XXL Nutrition

Poison drops (to 12,5%)

Ja, voor de contest wel, voor de wedstrijd die ik in oktober wil doen moet ik ook mijn massa zoveel mogelijk proberen te behouden. En de kracht... dat is een tik van mij :o Ik vind het gewoon zwaar kikken elke keer dat ik het gewicht kan verhogen bij een oefening :)

Powerliften niks voor je:p?

Kracht is ook het leukste om voor te trainen haha

In oktober? Welke wedstrijd is dat dan?

• Like
Waarderingen: X.
Hey chick, wil t een beetje lukken met tijd/gelegenheid om te trainen vinden lately?

• Topic Starter Topic Starter
Powerliften niks voor je:p?

Kracht is ook het leukste om voor te trainen haha
Nou, dat vind ik dus stiekem ook :D En ik denk dat ik powerliften erg leuk zou vinden, maar ik weet niet of ik het in me heb. :rolleyes: Ik denk dat ik me te druk maak om mijn VP om een goede powerlifter te zijn :o ;)

In oktober? Welke wedstrijd is dat dan?
Tenminste... Ik weet het niet zeker, vorig jaar was die in oktober: de Artemis Cup. Ik ga ervan uit dat er dit jaar ook een Artemis Cup komt in oktober. :dunno:

Hey chick, wil t een beetje lukken met tijd/gelegenheid om te trainen vinden lately?
Ja, ik ben vrij regelmatig aan het trainen :) Elke keer ergens anders, uiteraard, maar zo'n 3 x p.w. komt het er wel van :)

Zit nu trouwens geheel onverwacht door een impulsief besluit in Barcelona :D Wil kijken of ik morgen ook hier een traininkje kan pakken :)

ja hoor, zij zit in barca! lekkah lekkah!

Ja, ik ben vrij regelmatig aan het trainen :) Elke keer ergens anders, uiteraard, maar zo'n 3 x p.w. komt het er wel van :)

Zit nu trouwens geheel onverwacht door een impulsief besluit in Barcelona :D Wil kijken of ik morgen ook hier een traininkje kan pakken :)

Oh aight :) Dacht dat je veel minder trainde omdat je niet alles post. Goed bezig. Have fun daar, zou lache zijn als dat kan. Ga in de zomervakantie liften naar een maat in Denemarken en dan daar ook ff naar de gym :)

ja hoor, zij zit in barca! lekkah lekkah!
Jaaa :D Mijn zusje heeft vorig jaar een kleintje gehad, en ze werd vandaag 1, dus dat moest gevierd worden! :) Heb van de week een ticket geboekt en ben vandaag hierheen gevlogen, morgen vieren we feest met de hele familie, zondag - als het weer een beetje mee zit - gaan we een leuke wandeling in de Pyrineeën doen, en maandag vlieg ik alweer terug :)

Oh aight :) Dacht dat je veel minder trainde omdat je niet alles post. Goed bezig. Have fun daar, zou lache zijn als dat kan. Ga in de zomervakantie liften naar een maat in Denemarken en dan daar ook ff naar de gym :)
Nee, ik post veel minder omdat ik door het trainen, het koken en het werken heel weinig tijd overhoud voor "frivoliteiten" :D

Ik had de laatste tijd veel teveel tijd hier op het forum doorgebracht en ik had belangrijke dingen laten liggen, dus nu moet ik een beetje achterstallig werk inhalen, vandaar dat ik maar heel gedoseerd hier ben ;)

geniet er maar van meid! heb je wel verdient!

Knockknockkkk

still alive?:D

ik volg. zelfde lichaamstype ( kom snel in spiermassa aan etc maar droog komen te staan, gaat idd moeilijk).
Ik ga van het weekend mijn voedingsschema proberen een btje te baseren op die van jou en het dan 2 maanden aanhouden met veel cardio hopelijk boek ik dit keer succes

O, hee... ik had niet door dat je hier had gepost! :o Ik log nu alleen nog in de contest log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f269/miss-beachproof-2011-with-a-little-drop-poison-277955/ Na de contest ga ik deze log weer bijhouden :)

ik volg. zelfde lichaamstype ( kom snel in spiermassa aan etc maar droog komen te staan, gaat idd moeilijk).
Ik ga van het weekend mijn voedingsschema proberen een btje te baseren op die van jou en het dan 2 maanden aanhouden met veel cardio hopelijk boek ik dit keer succes

We hebben allebei dus een sterke endo component ;) Ik hoop dat het je gaat lukken met het voedingsschema! Voor mij werkte het niet zo goed omdat ik bleef hunkeren naar koolhydraten. Nu zit ik dus al 2,5 weken op een keto dieet en dat gaat heel goed! :)

Veel succes! :cheer: :thumb:

Oh, haha, had ik niet door :)

Dan daar maar even kijken :D

O, hee... ik had niet door dat je hier had gepost! :o Ik log nu alleen nog in de contest log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f269/miss-beachproof-2011-with-a-little-drop-poison-277955/ Na de contest ga ik deze log weer bijhouden :)

We hebben allebei dus een sterke endo component ;) Ik hoop dat het je gaat lukken met het voedingsschema! Voor mij werkte het niet zo goed omdat ik bleef hunkeren naar koolhydraten. Nu zit ik dus al 2,5 weken op een keto dieet en dat gaat heel goed! :)

Veel succes! :cheer: :thumb:

Ah ok, ik lees vanaf nu ook mee op je andere log en denk dat ik ook maar een keto dieet ga volgen. nu het kan het nog heb immers vakantie. Natuurlijk ga ik jou voorbeeld schema nemen en de hoeveelheden aanpassen naar mijn benodigde calorieën per dag :D. mocht het een grote succes zijn post ik een foto (y)

We hebben allebei dus een sterke endo component ;)

Zou je zeker niet zeggen als je je vorige foto's en vooral je avatar ziet. Doe je goed dus :) Maar als je dus anders zou eten/trainen dan je nu doet, vliegt het vet er weer bij?
Kan me goed voorstellen dat je vaak opmerkingen krijgt als "Ja, maar jij bent toch slank/jij komt toch niet aan"/whatever, je kent de typische opmerkingen wel als mensen het weer eens over afvallen of het afslaan van junkfood o.i.d. hebben. Terwijl je er dus gewoon hard voor moet werken.

Zou je zeker niet zeggen als je je vorige foto's en vooral je avatar ziet. Doe je goed dus :) Maar als je dus anders zou eten/trainen dan je nu doet, vliegt het vet er weer bij?
Kan me goed voorstellen dat je vaak opmerkingen krijgt als "Ja, maar jij bent toch slank/jij komt toch niet aan"/whatever, je kent de typische opmerkingen wel als mensen het weer eens over afvallen of het afslaan van junkfood o.i.d. hebben. Terwijl je er dus gewoon hard voor moet werken.

O ja, dit klinkt inderdaad erg herkenbaar! :roflol: :D

Ik kom inderdaad heel makkelijk aan. Vroeger was ik best mollig (ik heb ooit 74 kg gewogen, bij mijn lengte van nog geen 1,62 :o). Dat is al jaren geleden, maar vorig jaar, toen ik moest stoppen met trainen omdat mijn ellebogen zo'n pijn deden, ben ik in 4 weken 6 kg aangekomen! :eek: De rolletjes zaten er zo weer aan!

Maar... jij kent het probleem dus ook? ;)

Ik ken het ook :roflol:

Nog een geluk dat "nu" geregeld eens kan "losgehen" en immens veel kan eten :D
Kijken ze je wel aan van hoe is het mogelijk dat hij afvalt, en toch zo fxcking veel eet.. :P

Ik ken het ook :roflol:

Nog een geluk dat "nu" geregeld eens kan "losgehen" en immens veel kan eten :D
Kijken ze je wel aan van hoe is het mogelijk dat hij afvalt, en toch zo fxcking veel eet.. :P

Ja, dat ken ik ook! :D Dan staan ze te staren en vragen ze "Ga je nou weer eten?" En inderdaad... "Als ik de helft zou eten van wat jij eet, zou ik zo vet als een varken zijn!" :roflol:

Gisteren keek er echt 40 man ofzo naar me op een bbq :(

"keep smiling, keep smiling" :D

O ja, dit klinkt inderdaad erg herkenbaar! :roflol: :D

Ik kom inderdaad heel makkelijk aan. Vroeger was ik best mollig (ik heb ooit 74 kg gewogen, bij mijn lengte van nog geen 1,62 :o). Dat is al jaren geleden, maar vorig jaar, toen ik moest stoppen met trainen omdat mijn ellebogen zo'n pijn deden, ben ik in 4 weken 6 kg aangekomen! :eek: De rolletjes zaten er zo weer aan!

Maar... jij kent het probleem dus ook? ;)

Ja, ik ken dat 'probleem' wel. Vind het zelf niet storend, eerder grappig :) Ik plan mijn junk-momenten eigenlijk altijd wel in op de dag dat ik iets heb als een etentje/verjaardag o.i.d. waarbij je weet dat er gegarandeerd crap aanwezig zal zijn. Ik ken mezelf namelijk, ik kan af en toe vrij zwak zijn als het gaat om lekker eten afslaan :o dus dan zorg ik er gewoon voor dat dat mijn junkmaaltje is. En dan ga ik meestal wel echt los :D Dan krijg ik idd best vaak opmerkingen over dat ik zo veel kan eten, dat ik niet aankom, bladiebla, je kent het wel. En dan denk ik altijd maar, je moest eens weten wat er de rest van de week op het menu staat :D

Vandaag weer superlekker getraind :) De eerste serieuze training sinds de contest. Borst en triceps, en meteen 2 PR's neergezet! :D

Bench Press:

20 x 20 kg (warm-up set)
8 x 40 kg
8 x 50 kg
5 x 60 kg + 1 spotted (Rep PR :D)
1 x 65 kg + 1 spotted (PR :D)

Incline Dumbbell Press:

8 x 18 kg
6 x 20 kg
3 x 22 kg (PR :D)
3 x 22 kg :D
3 x 22 kg :D

Incline Dumbbell Flies:

8 x 12 kg
10 x 12 kg
3 x 14 kg + 5 x 12 kg

Cable Crossovers:

10 x 20 kg
6 x 25 kg
8 x 22,5 kg

Cable Pushdown:

6 x 25 kg
8 x 22 kg
8 x 22 kg

Dumbbell Triceps Extensions:

3 x 10 x 7 kg

Ben met mega-opgepompte triceps en een voldaan gevoel naar huis gegaan :) Wat is het toch lekker trainen als je wel weer koolhydraten mag eten! :D En ik ben ook best trots dat ik zoveel sterker ben geworden in de afgelopen 3 maanden, terwijl ik in de cut zat. :)

Weet alleen niet zeker wat ik nu wil. Ik moet beslissen of ik doorga met cutten om in oktober een wedstrijd te kunnen draaien, maar ik merk dat ik het diëten een beetje beu ben en dat ik me daar nu bewust en onbewust tegen verzet. En ik vind het heerlijk om weer normaal te kunnen eten en voluit te kunnen trainen. Dus een andere optie is nu een paar maandjes wat massa en kracht opbouwen en mijn wedstrijdambities uitstellen tot het voorjaar. Maar ik moet wel snel beslissen, want oktober komt al heel dichtbij! :eek:

Terug
Naar boven