Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent toch niet verplicht hier wat te posten? Je kunt stemmen en vertrekken, dus je zult nooit weten of gasten van de AAS sectie hier stemmen.
Of daar even
Je bent toch niet verplicht hier wat te posten? Je kunt stemmen en vertrekken, dus je zult nooit weten of gasten van de AAS sectie hier stemmen.
Nee, dan zou ik de poll openbaar hebben gemaakt. Liefst heb ik geen discussie en alleen maar een stemming. Vandaar anoniem.met dit in het achterhoofd heeft deze poll dus geen zin. Je krijgt dus geen zuiver beeld welk percentage gebruikt op dutchbodybuilding en de cijfers zeggen ook niks.
Blijft bovendien vreemd om een topic met dergelijke poll te openen volgens mij is het eerder bedoeld om een discussie te voeren of uit te lokken.
Nee, dan zou ik de poll openbaar hebben gemaakt. Liefst heb ik geen discussie en alleen maar een stemming. Vandaar anoniem.
Nee, dan zou ik de poll openbaar hebben gemaakt. Liefst heb ik geen discussie en alleen maar een stemming. Vandaar anoniem.

Maar het zijn toch geen mong*len of wel dan. Dbb is meer dan de AAS sectie en dat zullen zij ook wel weten. Bij nieuwe posts komt dit topic ook veelvuldig aan de orde, de titel van dit topic trekt echt wel voldoende aandacht. Als dit topic alleen in de AAS sectie zou staan dan zou je een scheef beeld krijgen omdat daar maar weinig mensen komen. Maar van mij mag je ook daar een poll openen, ga je gang.wat heb je dan aan de cijfers als veel gebruikers alleen in de aassectie komen, compleet nutteloos in mijn ogen.
Dat was ook mijn sneaky plannetje! :evilnana:
Maar het zijn toch geen mong*len of wel dan. Dbb is meer dan de AAS sectie en dat zullen zij ook wel weten. Bij nieuwe posts komt dit topic ook veelvuldig aan de orde, de titel van dit topic trekt echt wel voldoende aandacht. Als dit topic alleen in de AAS sectie zou staan dan zou je een scheef beeld krijgen omdat daar maar weinig mensen komen. Maar van mij mag je ook daar een poll openen, ga je gang.
Als ook dat je niet boeit stop dan gewoon met janken.
Leg mij eens uit topicstarter wat je met de uitslag van deze cijfers kan doen?
Waarom wil je dat weten en wat doe je ermee?
Een anonieme poll onder de dbb-leden om steroïden gebruik binnen onze sport te peilen.
De vraag is heel simpel: Heb je ooit steroïden gebruikt?
Twijfel je over het gebruik in de toekomst dan kun je dit ook aangeven.
Doel van deze poll is niet om het gebruik te veroordelen, hou hier rekening mee.

Er worden 5 waardebonnen van 500,- weggegeven om gear in te slaan. Wist je dat niet?

Bump: Einde bash en dus kan de poll gewoon weer verder gaan.
Ruim 1/5 deel van de dbb-ers gebruikt volgens de poll, 1/10 deel twijfelt nog. Ik had zelf het gebruik wat hoger verwacht hier op dbb.
omhoog ging. De injecties waren helemaal een ramp: wel het gek*t er omheen (ik hou niet van naalden), geen resultaten, wel bijwerkingen. Misschien neppe gear? Zoja, dan ben ik door meerdere hier bekende sources opgelicht. Wat altijd mogelijk blijft, natuurlijk. Maar goed; voor mij dus nooit meer. Zonde van het geld en van mijn gezondheid.