MuscleMeat

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
Hvl heb je gegained:S? Je bent 80 kg.. en gekuurt

Globaal bekeken(qua gewicht) ben ik niets gegained. Kwam van 90kg en heb met tren kuurtje drooggetraind tot 83-84kg. Je stelt de vraag met een emoticon erbij die zou kunnen insinueren dat je het raar vindt. Niet verbazend wanneer je de achtergrond niet kent. Ik had voordien een hoog VP van boven de 20 procent. Ik ben zeer tevreden over het resultaat; vp is nu ongeveer 11%. Dus in zekere mate heb/ben ik wel gegained ;)

Gr.

Laatst bewerkt:
Globaal bekeken(qua gewicht) ben ik niets gegained. Kwam van 90kg en heb met tren kuurtje drooggetraind tot 83-84kg. Je stelt de vraag met een emoticon erbij die zou kunnen insinueren dat je het raar vindt. Niet verbazend wanneer je de achtergrond niet kent. Ik had voordien een hoog VP van boven de 20 procent. Ik ben zeer tevreden over het resultaat; vp is nu ongeveer 11%. Dus in zekere mate heb/ben ik wel gegained ;)

Gr.

Dus je gaat kuren met een BF van 20% en je bent gegaan naar 11%? t*ring heb je echt mazzel gehad.

Bump: Einde bash en dus kan de poll gewoon weer verder gaan.

Ruim 1/5 deel van de dbb-ers gebruikt volgens de poll, 1/10 deel twijfelt nog. Ik had zelf het gebruik wat hoger verwacht hier op dbb.

Denk dat je die visie herziet als je bedenkt wat de fotosectie hier geeft en hoe de gemiddelde dbb'er er uit ziet. Helft van de posters traint al nauwelijks

Jep althans "geprobeerd".

Kon er gelukkig psychisch totaal niet over en ben gestopt.
Trouwens alweer een tijd geleden toen ik wat minder nadacht en te weinig research deed naar fatsoenlijk trainen. Nu ik weet wat er naturel mogelijk kan zijn vind ik het een zonde om te kuren. Daarnaast is trainen ook niet meer zo belangrijk voor mij dat het zo'n obsessie word dat je tenslotte de keuze maakt om te kuren.

Wel bizar spul moet ik er bij zeggen. Ik reageer er behoorlijk goed op. Ik kwam er wel achter dat het niet uit maakt wat je doet/ wat je eet...je groeit wel.

@ mugje Tuurlijk groei je er op maar de vraag is hoe deze groei dan staat ten opzichte van 'de risicos'
Klopt helemaal! Maar ik dacht toen ook niet goed na. Ik was jonger en zat in een omgeving waar het redelijk normaal was dat er gebruikt werd. Daarnaast wist ik weinig van trainen en voeding af. Plus dat ik achteraf gezien redelijk geobsedeerd was om maar resultaat te halen. Velen hebben hier natuurlijk last van, maar zien het vaak zelf niet.

Achteraf gezien is het in mijn ogen dom geweest, maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal en het is weer een ervaring rijker...

nee,

misschien later ooit, als ik weer begonnen ben met trainen:o

Als je AAS gebruikt valt dat wel te halen ;) en kom niet met genen bullshit aan nu
Gast je moet wel ****ing goede genen hebben om de stats van Frank te evenaren..
Hij weegt uit m'n hoofd rond de 130 kg op een laag vetpercentage, als je denk dat je dat met een paar kuurtjes voor elkaar krijgt dan wens ik je veel success.

Nog nooit gebruikt, Messchien als ik me max naturel heb bereikt zal dat veranderen. Messchien ook niet:rolleyes:.

Nog niet gebruikt, misschien in de toekomst...

• Like
Waarderingen: Sue
Terug
Naar boven