- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om nog even mijn eigen verhaal te doen: ja, ik heb weleens gebruikt. 1x oral only, 3x injecties. De resultaten van alle vier de kuurtjes vielen heel erg tegen: de meeste winst was uit de eerste "kuur" (winstrol, 40 mg/d), waarvan mijn PR bankdrukken wel 5 kgomhoog ging. De injecties waren helemaal een ramp: wel het gek*t er omheen (ik hou niet van naalden), geen resultaten, wel bijwerkingen. Misschien neppe gear? Zoja, dan ben ik door meerdere hier bekende sources opgelicht. Wat altijd mogelijk blijft, natuurlijk. Maar goed; voor mij dus nooit meer. Zonde van het geld en van mijn gezondheid.

if you juice you juice if you don't you don't
maar ik als aas gebruiker, zoals vele van mijn 'collega's' HAAT ik mensen die niet serieus met de sport bezig zijn. die aas als snoep zien. die zuipen terwijl ze on zijn etc etc. als je voor aas kiest moet je der voor kiezen met alles er op en er aan punt
Een kuur kost ook wat, ook nog je voeding en supplementen aanschaffen is dik een maand werken hiero( als je nog studeert) dus ik w8 wel tot mn 21e. Ouders weten het al dus no probs.
Wel jammer hier, zie mensen 4x kuren en niet echt een monster fysiek hebben.
Niet echt een frank mcgrath
if you juice you juice if you don't you don't
maar ik als aas gebruiker, zoals vele van mijn 'collega's' HAAT ik mensen die niet serieus met de sport bezig zijn. die aas als snoep zien. die zuipen terwijl ze on zijn etc etc. als je voor aas kiest moet je der voor kiezen met alles er op en er aan punt
Train nu al een tijdje nog niks gedaan al meermaals op het punt gestaan, vroeg of laat komt het er wel eens van ..
In Maart een ph geprobeerd goed op gegained goeie 1.5kg deraan overgehouden nu geruime tijd later.
Was daarnet op café met men trainingspartner aan het praten over de trainingen, kwam er iemand bij zei hij doodserieus train je messchien? Ik kijk zo van eum .. Zegt hij doodleuk ah je zou dat niet zeggen.
Ohja..
We zien wel!