
5 * 80
5 * 95
3 * 110
8 * 80

Ging goed

Bankdrukken:

5 * 30
5 * 45
5 * 50
5 * 55
3 * 62,5
8 * 50

Nog even wat uitgerust en

1 * 70 ! :)

Bendover row:

5 * 35
5 * 45
5 * 55
5 * 65
5 * 70
8 * 55

Geen assistance gedaan, want moest vroeg weg.

Ben nu aan het eind van de 9 weken van de mijn Bill Starr schema. Ga nu een week rust nemen van krachttraining, wel gewoon cardio en dieet hetzelfde laten. Daarna wil ik liever aan de gang met een 3*8 schema of zo. Kunnen jullie me wat aanraden, ik prefereer wel eentje met veel compounds want ik heb alleen beschikking over een squat-rack, bankje en barbell.

Weeg nog steeds 113,5 niet veel meer vanaf gegaan, maar ik zie mezelf wel iets voruitgaan in de spiegel.

goeie training en de spiegel is nog steeds belangrijker dan de kilo's ;)!

vette bor!

Vandaag weer aan de bak gegaan na een week rust, ben nog maar even verder gegaan met mijn 5*5, maar volgende week ben ik van plan een ander schema te gaan gebruiken, zal ik later nog posten.

Squat:

50 * 5
70 * 5
85 * 5
95 * 5
105 * 5

Had niet verwacht dat ik hem zou halen. Maar ging uiteindelijk best wel goed al zeg ik het zelf :)

Benchpress:

30 * 5
40 * 5
50 * 5
55 * 5
65 * 2

Laatste set ging echt brak, had mezelf ook een beetje overschat.

Bendover Row:

35 * 5
45 * 5
55 * 5
65 * 5
70 * 5

Good-mornings

2 * 8 * 80kg

Ging prima

Situps

4 * 15 * 10kg op borst

Ging ook goed

Heb me vorige week tijdens de rust een beetje meer op cardio gefocused. Vooral op de wat langere afstanden, ben maar van de HIIT afgestapt, ik vind Low Intensity voor een langere tijd (30-45min) toch wat prettiger. Vorige week voor het eerst 5 kilometer non-stop gejogged, waar ik toch wel mee tevreden ben, voordat ik begon was ik al uitgeput op 500m ><

Volgende week ga ik voor een week naar engeland op familiebezoek, dus ik ga proberen een sportschool daar te vinden waar ik voor een week een lidmaatschap kan nemen of zo, alleen hopen dat ze een squat rek hebben :)

En ik weeg inmiddels 111 kg, al 12kg kwijt in zo'n 2,5 maand.

Het viel me trouwens wel op dat ik veel meer gewicht verloor in die rust periode dan normaal, waarschijnlijk vanwege de vele cardio, maar ik hoop dat het spierverlies tot een minimum is gebleven. De training van vandaag ging goed, maar ik zat dan ook nog vol met glycogeen van mijn refill-dag van gister, woensdag nog maar eens even kijken hoe het met de deadlift staat :)

Gare weegschaal zegt 22% lichaamsvet, weet niet hoe ik dit moet opvatten, nog steeds geen huidplooi meting gedaan.

Laatst bewerkt:
Succes met je logje, kom af en toe eens kijken om te volgen.
Mooie doelen imo!

Gare weegschaal zegt 22% lichaamsvet, weet niet hoe ik dit moet opvatten, nog steeds geen huidplooi meting gedaan.
Ik heb hier een huidplooimeter voor je liggen maar ik zou ook nog op zo'n 20>% gokken... Je was zeker hoger in VP dan 23% toen je begon en je verliest bovenop vet ook nog 'es een hoop vocht en schijt, dus het VP zal in 't begin niet evenredig met je daling in lichaamsgewicht dalen.

goeie training! spijtig vn je bench!

Net klaar met trainen

Ben begonnen aan een nieuw schema, eerste 4 weken rustig opbouwend, met 5/6 herhalingen per oefening voor 5/6 tot 8 sets. Elke set met hetzelfde gewicht. Laatste 4 weken gaat het tempo omhoog kwa gewicht en gaat het aantal sets omlaag.

Maandag, woensdag en vrijdag doe ik:

6 tot 8 sets van 6 reps bankdrukken

5 tot 8 sets van 5 reps squaten

5 tot 8 sets van 5 reps deadliften

In het schema staat ook 3 keer per week deadliften, nou heb ikzelf hier niet zo'n probleem mee aangezien het me favoriete oefening is, maar ik zie in de meeste andere schema's maar 1 keer per week deadliften. Als assistance:

weighted situps (maandag 4 sets van 15 + woensdag 3 sets van 15)
goodmornings(maandag, 3 sets van 8 met zelfde gewicht)
barbell curls(vrijdag 4 sets van 8)
skullcrushers(vrijdag 4 sets van 8)

Vandaag:

Bankdrukken

7 sets van 6*50kg

Squaten

8 sets van 5*75kg

Deadliften

8 sets van 5*105kg

Was helemaal kapot, heb geen situps gedaan want ik kon nauwelijks op mijn benen staan na die deadlifts en squats, had ook niet zo goed gegeten vandaag :P

Laatst bewerkt:
vette sessie plorkie!

Terug uit engeland, eerlijk gezegd niet veel van het schema terecht gekomen, geen gym, en ben eerlijk gezegd ook niet echt wezen kijken. Ook heb ik mijn dieet redelijk verwaarloost terwijl ik daar was, heb te weinig gegeten ><, en wat ik at was vooral junk voelde me ook zeer zwak vandaag. Toch maar gister weer begonnen.

Benchpress

7 * 6 * 50kg

Squat

8 * 5 * 75kg

Deadlift

Niks

Ik was compleet uitgeput, had al een k*t dag gehad, had gewoon niet de puf voor de deadlifts. Morgen hopelijk beter.

Ben nog wel verder afgevallen, 110kg, 13kg kwijt, ik denk dat ik nog 10kg te gaan heb en dan moet ik toch wel redelijk droog zijn, weet alleen niet of ik dit voor kerstmis red, maar het is het proberen waard :)

Ik ben wel blij als ik klaar ben met deze k*t-cut, heb er genoeg van. Ben maar net over de helft heen :(, ik wil bulken.

Volhouden en plezier houden, dan bereik je het wel!

En de eerste helft is juist het makkelijkst... :p

Gister eindelijk weer eens een keer lekker kunnen trainen, ben al een tijd doof aan mijn rechteroor en ook nogal futloos, ben doorgestuurd naar KNO arts geweest, blijkt dat een operatie aan mijn neusamandelen niet goed is gegaan, en dat er nog een stuk in zit wat flink aan het ontsteken is. Hierdoor heeft zich een vochtophoping opgebouwd in mijn rechteroor waardoor ik doof ben in mijn rechter oor, hij heeft me op een nogal zware antibiotica kuur gezet, en ik voel me de laatste tijd een stuk energieker en sterker. Moet waarschijnlijk wel geoperereerd worden :( .Gister getrained en het ging echt een heel stuk makkelijker dan de laatste weken.

Bankdrukken:

8 * 6 * 50 kg

Squats:

8 * 5 * 75kg

Deadlifts:

8 * 5 * 105kg

Heb vandaag geen spierpijn, de laatste tijd had ik hier erg last van.

Ben niet verder afgevallen. Zie de spieren wel wat beter doorkomen in armen en benen. Heb de laatse tijd wat sociale verplichtingen gehad, waardoor ik niet helemaal goed kon eten. Maar ik kan nu weer gewoon weer verder gaan. Ben maar weer vanaf het begin van schema begonnen, omdat ik me niet echt goed aan mijn schema heb gehouden.

Plorkie man het zit je echt niet mee he verman je en ga ervoor veel succes met je oor!

Terug
Naar boven