peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk seg, zo'n lichaam en niet eens een vaste plek hebben om te trainenHet moet
wat zijn moest dat bij jou ook nog eens in orde komen
Respect voor je dedication !
en in mijn schuur ben je altijd welkom![]()

Ik ben een endo-meso: spier en kracht opbouwen gaat relatief makkelijk (moet er wel zwaar voor trainen natuurlijk, anders gebeurt er bij mij ook niets hoorDamn, zo'n goed figuur en nog sterk ook. Life aint fair...
). Maar droog worden is echt een uitdaging! Die snap ik niet, gjtc. Hoe bedoel je "van Nederland"?"Dinsdag nog bij de sportschool bij mij om de hoek een keertje gratis getraind, onder het mom van "ik kom een keer kijken of het wat is hier". In het weekend ga ik proberen hetzelfde trucje elders uit te halen."
Toch niet van Nederland toevallig?
Nuja, zonde van dat abo![]()
Haha... "DBBers met home gym gezocht in regio Utrecht..." - durf ik niet
Op zich niet eens zo'n slecht idee, er zijn zat DBBers met een homegym waar je vast welkom bent. Wel vervelend dat er geen regelmaat in zit, zeker als je onder je onderhoud gaat zitten voor een poos. Gratis komen trainen "om te kijken of het wat is" heb ik ook wel eens gedaan toen mijn gym dicht was en ik helemaal psyched was om te trainen![]()

Welkom!hallo, hallo ik doe lekker mee met volgen. Ik vind je foto's er al super goed eruit zien.
En super bedankt!
Moet wel een stuk droger allemaal 
Dank je wel!Ziet er goed uit Poison, ben heel benieuwd naar je eindresultaat! Dan ben je gelijk podiumklaar volgens mij![]()
Ik hoop stiekem ook dat ik niet nóg dieper moet gaan cutten! 
Thanks! Ja, dat was een jaar geleden. Ik hoop dat het nu weer gaat lukken!
Welkom Knox!

Dank u vriendelijk

) en... wat blijkt? Dat het maar liefst 6 maanden gaat duren voordat ik op 12.5 % sta als ik niets verander. 
En omdat ik het niet zie zitten om minder te eten, komt het daarop neer dat ik toch de manier moet vinden om regelmatig te kunnen trainen (4 x per week) en dat ik eraan zal moeten geloven en aan de cardio zal moeten beginnen. 

Die snap ik niet, gjtc. Hoe bedoel je "van Nederland"?

Zo ja, dat je dan een typische gierige Nederlander zou zijn
Succes met de contest, hoop dat het lukt om een betaalbaar gym abonnement te vinden.

Haha... Ik weet niet, ik heb hem nog niet zo lang.Hé waarom ontdek ik jou nieuwe logboek nu pas!?
Haha, nou ik heb je gevonden. I'm in!![]()
En nu dat ik eindelijk met een log ben begonnen, moet ik 'm over 3 weken alweer sluiten en een nieuwe aanmaken voor de contest!
Zucht...
Dank je wel, Chreiz! Ik heb het e-mailadres van Andrew hier liggen en heb er nog steeds niets mee gedaan...[Link niet meer beschikbaar] staat wel goed bekend, ik weet alleen niet hoe het zit met opzeggen en prijzen. Maar er zijn wel andere DBBers die je daar meer over kunnen zeggen.
misschien wordt het wel tijd om hem een mailtje te sturen.Inderdaad

Zo ja, dat je dan een typische gierige Nederlander zou zijn
Succes met de contest, hoop dat het lukt om een betaalbaar gym abonnement te vinden.
Haha... Nou, toevallig ben ik geen Nederlandse.

Hier in Zeist gaat het sowieso niet worden, want óf het kost echt heel veel geld (€ 60,- p.m.), óf je zit er gelijk 2 jaar aan vast, óf er staat geen squat rek.
Moet nog even verder kijken.Shhhhh... Ik mag geen reclame maken!Hehe dan zwijg ik
Nuja, eigen onderneming klinkt wel leuk
Iets met voeding/gezondheid/... deed je toch, niet?![]()

Alleen duurt het altijd even voordat je ervan kunt leven.
Maar eigen baas zijn is heerlijk! 
Iets zelf opbouwen is nooit easy
Nuja, veel succes ermeeKomt wel goed

). Borst en triceps waren aan de beurt.
(laatste met spotter) Terug op oud niveau! 
(laatste 2 forced)
Terug op oud niveau! 

)
)
Maar het lijkt er ook op dat mijn kracht een beetje terug begint te komen, en dat is zo'n lekker gevoel! Ben echt heel blij