XXL Nutrition

Poison drops (to 12,5%)

• Topic Starter Topic Starter
Zo'n mooie vrouw die 90 squat en 100 deadlift : O

There is a god

Hier word ik nou een beetje verlegen van :o ;)

Thanks Vito! :)

Leuk dat je ook mee doet hoor!
Ja, ik blijf. Ik verzin wel wat voor de foto's. Desnoods photoshop ik de kop van Minnie Mouse erop of zo. :D

---------- Toegevoegd om 01:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

Vandaag zo'n ik doe lekker alles door elkaar training :D

Moest een FB training met extra benen voorstellen, voor een vriendin die met fitness wil beginnen. Maar ik had zaterdag al borst-schouders-triceps flink getraind, dus die oefeningen heb ik maar overgeslagen. Omdat ik met mijn vriendin samen was, heb ik niet maximaal getraind, want alle schijven moesten er elke keer af en weer bij en bovendien kan zij (nog) niet spotten, dus dit is ongeveer wat ik heb gedaan:

Warming-Up: fietsen 10 min

Squat:

15 x 20 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 70 kg

Stiff-legged deadlift:

15 x 20 kg
15 x 20 kg
12 x 60 kg

Abduction Machine

3 x 12 x 65 kg

Adduction Machine

heel veel x 65 kg (ik kon alsmaar doorgaan :p)
5 x 85 kg (dit was dan weer teveel van het goede :o)
12 x 75 kg (de gulden middenweg :D)

Lat Pull-Down

8, 8, 6 met oplopend gewicht (weet niet meer hoeveel :o)

Small Grip Cable Seated Row

12, 12, 10 (weet ook niet meer, gewoon lekker zwaar)

Barbell Biceps Curls

3 x 8 x 20 kg (met de olympische stang)

Cooling-Down: 10 min fietsen

Met z'n tweeën was het ook best laat geworden en een cardio sessie zat er niet meer in. Ik moet nodig tijd vinden om te cardio'en! :rolleyes:

Best volume meid! Vind het niet gek dat je lang bezig was:)

Sterke squats

tja buiten dat ik echt een hekel heb aan de cardio weet ik ook even niet waar ik de tijd vandaan moet halen:) lekker getraind.

Barbell Biceps Curls, pphhoohhaaah wat zwaar ik kom tot de 10 kilo pp db:o:D

Best volume meid! Vind het niet gek dat je lang bezig was:)

Sterke squats
Ja, maandag ging het nog wel! Ik had zondag ook lekker gerefeed met tonnen sushi :D Vandaag was andere koek...:o

tja buiten dat ik echt een hekel heb aan de cardio weet ik ook even niet waar ik de tijd vandaan moet halen:) lekker getraind.
Dat is het gewoon he? Het kost zoveel tijd! Als je eenmaal bezig bent is het gewoon verstand op nul en door blijven gaan als een duracell konijn :D Maar we moeten er wel tijd voor maken, Miss H! ;) Ik tenminste, anders schiet het niet op.

Barbell Biceps Curls, pphhoohhaaah wat zwaar ik kom tot de 10 kilo pp db:o:D
10 kilo pp db? per dumbbell? Dat is helemaal niet verkeerd! :thumb: En met 20 kg bedoel ik gewoon alleen de stang he, niet dat ik er nog 20 kg erbij had :p Was het maar waar!

Het zwaarst wat ik ooit heb getild met Barbell Curls is 5 x 32,5 kg. Dat is ook alweer een jaar geleden (zucht!)

tja ook nuchtere cardio valt wel mee maar dan moet ik om 6u mijn bedje uit..daar word ik echt niet vrolijk van hoor:) zucht..we maken het onszelf ook moeilijk hé.

Zo, vandaag ook getraind, maar het ging voor geen meter. Ik had gewoon geen kracht! :( Nou had ik veel te weinig geslapen omdat ik gisteren tot diep in de nacht had doorgewerkt en vanochtend door een irritante verkoopster van een postorderbedrijf wakker gebeld werd. :mad: Uiteraard heeft ze me niets verkocht, ha! :D Ik vind trouwens dat er een "Bel-Me-Niet-Zo-Vroeg" register moet komen! Maar dat terzijde...

Het was vanmiddag ook mis gegaan met mijn maaltijden. Ik zat weer te werken en ik wilde eerst wat afmaken, waardoor ik veel te lang gewacht heb met eten. :duh: Nu zijn er hier genoeg die roepen dat het niet zoveel uitmaakt hoe vaak je eet en hoe lang tussen je maaltijden zit, en in de bulk kan ik me er ook iets bij voorstellen, maar in de cut en als je laag genoeg in de koolhydraten gaat kun je beter wel vaak en op tijd eten vind ik. Ik heb er in ieder geval last van als ik dat niet doe.

Anyway, ik was van plan geweest om borst en triceps te trainen vandaag... Uiteindelijk is het een magere borst training geworden met 30 min cardio erachteraan. :o Hier is wat ik heb gedaan:

Warming-Up: 8 min fietsen (iets te zwaar gefietst ook)

Bench Press:

20 x 20 kg
8 x 30 kg
5 x 40 kg

Toen 50 kg geprobeerd, maar dat zat er niet in vandaag. :( Gelukkig had ik een spotter geregeld! :o

Daarna nog 4 x 5 x 40 kg gedaan.

Incline Dumbbell Press:
6 x 16 kg
4 x 5 x 16 kg

Dumbbell Flyes:
3 x 10 kg :o (dit ging de laatste keer dus makkelijk! ???)
4 x 5 x 9 kg

Dumbbell Pullover:
4 x 6 x 18 kg (na de fiasco's bij de andere oefeningen durfde ik deze niet zwaarder te pakken :o)

De triceps heb ik verder maar met rust gelaten. :p

Cardio: 30 min op de crosstrainer. Gemiddelde hartslag: 160, max 175.

Conditioneel ging het heel goed. Had ik niet verwacht, omdat ik tegenwoordig heeeeeel weinig cardio doe, maar dit viel wel mee. Alleen mijn bovenbenen verzuurden heel erg! :rolleyes:

Gelukkig is het morgen refeed dag :D, en de volgende borst training zal ik ook op een refeed dag plannen of op de dag erna, kijken of het dan beter gaat of dat ik me echt zorgen moet gaan maken om mijn spiermassa. :scratch:

Heb inmiddels 6 bakken groene thee aan mijn voedingsschema toegevoegd. Het is een experimentje, want echt veel vertrouwen erin heb ik niet. :rolleyes: We zullen zien!

Ken t, ik presteer ook niets als ik niet op tijd eet. Zat gisteren ook door,te werken en dan word ik op een gegeven moment zo moe.

Toch nog een nette training neergezet, dat is het belangrijkste.

Je training ziet er goed degelijk eruit:):) niks mis mee.

Misschien toch wat meer carbs nemen voor training? :)

Verder ziet het er zo slecht nog niet uit hoor ;)

Je gaat goed iig! Die training is gewoon een typische futloze cuttraining haha :D. Heb die ook soms :p. Idd een kleine refeed doen :).

lekker bezig geweest op die cardio meid!

is dat zo'n groot verschil met wat je nu doet??
Ja, dat is het zeker! Ik denk dat ik nu niet eens 25 kg 5 x kan curlen. :o Ik heb ook nog best veel last van mijn elleboog met deze oefening. :(

tja ook nuchtere cardio valt wel mee maar dan moet ik om 6u mijn bedje uit..daar word ik echt niet vrolijk van hoor:) zucht..we maken het onszelf ook moeilijk hé.
Als ik om 6 uur mijn bed uit kom ben ik de hele dag niet te harden :D Ik ben echt een avondmens. Liever om 12 uur 's nachts nog een stukje hardlopen dan zo vroeg op moeten staan! :p En ja, wie mooi wil zijn... ;)

Ken t, ik presteer ook niets als ik niet op tijd eet. Zat gisteren ook door,te werken en dan word ik op een gegeven moment zo moe.

Toch nog een nette training neergezet, dat is het belangrijkste.
Ja, moe en licht in m'n hoofd en strontchagrijnig :o :D

Thanks Abfab! :) Wat erin zat heb ik er wel uit gehaald, dat dan weer wel ;)

Je training ziet er goed degelijk eruit:):) niks mis mee.
Dank je wel meid. Het is alleen zo frustrerend om bij alle oefeningen omlaag te moeten gaan in gewicht! :grumble:

Misschien toch wat meer carbs nemen voor training? :)

Verder ziet het er zo slecht nog niet uit hoor ;)

Normaal gesproken zou ik zeggen ja, absoluut, meer carbs voor de training, maar met een fotoshoot en de contest eind juli... :nowai: Ik moet goed droog zien te komen. De 12,5% ga ik niet halen, dat was toch iets te optimistisch, maar nu gaat het lekker met m'n vetpercentage en ik verander voorlopig liever niets aan mijn voedingsschema. ;)

Je gaat goed iig! Die training is gewoon een typische futloze cuttraining haha :D. Heb die ook soms :p. Idd een kleine refeed doen :).
Aka een k*ttraining :roflol: Refeed helpt altijd! :D

lekker bezig geweest op die cardio meid!
Ja, het moest maar jongen, anders ging het niet lukken! Maar nu gaat het lekker! :)

Klasse, dus je hebt de weg van de cardio gevonden:)

Zolang je daalt in vet dan slaag je toch in je doel:)

Still alive n kickin'?

Klasse, dus je hebt de weg van de cardio gevonden:)
Ja, moest wel, anders ging het echt niet lukken :p Vandaag zelfs 20 km gefietst, en straks ga ik trainen en pak ik nog een (korte) cardiosessie denk ik :D

Zolang je daalt in vet dan slaag je toch in je doel:)

+2 :exactly:

Ja, voor de contest wel, voor de wedstrijd die ik in oktober wil doen moet ik ook mijn massa zoveel mogelijk proberen te behouden. En de kracht... dat is een tik van mij :o Ik vind het gewoon zwaar kikken elke keer dat ik het gewicht kan verhogen bij een oefening :)

Ja hoor, maar ik heb niet zoveel tijd om te loggen nu, dus ik ga voorlopig alleen in mijn contest log wat updates plaatsen af en toe. Hierzo.

lekker bezig dame:) 20 km is een leuk stukje met dit weer!

trainze

Terug
Naar boven