+1
!Ironeather heeft het wellicht over de levensstijl, hard werken is niet enkel trainen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!+1!
Ironeather heeft het wellicht over de levensstijl, hard werken is niet enkel trainen.
Begrijpend lezen is ckrr nooit jouw sterkste punt geweest kerel.
Je kan het gamakkelijker maken met aas jah maar de echt serieuze kuurders willen er maximaal van profiteren dus die zullen inderdaad harder werken met aas.
Nogmaals ik heb het niet over de ff snel breed worden gasten en beachboys.
Hopelijk is het nu wel duidelijker voor je.
En daar reken je jezelf dan zeker ook bij?Nee Adonis, zo werkt het niet. Eiwitsynthese en onderhoud gaan omhoog, als je een dag slecht eet kom je helemaal niets bij. Je moet meer eten.
Jezus.
Goeie onderbouwing. Ga nou eerst maar trainen knul. Zelfs ik kan onder onderhoud eten en vooruit gaan, dan kan iemand op AS dat nog veel beter. Anaboler lichaam = lichaam dat meer gevoelig is voor de opname van voeding en ook efficienter ermee omgaat. Waar een kuurder er mee wegkomt om een paar snickers op een dag te eten en droog te blijven zal de naturel hier waarschijnlijk niet mee wegkomen. Je kan als gebruiker nu eenmaal een veel grotere foutmarge hebben en vooruit gaan.
Ik kan je nu al vertellen dat ook de oldskool jongens al flink deden kuren gozer.
Alleen is de kennis kwa kuren zijn nu verder gevorderd en er zijn veel nieuwe middelen en toevoegingen bij gekomen.
Dusja je stelling van lage doseringen gaat helaas niet helemaal op om een zeg maar oldskool fysiek te creaeren.
Onzin man, dat is allemaal napraterij, ben benieuwd hoeveel jij het onderzocht heb. Hoe kan het dan dat iemand er na 1 kuur 10x zo anabolig uit ziet als arnold in zijn hele leven? Arnold was ook maar 150-110kg hoor hij had alleen al z'n spiere op de juiste plaats. Nergens een foto van arnold of andere te bekennen met acne of gyno, de enige met gyno was franco.
Maar als ik zo jou posts lees kan ik beter van het tegenovergestelde uitgaan, klopt echt niks van wat je allemaal zegt, no offence verder.
Begrijpend lezen is ckrr nooit jouw sterkste punt geweest kerel.
Je kan het gamakkelijker maken met aas jah maar de echt serieuze kuurders willen er maximaal van profiteren dus die zullen inderdaad harder werken met aas.
Nogmaals ik heb het niet over de ff snel breed worden gasten en beachboys.
Hopelijk is het nu wel duidelijker voor je.

Natuurlijk kun je dieper gaan als je herstelvermogen toeneemt door AAS. Dat wil niet zeggen dat je als natural niet dieper kan gaan dan de gemiddelde AAS-gebruiker alleen is bij verder gelijke omstandigheden de AAS-gebruiker wel in het voordeel. Betere eiwitsynthese en dus beter herstel, ook al zullen zowel de AAS-gebruiker en naturel moeten waken voor overbelasting. AAS-gebruik is geen preventief middel om overbelasting te voorkomen in principe.
![]()
![]()
![]()
What a joke.
Er zijn genoeg nattie s die voor 200% knallen, wat een larie koek.
shortcuts are 4 p*ssy s!

Natuurlijk kun je dieper gaan als je herstelvermogen toeneemt door AAS. Dat wil niet zeggen dat je als natural niet dieper kan gaan dan de gemiddelde AAS-gebruiker alleen is bij verder gelijke omstandigheden de AAS-gebruiker wel in het voordeel. Betere eiwitsynthese en dus beter herstel, ook al zullen zowel de AAS-gebruiker en naturel moeten waken voor overbelasting. AAS-gebruik is geen preventief middel om overbelasting te voorkomen in principe.
Hoor hoor wie heefd er hier nu de ballen verstand jij bink no offence dude arnold hij zat ergens tussen de 110 en 150 kg begrijp je wel wat je zegt.
Arnold woog in zen top periode rond de 116 kg wedstrijd shape 150 kg laat me niet lachen zo zwaar was ronny geeneens.
En wie heb jij in het leven al gezien die na een kuur al groter was dan arnold is yeah right dude hou gewoon je mond nooit mogelijk dit bewijst voor mij al dat jij al full of shit bent!.
En je gyno verhaal dude niet iedereen is gevoelig voor gyno ten 2e ook gyno kan je bestrijden iets waar die gasten ook wel verstand van hadden.
En bij franco was het al in verder stadia waardoor je het alleen operatief kan verwijderen.
En wat je zeg over dat arnold er niet anabool uitzag volgens jouw, arnold was een topper hoe kan je dat nou vergelijken met een opgeblazen dianabol mongooltje die jij waarschijnlijk in je gym bent tegengekomen.
Ik ken genoeg gasten uit de goede oude tijden toen ik nog in een old skool hardcore gym trainde.
Die hebben mij genoeg verteld ook allemaal wedstrijd jongens uit die tijd wel amateurs maargoed het geeft je wel een beeld dat de toppers van toen ckrr niet op een simpel winstrol kuurtje draaide.
Ik deel hier gewoon mij kennis erover ook niet alles wat ik zeg zal 100% kloppen ik leer ook nog elke dag maar dit soort onzin is gewoon belachelijk.
Maargoed ik ben dit topic al helemaal schijtbeu met al jullie napratende ecto,s dus mijn zal je hier niet meer zien posten zoek het maar uit.
Peace Out Ironeather!
Bump: Einde bash en dus kan de poll gewoon weer verder gaan.
Ruim 1/5 deel van de dbb-ers gebruikt volgens de poll, 1/10 deel twijfelt nog. Ik had zelf het gebruik wat hoger verwacht hier op dbb.
Bump: Einde bash en dus kan de poll gewoon weer verder gaan.
Ruim 1/5 deel van de dbb-ers gebruikt volgens de poll, 1/10 deel twijfelt nog. Ik had zelf het gebruik wat hoger verwacht hier op dbb.