Fitness Seller

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
Wel aan HRT indien het nodig zou blijken te zijn.

Om nog even mijn eigen verhaal te doen: ja, ik heb weleens gebruikt. 1x oral only, 3x injecties. De resultaten van alle vier de kuurtjes vielen heel erg tegen: de meeste winst was uit de eerste "kuur" (winstrol, 40 mg/d), waarvan mijn PR bankdrukken wel 5 kg :rolleyes: omhoog ging. De injecties waren helemaal een ramp: wel het gek*t er omheen (ik hou niet van naalden), geen resultaten, wel bijwerkingen. Misschien neppe gear? Zoja, dan ben ik door meerdere hier bekende sources opgelicht. Wat altijd mogelijk blijft, natuurlijk. Maar goed; voor mij dus nooit meer. Zonde van het geld en van mijn gezondheid.

3 inject kuurtjes a 6 jaar werkt heus wel :rolleyes:

if you juice you juice if you don't you don't
maar ik als aas gebruiker, zoals vele van mijn 'collega's' HAAT ik mensen die niet serieus met de sport bezig zijn. die aas als snoep zien. die zuipen terwijl ze on zijn etc etc. als je voor aas kiest moet je der voor kiezen met alles er op en er aan punt

maar ik als aas gebruiker, zoals vele van mijn 'collega's' HAAT ik mensen die niet serieus met de sport bezig zijn. die aas als snoep zien. die zuipen terwijl ze on zijn etc etc. als je voor aas kiest moet je der voor kiezen met alles er op en er aan punt

mooie leeftijd om te kuren , heb je foto's ?

Ik juice nog niet, maar heb m'n kuur al wel klaar liggen. Zal over 2 maandjes stemmen ;)

mooie leeftijd om te kuren , heb je foto's ?

ja, maar omdat ik ook training geef binnen een sport vereniging laat ik deze nog achterwege,
ik ben tegen iedereen eerlijk als ze het me vragen (serieuze mensen)
maar gasten van 13-16 jaar weten het beter niet / hebben er niets aan

Ik twijfel.

Ik ben 18 nu en als ik er over 3 jaar hard trainen er goed uitzie maar nog niet mijn streef fysiek heb behaald, dan kan ik altijd nog beslissen of ik wel of niet ga gebruiken

Een kuur kost ook wat, ook nog je voeding en supplementen aanschaffen is dik een maand werken hiero :P ( als je nog studeert) dus ik w8 wel tot mn 21e. Ouders weten het al dus no probs.

Wel jammer hier, zie mensen 4x kuren en niet echt een monster fysiek hebben.
Niet echt een frank mcgrath

Een kuur kost ook wat, ook nog je voeding en supplementen aanschaffen is dik een maand werken hiero :P ( als je nog studeert) dus ik w8 wel tot mn 21e. Ouders weten het al dus no probs.

Wel jammer hier, zie mensen 4x kuren en niet echt een monster fysiek hebben.
Niet echt een frank mcgrath

Mja wat is een monsterfysiek? Las hierboven dat 120 kilo bij 1.90 ook al niet groot genoeg is.. Only on DBB, waar mensen van 75 kilo bij 8 % een 10 krijgen ( ook al zit er juice in ) en 120 kilo nog ecto is.

Trainen terwijl ik niet on ben zegt me niet zoveel, ik heb er dan veel minder zin in.

Zeer waarschijnlijk niet, omdat ik tegen mijn 21ste (als ik er eigenlijk pas echt tijd voor heb) waarschijnlijk mijn streeffysiek al bereikt heb (of zeer dicht in de buurt ben). Anders zien we dan wel.

idd.
Ik sluit niets uit, maar indien ja is het pas binnen X jaren.

Train nu al een tijdje nog niks gedaan al meermaals op het punt gestaan, vroeg of laat komt het er wel eens van ..
In Maart een ph geprobeerd goed op gegained goeie 1.5kg deraan overgehouden nu geruime tijd later.
Was daarnet op café met men trainingspartner aan het praten over de trainingen, kwam er iemand bij zei hij doodserieus train je messchien? Ik kijk zo van eum .. Zegt hij doodleuk ah je zou dat niet zeggen.
Ohja..

We zien wel!

Train nu al een tijdje nog niks gedaan al meermaals op het punt gestaan, vroeg of laat komt het er wel eens van ..
In Maart een ph geprobeerd goed op gegained goeie 1.5kg deraan overgehouden nu geruime tijd later.
Was daarnet op café met men trainingspartner aan het praten over de trainingen, kwam er iemand bij zei hij doodserieus train je messchien? Ik kijk zo van eum .. Zegt hij doodleuk ah je zou dat niet zeggen.
Ohja..

We zien wel!

Hij is jaloers, jij kan nog dik rond de 90 a 95 kilo gaan in een paar jaar zonder kuur imo ;)

Sins ik anaboluh gebruik is alles in mijn leven beter...kan eindelijk vriendinetjes krijg
banen liggen voor het oprapen...geld komt met bakken binnen...
Als je geen anaboluh gebruikt ontneem je jezelf eigenlijk levens geluk!

Just do it

Ja. Experimenteren, wou voelen/meemaken wat een kuur dat en wat het resultaat zou zijn. Heb 1 kuur gedaan. Daar blijft het bij.
Gr.

-

Nog nooit gebruikt en ook voorlopig niet van plan. Ik ga naturel nog steeds vooruit. Gewoon blijven beesten ,vreten en slapen. :D

Misschien ga ik in de toekomst wel eens een kuurtje gebruiken. Tot nu toe gaat het naturel ook wel lekker, je moet gewoon doorkrijgen wat voor jou wel en niet werkt qua training, voeding, rust, cardio etc.

Dat is ook iets wat ik zo leuk vind aan deze sport, dat het zeer individueel is en je zelf vanalles kan proberen.

Ik denk dat als ik hard doortrain dat ik op me 22e wel klaar ben om te kuren :P Maarja dat is nog 5 jaar verder weg

Dus nog lang niet :P

Eerst maar is het maximale eruit proberen te halen

Terug
Naar boven