Fitness Seller

Politie vind grote hoeveelheid anabolen in woning Den Haag.

Politie is al lang op te hoogte van alle UGs maar met al die drugslaboratoriums die veel schadelijker zijn voor de volksgezondheid staan UGs zeer laag op hun lijst. Ze doen eigenlijk niemand kwaad

Vind ik ook ! Ga lkkr die xtc labs oprollen met al die overgedoseerde pille troep . Al 4 mensen overleden dit jaar .... en hoeveel zijn er overleden door aas dit jaar ? .... 0

maak je niet druk jongens. er wordt wel vaker wat opgerolt.

Vind ik ook ! Ga lkkr die xtc labs oprollen met al die overgedoseerde pille troep . Al 4 mensen overleden dit jaar .... en hoeveel zijn er overleden door aas dit jaar ? .... 0

dit ligt hier niet aan hoor.. dat ligt aan misbruik van combinaties.. 50/50 dose ( dat je 50% kans hebt op overleven) is geloof ik iets van 40-50 pillen..

hmmm die HG op die foto's. real? :p

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Geen namen of sites van UG-labs noemen, geschoond

mogen we wel speculeren wie het eventueel was ?
Zal vast hier aanwezig geweest zijn?

Laten we dat niet doen dient geen functie

Zie geen nut in van het "speculeren" van wie het zou geweest zijn.

Ik hoop dat jullie beseffen dat hier elke dag politie op snuit en gegevens verzameld.

Iemand beschuldigen dus in ieder geval zou niet slim zijn

Zie geen nut in van het "speculeren" van wie het zou geweest zijn.

Ik hoop dat jullie beseffen dat hier elke dag politie op snuit en gegevens verzameld.

Iemand beschuldigen dus in ieder geval zou niet slim zijn

dat andere topic ging juist daar over: Wie was het van dbb forum.
Maar snap wel wat je bedoeld.

Het is niet iemand van hier.
En idd wat TeeCee zegt hier boven.

hmmm die HG op die foto's. real? :p ---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ---------- mogen we wel speculeren wie het eventueel was ? Zal vast hier aanwezig geweest zijn?

Nee, draagt weinig bij om leden verdacht te gaan maken. Verder geen medelijden met handelaren maar laat het onderzoekswerk maar over aan de politie.

Laatst bewerkt:
EricR jij hebt de ninja edits tot een kunst verheven.

Terug
Naar boven