- Waardering
- 258
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 18%
Zo'n mooie vrouw die 90 squat en 100 deadlift : O
There is a god
Hier word ik nou een beetje verlegen van

Thanks Vito!

Ja, ik blijf. Ik verzin wel wat voor de foto's. Desnoods photoshop ik de kop van Minnie Mouse erop of zo.

---------- Toegevoegd om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------
Vandaag zo'n ik doe lekker alles door elkaar training

Moest een FB training met extra benen voorstellen, voor een vriendin die met fitness wil beginnen. Maar ik had zaterdag al borst-schouders-triceps flink getraind, dus die oefeningen heb ik maar overgeslagen. Omdat ik met mijn vriendin samen was, heb ik niet maximaal getraind, want alle schijven moesten er elke keer af en weer bij en bovendien kan zij (nog) niet spotten, dus dit is ongeveer wat ik heb gedaan:
Warming-Up: fietsen 10 min
Squat:
15 x 20 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 70 kg
Stiff-legged deadlift:
15 x 20 kg
15 x 20 kg
12 x 60 kg
Abduction Machine
3 x 12 x 65 kg
Adduction Machine
heel veel x 65 kg (ik kon alsmaar doorgaan
)5 x 85 kg (dit was dan weer teveel van het goede
)12 x 75 kg (de gulden middenweg
)Lat Pull-Down
8, 8, 6 met oplopend gewicht (weet niet meer hoeveel
)Small Grip Cable Seated Row
12, 12, 10 (weet ook niet meer, gewoon lekker zwaar)
Barbell Biceps Curls
3 x 8 x 20 kg (met de olympische stang)
Cooling-Down: 10 min fietsen
Met z'n tweeën was het ook best laat geworden en een cardio sessie zat er niet meer in. Ik moet nodig tijd vinden om te cardio'en!

Nou had ik veel te weinig geslapen omdat ik gisteren tot diep in de nacht had doorgewerkt en vanochtend door een irritante verkoopster van een postorderbedrijf wakker gebeld werd.
Uiteraard heeft ze me niets verkocht, ha!
Nu zijn er hier genoeg die roepen dat het niet zoveel uitmaakt hoe vaak je eet en hoe lang tussen je maaltijden zit, en in de bulk kan ik me er ook iets bij voorstellen, maar in de cut en als je laag genoeg in de koolhydraten gaat kun je beter wel vaak en op tijd eten vind ik. Ik heb er in ieder geval last van als ik dat niet doe.
)

Ik moet goed droog zien te komen. De 12,5% ga ik niet halen, dat was toch iets te optimistisch, maar nu gaat het lekker met m'n vetpercentage en ik verander voorlopig liever niets aan mijn voedingsschema.
Refeed helpt altijd!