Fitness Seller

Politie vind grote hoeveelheid anabolen in woning Den Haag.

Je snapt wat ik bedoel neem ik aan ?

Zeker waar .. En er zal afdoende bewijs zijn anders was het niet zoals het is maar dan alsnog ..

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Forum zal nu ook wel onder de loep komen te liggen naar ik aanneem ..

Zeker waar .. En er zal afdoende bewijs zijn anders was het niet zoals het is maar dan alsnog ..

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Forum zal nu ook wel onder de loep komen te liggen naar ik aanneem ..

dat ligt het altijd al, aangezien hier voor leveranciers de meeste prospects zijn

Des te meer redenen om niet alles aan de klok hangen

Een shitload aan cash, AAS, en overige verboden medicijnen vinden in iemands woning, is natuurlijk niet makkelijk genoeg.

Geweldige nuance .. Bedankt .. Zucht ..

Snappen ze nu niet dat ze het moeilijk maken voor mensen waaronder ikzelf om TRT te blijven zetten.. Hier was ik al bang voor ik kan beter off gaan en herstellen denk ik... Als dat nog gaat tenminste

Snappen ze nu niet dat ze het moeilijk maken voor mensen waaronder ikzelf om TRT te blijven zetten.. Hier was ik al bang voor ik kan beter off gaan en herstellen denk ik... Als dat nog gaat tenminste

dan maar weer heen en weer Griekenland/Turkije...

Ja zo blijf je aan de gang he :(

Gelukkig is er in nederland zat aanbod.

Kom op baco niet zo somber m8 !

Betekend dit de ondergang van het merk?
Die roddels gaan namelijk de ronde.

Nouja je weet het nooit. Misschien bekend de verdachte wel wie zijn leverancier is. En als zijn spullen rechstreeks van het merk afkomen, wat hoogst waarschijnlijk is, kan daar ook onderzoek naar worden gedaan met alle gevolgen van dien.

• Topic Starter Topic Starter
Nouja je weet het nooit. Misschien bekend de verdachte wel wie zijn leverancier is. En als zijn spullen rechstreeks van het merk afkomen, wat hoogst waarschijnlijk is, kan daar ook onderzoek naar worden gedaan met alle gevolgen van dien.

Dat zou zwaar ruk zijn voor de Nederlandse bb scene.... Zouden andere ugl's hier ook de dupe van kunnen worden?

Als er een merk opgedoekt word dan staat er de week erna al een ander merk ;) Als je ziet hoe gemakkelijk je tegenwoordig aan AS kan geraken dan moet je niet verbaasd zijn dat ze snel bij de leverancier geraken hoor.

Vroeger was het toch wel wat moeilijker dan nu...

• Topic Starter Topic Starter
Als er een merk opgedoekt word dan staat er de week erna al een ander merk ;) Als je ziet hoe gemakkelijk je tegenwoordig aan AS kan geraken dan moet je niet verbaasd zijn dat ze snel bij de leverancier geraken hoor.

Vroeger was het toch wel wat moeilijker dan nu...

Ja klopt. Maar kwaliteitsverschil is er toch echt helaas....

Politie is al lang op te hoogte van alle UGs maar met al die drugslaboratoriums die veel schadelijker zijn voor de volksgezondheid staan UGs zeer laag op hun lijst. Ze doen eigenlijk niemand kwaad

Terug
Naar boven