Vandaag weer aan de bak gegaan na een week rust, ben nog maar even verder gegaan met mijn 5*5, maar volgende week ben ik van plan een ander schema te gaan gebruiken, zal ik later nog posten.
Squat:
50 * 5
70 * 5
85 * 5
95 * 5
105 * 5
Had niet verwacht dat ik hem zou halen. Maar ging uiteindelijk best wel goed al zeg ik het zelf
Benchpress:
30 * 5
40 * 5
50 * 5
55 * 5
65 * 2
Laatste set ging echt brak, had mezelf ook een beetje overschat.
Bendover Row:
35 * 5
45 * 5
55 * 5
65 * 5
70 * 5
Good-mornings
2 * 8 * 80kg
Ging prima
Situps
4 * 15 * 10kg op borst
Ging ook goed
Heb me vorige week tijdens de rust een beetje meer op cardio gefocused. Vooral op de wat langere afstanden, ben maar van de HIIT afgestapt, ik vind Low Intensity voor een langere tijd (30-45min) toch wat prettiger. Vorige week voor het eerst 5 kilometer non-stop gejogged, waar ik toch wel mee tevreden ben, voordat ik begon was ik al uitgeput op 500m ><
Volgende week ga ik voor een week naar engeland op familiebezoek, dus ik ga proberen een sportschool daar te vinden waar ik voor een week een lidmaatschap kan nemen of zo, alleen hopen dat ze een squat rek hebben
En ik weeg inmiddels 111 kg, al 12kg kwijt in zo'n 2,5 maand.
Het viel me trouwens wel op dat ik veel meer gewicht verloor in die rust periode dan normaal, waarschijnlijk vanwege de vele cardio, maar ik hoop dat het spierverlies tot een minimum is gebleven. De training van vandaag ging goed, maar ik zat dan ook nog vol met glycogeen van mijn refill-dag van gister, woensdag nog maar eens even kijken hoe het met de deadlift staat
Gare weegschaal zegt 22% lichaamsvet, weet niet hoe ik dit moet opvatten, nog steeds geen huidplooi meting gedaan.