Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo, stoere dame om te volgen!
Ben benieuwd naar je resultaat! Je hebt volgens mij ook het "geluk" dat je vrij snel defenitie toont (zag in je gallerij dat je net iets boven 20% staat). Ziet er goed uit hoor!
)

Gezellig! 
Ze hebben hier de structuur van de url's veranderd en veel oude links werken niet. Als je de nieuwe url kopieert en weer in je handtekening plakt gaat 'ie het weer doen. 

Meen je niet?
100 moet je al wel snel op zitten als je serieus traint en eet

zo 90 kilo squat met jou postuur is geen kattenpis dame! netjes
Nu even opbouwen naar 6 herhalingen of zo, en dan op naar de 100!
Dank je, ik ga ook eens in jouw logje kijken.

Ik ga er meteen op klikken!Heb mijn link inmiddels veranderd hoor Poison. Merkte het inderdaad ook al met andere linkjes. Erg vervelend!
Hey Poison, geen zin om je trainingen te loggen? Wat is die protein 6 die je neemt, soort caseine-achtige stuff?
Die zijn op dit moment heel onregelmatig. Ik heb nu geen vaste plek om te trainen, en ook geen vast inkomen, dus een abbo bij een sportschool wordt ineens een luxe.
Ik train waar en wanneer het kan. Dinsdag nog bij de sportschool bij mij om de hoek een keertje gratis getraind, onder het mom van "ik kom een keer kijken of het wat is hier".
In het weekend ga ik proberen hetzelfde trucje elders uit te halen. Maar ja, echt een structuur zit er momenteel niet in. Zodra ik weer structureel kan gaan trainen ga ik de trainingen wel loggen.