AndroidHealthClinic

Poison drops (to 12,5%)

Zo, stoere dame om te volgen! :p
Ben benieuwd naar je resultaat! Je hebt volgens mij ook het "geluk" dat je vrij snel defenitie toont (zag in je gallerij dat je net iets boven 20% staat). Ziet er goed uit hoor!

hoe lang train je al?
voeding ziet er goed uit

• Topic Starter Topic Starter
Zo, stoere dame om te volgen! :p
Ben benieuwd naar je resultaat! Je hebt volgens mij ook het "geluk" dat je vrij snel defenitie toont (zag in je gallerij dat je net iets boven 20% staat). Ziet er goed uit hoor!

Dank je wel, tough lady! :)

Ja, er zit redelijk wat massa onder, dus die zie je ondanks al die vetjes. :D

Althans... in m'n romp. Bovenarmen en bovenbenen lopen altijd achter, maar nu ben ik van plan om die ook flink droog te krijgen. (Voor het eerst in m'n leven :o)

Kan wel een voorbeeld aan jou nemen! Hoe droog stond jij op de wedstrijd?

Abbo:D!

hoe lang train je al?
voeding ziet er goed uit

Al heeeeeeeel lang, maar ik ging er pas 2.5 jaar geleden echt serieus werk van maken. In 1.5 jaar heel wat massa opgebouwd (dat gaat echt hard bij mij), en toen ik net zoiets had van "en nu wil ik een wedstrijd doen ook", baaaammmm... 2 tennisellebogen! :mad:

Het laatste jaar heb ik daarom erg weinig kunnen trainen. Heb wel mijn massa onderhouden door heel goed te eten, maar ik heb veel kracht ingeleverd in mijn bovenlichaam. Het trainen gaat nu nog steeds niet lekker, maar ik probeer wel steeds weer een stapje verder te komen.

Gelukkig zijn mijn benen nog wel sterk! Gisteren nog voor het eerst 90 kg gesquat. :)

Leuk, weer een chick die meer dan mij squat :(

Hoi :hello: Gezellig! :)

Wilde net ook in jouw logje gaan kijken, maar de link in jouw handtekening doet het niet meer. :( Ze hebben hier de structuur van de url's veranderd en veel oude links werken niet. Als je de nieuwe url kopieert en weer in je handtekening plakt gaat 'ie het weer doen. :)

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Leuk, weer een chick die meer dan mij squat :(

Het was maar 2 keer hoor, bij de 3e herhaling moest mijn spotter ingrijpen :o

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

:roflol:

Meen je niet?
100 moet je al wel snel op zitten als je serieus traint en eet

Ik ga ook voor de 100 kg! :D

zo 90 kilo squat met jou postuur is geen kattenpis dame! netjes

Abbo. Ben benieuwd naar je progressie!

Heb mijn link inmiddels veranderd hoor Poison ;). Merkte het inderdaad ook al met andere linkjes. Erg vervelend!

zo 90 kilo squat met jou postuur is geen kattenpis dame! netjes

Dank je wel! :) Nu even opbouwen naar 6 herhalingen of zo, en dan op naar de 100! :D

Abbo. Ben benieuwd naar je progressie!
Dank je, ik ga ook eens in jouw logje kijken. :)

Heb mijn link inmiddels veranderd hoor Poison ;). Merkte het inderdaad ook al met andere linkjes. Erg vervelend!
Ik ga er meteen op klikken!

Hey Poison, geen zin om je trainingen te loggen? Wat is die protein 6 die je neemt, soort caseine-achtige stuff?

Hey Poison, geen zin om je trainingen te loggen? Wat is die protein 6 die je neemt, soort caseine-achtige stuff?

Tja, mijn trainingen... :o Die zijn op dit moment heel onregelmatig. Ik heb nu geen vaste plek om te trainen, en ook geen vast inkomen, dus een abbo bij een sportschool wordt ineens een luxe. :( Ik train waar en wanneer het kan. Dinsdag nog bij de sportschool bij mij om de hoek een keertje gratis getraind, onder het mom van "ik kom een keer kijken of het wat is hier". :p In het weekend ga ik proberen hetzelfde trucje elders uit te halen. Maar ja, echt een structuur zit er momenteel niet in. Zodra ik weer structureel kan gaan trainen ga ik de trainingen wel loggen.

De Protein-6 is een mix van 6 verschillende eiwitbronnen:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik vond het goed klinken. Ben benieuwd of het werkt! ;)

Kijk seg, zo'n lichaam en niet eens een vaste plek hebben om te trainen :) Het moet
wat zijn moest dat bij jou ook nog eens in orde komen :)

Respect voor je dedication !

en in mijn schuur ben je altijd welkom :)

Damn, zo'n goed figuur en nog sterk ook. Life aint fair...

"Dinsdag nog bij de sportschool bij mij om de hoek een keertje gratis getraind, onder het mom van "ik kom een keer kijken of het wat is hier". In het weekend ga ik proberen hetzelfde trucje elders uit te halen."

Toch niet van Nederland toevallig? :P

Nuja, zonde van dat abo :(

en in mijn schuur ben je altijd welkom :)

:roflol:

Op zich niet eens zo'n slecht idee, er zijn zat DBBers met een homegym waar je vast welkom bent. Wel vervelend dat er geen regelmaat in zit, zeker als je onder je onderhoud gaat zitten voor een poos. Gratis komen trainen "om te kijken of het wat is" heb ik ook wel eens gedaan toen mijn gym dicht was en ik helemaal psyched was om te trainen :p

hallo, hallo ik doe lekker mee met volgen. Ik vind je foto's er al super goed eruit zien.

Ziet er goed uit Poison, ben heel benieuwd naar je eindresultaat! Dan ben je gelijk podiumklaar volgens mij:)

Terug
Naar boven