AndroidHealthClinic

Poison drops (to 12,5%)

• Topic Starter Topic Starter
Ja man! Gone in 60 seconds... :D

Zozo 3 x 100 deadlift, ben benieuwd naar de rest!
De rest van de training? Dat heb ik niet onthouden. :o Ik heb nog T-bar rows gedaan, small grip seated cable rows en assisted pull-ups ss lat pulldowns en nog wat dumbbell biceps curls, maar de gewichten weet ik niet meer. :o Gewoon 4 sets (biceps 3) tot failure. :D

Is nog steeds ontzettend sterk hoor. Ik druk dat niet eens en vind flyes toch wel wat zwaarder, zeker voor je polsen. Echt verbazingwekkende gewichten hier.
Al ben je natuurlijk al heel wat jaren bezig.

En je vetpercentage nog steeds dalende?
Eeeh... geen idee. Niet heel snel in ieder geval. Ik moet toch aan de cardio vrees ik, anders ga ik het keihard van jullie verliezen bij de contest. :rolleyes:

Nice... wanneer gaan wij een keer trainen? :eyebrow:
Lijkt me heel leuk Sanne! :) Waar train jij?

Cool! Ik train bij Gym Alkmaar en Spartacus in Noord-Scharwoude. Dat is beiden in Noord-Holland. Waar kom jij vandaan? We kunnen natuurlijk altijd ergens op de helft meeten. :)

doe je mee met de contest?

Ik zag de foto's van vrijdag, je staat er idd goed bij zeg! Buffe schouders/armen!
En goeie deadlift, 40kg gain in een maand ofzo? :D

Cool! Ik train bij Gym Alkmaar en Spartacus in Noord-Scharwoude. Dat is beiden in Noord-Holland. Waar kom jij vandaan? We kunnen natuurlijk altijd ergens op de helft meeten. :)
Nee, ik kom graag een keer naar jou toe :) "Spartacus" klinkt lekker hardcore :D

Ik heb me wel opgegeven, maar ik twijfel nog. Heb zo mijn bedenkingen over full-body foto's van mij in bikini die over het internet zwerven... :p

Ik zag de foto's van vrijdag, je staat er idd goed bij zeg! Buffe schouders/armen!
En goeie deadlift, 40kg gain in een maand ofzo? :D
Thanks! :) Ja, blijkbaar wilden mijn spieren weer erg graag aan de slag na 1 jaar stil te hebben gezeten wegens blessures enzo. :) Het is erg motiverend dat m'n lichaam nu zo goed op de training reageert! Alleen het droog worden wil nog niet echt... :rolleyes:

holy shit 3x 100 DL nice!!

in

succes ;)

Leuk log heb je.

Erg goed fysiek al bereikt ook! veel succes verder!

Wow, heb ook even bij justbart gespiekt, echt gespierd!
Natuurlijk moet jij meedoen met de contest, dacht dat je dat al deed :D
Als jij gaat cutten moet het er echt geweldig uit gaan zien.

Ik haal ook mn hoofd en andere herkenningspunten van de foto hoor, liever nog een beetje anoniem.

:) :) :)

Ja man, het ging lekker! :D

Thanks! :) En welkom! :hello:

Leuk log heb je.

Erg goed fysiek al bereikt ook! veel succes verder!

Dank je wel mike! :)

Wow, heb ook even bij justbart gespiekt, echt gespierd!
Natuurlijk moet jij meedoen met de contest, dacht dat je dat al deed :D
Als jij gaat cutten moet het er echt geweldig uit gaan zien.

Ik haal ook mn hoofd en andere herkenningspunten van de foto hoor, liever nog een beetje anoniem.
Wacht, ik zal de foto's ook hier plaatsen:
BigMcJustbartTymenenPoison.jpg
IMG_0668.jpg

Thanx Abfab! :) Ja, ik doe voorlopig mee aan de contest en ga nog even nadenken over de foto's. Ik denk dat ik ook m'n hoofd eraf haal, tenzij het mijn vriend de fotograaf lukt om professionele foto's te maken waarvan de bedoeling erg duidelijk is en die niet zo snel misbruikt kunnen worden.

Cutten gaat nog niet zo goed. :( Al zei mijn vriend vandaag wel dat ik er wat droger uitzag :)

Laatst bewerkt:
Leuk hoor om te zien wie wie is!
Ik snap goed wat je bedoelt met over het net zweven. Geeft geen prettig gevoel:o

Ik denk niet dat jij je hoeft te schamen voor foto's in bikini;)

Ik denk niet dat jij je hoeft te schamen voor foto's in bikini;)

Thank you! :)

Het is niet zozeer schamen, het is meer van waar komen de foto's terecht en wat wordt ermee gedaan. ;)

Vandaar dat ik liever heb dat de foto's er professioneel uitzien, met officiële poses, zodat er geen twijfel over kan bestaan waarom de foto genomen is en waarvoor die bedoeld is.

Heb een vriend die serieus met fotografie bezig is. Hij heeft de foto's gemaakt die in mijn galerij staan en we hadden al een tweede fotoshoot gepland, dus dat zit wel goed. Nu nog leren poseren, want daar kan ik helemaal niets van :o Heb gisteren wel opgelet bij de Artemis Cup, maar toen ik de poses thuis voor de spiegel probeerde leek het nergens op :roflol:

Laatst bewerkt:
verdorie, zulke vrouwen lopen niet bij ons in de gym, chris :(

sad but true

bij ons zitten ze allemaal in de bulk

Zo'n mooie vrouw die 90 squat en 100 deadlift : O

There is a god

Leuk dat je ook mee doet hoor!

Terug
Naar boven