Fitness Seller

Poison drops (to 12,5%)

Ik ga je volgen!
Mooie buik op je foto!

• Topic Starter Topic Starter
Kijk seg, zo'n lichaam en niet eens een vaste plek hebben om te trainen :) Het moet
wat zijn moest dat bij jou ook nog eens in orde komen :)

Respect voor je dedication !

en in mijn schuur ben je altijd welkom :)

Dank je wel Rob, vind ik erg lief van je! Als ik een keer in Limburg moet zijn, kom ik wel langs, even een traininkje in jouw schuur pakken :)

Damn, zo'n goed figuur en nog sterk ook. Life aint fair...
Ik ben een endo-meso: spier en kracht opbouwen gaat relatief makkelijk (moet er wel zwaar voor trainen natuurlijk, anders gebeurt er bij mij ook niets hoor ;)). Maar droog worden is echt een uitdaging!

"Dinsdag nog bij de sportschool bij mij om de hoek een keertje gratis getraind, onder het mom van "ik kom een keer kijken of het wat is hier". In het weekend ga ik proberen hetzelfde trucje elders uit te halen."

Toch niet van Nederland toevallig? :P

Nuja, zonde van dat abo :(
Die snap ik niet, gjtc. Hoe bedoel je "van Nederland"?

:roflol:

Op zich niet eens zo'n slecht idee, er zijn zat DBBers met een homegym waar je vast welkom bent. Wel vervelend dat er geen regelmaat in zit, zeker als je onder je onderhoud gaat zitten voor een poos. Gratis komen trainen "om te kijken of het wat is" heb ik ook wel eens gedaan toen mijn gym dicht was en ik helemaal psyched was om te trainen :p
Haha... "DBBers met home gym gezocht in regio Utrecht..." - durf ik niet :o ;)

Ik ga het morgen weer proberen bij een andere sportschool. Ik vraag me soms wel af hoe lang dit nog goed kan gaan :D

hallo, hallo ik doe lekker mee met volgen. Ik vind je foto's er al super goed eruit zien.
Welkom! :hello: En super bedankt! :) Moet wel een stuk droger allemaal :o

Ziet er goed uit Poison, ben heel benieuwd naar je eindresultaat! Dan ben je gelijk podiumklaar volgens mij:)
Dank je wel! :) Ik hoop stiekem ook dat ik niet nóg dieper moet gaan cutten! :bang:

Ik ga je volgen!
Mooie buik op je foto!
Thanks! Ja, dat was een jaar geleden. Ik hoop dat het nu weer gaat lukken!

Volg je ;)

Succes met uw cut!

Ik heb wat sommetjes gemaakt (die ik in het begin al had moeten maken :o) en... wat blijkt? Dat het maar liefst 6 maanden gaat duren voordat ik op 12.5 % sta als ik niets verander. :duh:

Wil ik het binnen 3 maanden voor elkaar krijgen, moet ik dus het calorieëntekort verdubbelen! :eek: En omdat ik het niet zie zitten om minder te eten, komt het daarop neer dat ik toch de manier moet vinden om regelmatig te kunnen trainen (4 x per week) en dat ik eraan zal moeten geloven en aan de cardio zal moeten beginnen. :grumble:

En ik moet het binnen 3 maanden doen, want ik heb me nu ook opgegeven voor de fotowedstrijd! :sukkeltje:

Ben dus per direct op zoek naar een betaalbaar en opzegbaar abonnement bij een sportschool niet te ver bij Zeist (Utrecht) vandaan. Tips zijn zeer welkom! :)

Hé waarom ontdek ik jou nieuwe logboek nu pas!?
Haha, nou ik heb je gevonden. I'm in! :)

[Link niet meer beschikbaar] staat wel goed bekend, ik weet alleen niet hoe het zit met opzeggen en prijzen. Maar er zijn wel andere DBBers die je daar meer over kunnen zeggen.

FPA kent Poison wel geloof ik. :D

Hé waarom ontdek ik jou nieuwe logboek nu pas!?
Haha, nou ik heb je gevonden. I'm in! :)
Haha... Ik weet niet, ik heb hem nog niet zo lang. ;) En nu dat ik eindelijk met een log ben begonnen, moet ik 'm over 3 weken alweer sluiten en een nieuwe aanmaken voor de contest! :rolleyes: Zucht...

Leuk dat jij er ook bent, Ace! :)

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar] staat wel goed bekend, ik weet alleen niet hoe het zit met opzeggen en prijzen. Maar er zijn wel andere DBBers die je daar meer over kunnen zeggen.
Dank je wel, Chreiz! Ik heb het e-mailadres van Andrew hier liggen en heb er nog steeds niets mee gedaan... :o misschien wordt het wel tijd om hem een mailtje te sturen.

FPA kent Poison wel geloof ik. :D
Inderdaad :D

Was er toen geweest met de XXL Training en had ook even met Andrew gebabbeld. Daarna had ik soort van besloten dat ik toch niet voor een wedstrijd zou gaan trainen dit jaar, omdat ik het zo druk heb met het op poten zetten van mijn eigen bedrijf. Maar het blijft toch knagen! :rolleyes: :D ;)

Zo ja, dat je dan een typische gierige Nederlander zou zijn :D
Succes met de contest, hoop dat het lukt om een betaalbaar gym abonnement te vinden.

Haha... Nou, toevallig ben ik geen Nederlandse. :p

En gierig ben ik denk ik ook niet, maar met al de onzekerheid rondom mijn startend ondernemerschap durf ik het gewoon niet aan. :( Hier in Zeist gaat het sowieso niet worden, want óf het kost echt heel veel geld (€ 60,- p.m.), óf je zit er gelijk 2 jaar aan vast, óf er staat geen squat rek. :mad: Moet nog even verder kijken.

Hehe dan zwijg ik :D

Nuja, eigen onderneming klinkt wel leuk ;)
Iets met voeding/gezondheid/... deed je toch, niet? :D

Hehe dan zwijg ik :D

Nuja, eigen onderneming klinkt wel leuk ;)
Iets met voeding/gezondheid/... deed je toch, niet? :D
Shhhhh... Ik mag geen reclame maken! ;)

Het is zeker leuk! :) Alleen duurt het altijd even voordat je ervan kunt leven. :rolleyes: Maar eigen baas zijn is heerlijk! :D

Laatst bewerkt:
Iets zelf opbouwen is nooit easy :)
Nuja, veel succes ermee :D Komt wel goed

Vandaag is het weer gelukt om te trainen (don't ask :o). Borst en triceps waren aan de beurt.

Bench Press
20 x 20 kg
10 x 30 kg
5 x 40 kg
3 x 50 kg :) (laatste met spotter) Terug op oud niveau! :D
3 x 50 kg :) (laatste 2 forced)

Incline Dumbbell Press
8 x 16 kg (gewicht is per hand natuurlijk)
6 x 18 kg :) Terug op oud niveau! :D
5 x 18 kg
4 x 18 kg

Incline Dumbbell Flyes
6 x 10 kg
6 x 10 kg
5 x 10 kg
4 x 10 kg
Ging nog redelijk goed met mijn elleboog :)
Plat kon ik ze ooit met 16 kg, incline had ik nog nooit geprobeerd.

Dumbbell Pullover
8 x 20 kg
6 x 22 kg
6 x 22 kg
4 x 22 kg
Hier heb ik nog veel om in te halen. Ik deed hem vorig jaar met 26 kg.

Cable Triceps Pushdowns
6 x Gewicht X (weet niet meer, maar het voelde zwaar :()
2 x 12 x (Gewicht X - 1 blokje)

Skullcrushers (EZ-Bar)
4 x 27,5 kg (iets teveel van het goede :p)
2 x 12 x 22,5 kg

Het ging erg lekker, mede doordat ik gisteren had ge-refeed. :D Maar het lijkt er ook op dat mijn kracht een beetje terug begint te komen, en dat is zo'n lekker gevoel! Ben echt heel blij :)

Terug
Naar boven