XXL Nutrition

Poison drops (to 12,5%)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de tabellen gezien in mn gym en ik dacht man inderdaad 14-15 en "ideaal" zou 12 zijn. Bij de vrouw was het iets van 25% dacht ik, en zou "ideaal" iets van 22% zijn..

Nou, ik sta nu dus op 21.5 % en dat is verre van ideaal hoor! Misschien klopt het voor een "normaal" vrouwelijk postuur, maar als je gespierd bent lijkt het allemaal al snel erg groot bij een vetpercentage boven de 20.

Bij 16 % was mijn romp wel redelijk droog, maar mijn bovenarmen en bovenbenen nog lang niet. Vandaar dat ik nu wat lager wil gaan, zodat ik ook daar wat definitie kan zien :)

Je weet blijkbaar goed waar je mee bezig bent en zo klinkt het inderdaad niet heel onhaalbaar. Maar hoe lang had je er de vorige keer over gedaan om due 16% te halen?

Tja, dat weet ik dus niet. Toen ik begon met meten en bewust ging cutten stond ik al op 18 %. Die laatste 2 % heb ik binnen 5 weken eraf getraind.

Je bent in mjjn lig van harte welkom hoor!

Leuk :) Ik had gisteren al een beetje gekeken. Mooie progressie in je krachttraining!

Ik heb de tabellen gezien in mn gym en ik dacht man inderdaad 14-15 en "ideaal" zou 12 zijn. Bij de vrouw was het iets van 25% dacht ik, en zou "ideaal" iets van 22% zijn..

Dan is het idd meer vergelijkbaar met 8%. Vond gewoon 12.5% wel al serieus diep voor een vrouw. Op hoeveel % staan ze op een wedstrijd?

Dan is het idd meer vergelijkbaar met 8%. Vond gewoon 12.5% wel al serieus diep voor een vrouw. Op hoeveel % staan ze op een wedstrijd?

Ik heb gehoord dat dat bij vrouwen heel verschillend is en dat het overal tussen de 5 en de 12 % kan zitten. ???

Daarom wil ik eerst naar de 12 % gaan en kijken hoe dat er bij mij uitziet, en hopelijk kan ik dan ook een beetje inschatten in welke categorie ik het beste pas. Dan kan ik gericht naar een bepaalde wedstrijd en categorie toe gaan werken.

Mijn voedingsschema van vandaag:

2011-05-01.jpg
Mijn hersenen beginnen te zeuren over het koolhydratentekort, die vinden het 3 x niks! :rolleyes:

Morgen weer zo'n dag, maar ik moet dat beetje koolhydraten anders gaan indelen, want 's avonds wil ik m'n benen gaan trainen.

welke supplementen gebruik je allemaal?

heb je nog een datum van waarneer je op die 12,5% wilt staan

Damn, dat is niets koolhydraten :/ Ik zou de dag niet doorkomen denk ik :D

Ga je ook pics maken van nu & dan die 12,5%? Ben eerlijk gezegd wel eens benieuwd wat die 21,5% tov 12,5% bij een chick is ^^

dus jij hebt ook een logje ... lees ik even mee :)

Inderdaad ook pittig voor je concentratie zo weinig carbs, zal even wennen zijn.
Waar heb je dit schema vandaan? Of vul je de voedingswaarden zelf in? Vind dat wel handig om ook natrium bij te houden.

Damn, is dat 21 :O

Zag ik er dan ook maar zo uit :( :D

Inderdaad ook pittig voor je concentratie zo weinig carbs, zal even wennen zijn.
Waar heb je dit schema vandaan? Of vul je de voedingswaarden zelf in? Vind dat wel handig om ook natrium bij te houden.

Ja, mijn concentratie lijdt er wel onder. :( Ach ja, morgen weer refeeden! :D

De voedingsschema's maak ik zelf, dat doe ik ook voor m'n werk (ik hoop dat ik hier geen strafpunten voor krijg!) ;) Nu volg ik zelf mijn methode, dus mijn reputatie staat ook op het spel. :p

Vind het belangrijk dat een voedingsschema, naast effectief en doelgericht, ook gezond en gevarieerd is. Daarom maak ik elke dag een nieuwe met andere producten.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Damn, is dat 21 :O

Zag ik er dan ook maar zo uit :( :D

Jij bent hartstikke goed bezig en je komt er wel! :)

Ik hou je in de gaten! :D

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

dus jij hebt ook een logje ... lees ik even mee :)

Hallo Robke :hello: Leuk :)

Zo, net met de jongen zitten praten die mijn foto's gemaakt heeft en een heuse fotoshoot in augustus gepland. Motivatie genoeg dus! :)

abbo:)

Mooi foto's iig!

Als je trouwens last hebt van minder energie door de mindere carbs kun je misschien eens caffeïne tabs proberen van xxl? Het is iig het enige supplement dat ik neem en ik ga er echt nog altijd goed op.

Mooi foto's iig!

Als je trouwens last hebt van minder energie door de mindere carbs kun je misschien eens caffeïne tabs proberen van xxl? Het is iig het enige supplement dat ik neem en ik ga er echt nog altijd goed op.

Bedankt voor de tip! :) Als mijn energieniveau's zakken zal ik die tabs zeker proberen.

Voorlopig zit het goed met m'n energie. Ik word juist een beetje ADHD tegen de avond, als mijn koolhydraten het laagst zijn. Voel me onrustig en kan me moeilijk concentreren. :rolleyes:

Ja dat ADHD in de avond ken ik ook :p. Slapen voor 1u lukt me helaas niet zo gemakkelijk meer :(. Ga soms zelfs nog rond 11u gaan lopen :').

Goed om te weten dat je je er moeilijk kan door concentreren :p, zou het beter niet toepassen tijdens de studeerperiode..

Terug
Naar boven