MuscleMeat

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
Denken jullie ook niet dat veel mensen kuren uit onwetendheid? Het is niet kwalijk te nemen maar slim vind ik het zeker niet. Sommige mensen denken echt dat wanneer hun 5x5 schematje afgelopen is en het wat moeilijker gaat dat het tijd is voor een kuur? Als je gaat kuren wanneer het even tegenzit ben imo nooit in staat om echt veel verder te komen, je weet immers niet hoe welke trucs je kan gebruiken om wel vooruit te gaan. Zelfs met AS komt er een keer een moment waarbij de vooruitgang stopt..

Denken jullie ook niet dat veel mensen kuren uit onwetendheid? Het is niet kwalijk te nemen maar slim vind ik het zeker niet. Sommige mensen denken echt dat wanneer hun 5x5 schematje afgelopen is en het wat moeilijker gaat dat het tijd is voor een kuur? Als je gaat kuren wanneer het even tegenzit ben imo nooit in staat om echt veel verder te komen, je weet immers niet hoe welke trucs je kan gebruiken om wel vooruit te gaan. Zelfs met AS komt er een keer een moment waarbij de vooruitgang stopt..

Tuurlijk en daarom kan je ook zien wie er verstand van heefd en wie niet, want aas is niet de alles bepalende factor om een echt monster te worden.
Dat is nog altijd juiste voeding/goede techniek/motivatie en een ijzere discipline.
Maargoed dat kan je niemand wijsmaken want iedereeen denk dat aas en natuurlijk een shit load aan aas de enige factor is om beest te worden.
De echte beesten trainen namelijk vaak al vele jaren en leven de bb life style en daarom zijn zij beest en andere ****ing jaloerse ecto p*ssy,s.

Misschien, kheb er nog nooit echt naar gekeken, dus kan nu moeilijk de voor en nadelen afwegen.
Ligt eraan of ik tegen die tijd de BB lifestyle nog leuk vind, want volgens mij eist het wel een stuk meer toewijding als je het goed wilt doen.

Tuurlijk en daarom kan je ook zien wie er verstand van heefd en wie niet, want aas is niet de alles bepalende factor om een echt monster te worden.
Dat is nog altijd juiste voeding/goede techniek/motivatie en een ijzere discipline.
Maargoed dat kan je niemand wijsmaken want iedereeen denk dat aas en natuurlijk een shit load aan aas de enige factor is om beest te worden.
De echte beesten trainen namelijk vaak al vele jaren en leven de bb life style en daarom zijn zij beest en andere ****ing jaloerse ecto p*ssy,s.

So true!

Nee, ook geen neiging. Moet wel zeggen dat ik voorheen volledige afgunst had jegens AS (voornamelijk door onwetendheid). Maar ik begin toch steeds meer respect te krijgen voor mensen die er in mijn ogen mee doen waar het "voor" is. 120KG wegen, en niet omdat ze lui zijn ofzo..

Ik zal never nooit niet gaan gebruiken want dat zou echt het plezier er af halen voor mij.
Overigens krijg ik nu al de hele dag opmerkingen dat ik te groot wordt....

Ik als Azrael zijnde zal die trolsmurf wel even opvreten....Zijn we daar ook weer vanaf.

Anyhow on-topic.
Ik heb nog nooit gekuurd, maar het zou me niks verbazen als ik 40/50 ben dat ik zou "kuren" als zijnde hormoontherapie. Ik hoor daar goede verhalen over dus ik ben benieuwt hoe de techniek en kennis tegen die tijd is.

af en toe wat winstrol tabs van een maat voor de grap, maar in zo'n lage doseringen dat ik zeker niet als een juicer doorga.

Yup..wel eens gekuurd.

af en toe wat winstrol tabs van een maat voor de grap, maar in zo'n lage doseringen dat ik zeker niet als een juicer doorga.

WTFBBQ!~! IK hoop dat je een grap maakt??

Ik kuur wel ja, nooit spijt van gehad alleen de timing is soms verrot ( ik zit nu op tren met die teringhitte buiten ).. Verder geen spijt, zal ik niet hebben ook.

vanaf hoeveel test moet ik eigenlijk ja stemmen ? :dunno:

grappig altijd, mensen die AAS gebruiken zoeken een excuus dat AAS geen wondermiddel is maar dat het aan je voeding en techniek ligt. What a joke! Een natural die voor 100% alles goed doet en een juicer die maar wat aanklooit maar wel flink gebruikt gaat veel harder vooruit dan die natural. Iedereen weet dat! AAS is een wondermiddel, zo simpel is het. Schijnheilig gedoe altijd.

Iedereen weet dat! AAS is een wondermiddel, zo simpel is het. Schijnheilig gedoe altijd.

waarom ga je dan niet gebruiken dan als het zo een wondermiddel is :)
ken genoeg gasten die op dit "wondermiddel" er evengoed "k*t" uitzien...

grappig altijd, mensen die AAS gebruiken zoeken een excuus dat AAS geen wondermiddel is maar dat het aan je voeding en techniek ligt. What a joke! Een natural die voor 100% alles goed doet en een juicer die maar wat aanklooit maar wel flink gebruikt gaat veel harder vooruit dan die natural. Iedereen weet dat! AAS is een wondermiddel, zo simpel is het. Schijnheilig gedoe altijd.

Pfffffffffffffffffff meer heb ik niet te zeggen!

• Topic Starter Topic Starter
Wil je iets aan je fysiek veranderen dan zul je hoe dan ook hard moeten werken dus dat argument is nergens voor nodig. Als gebruikers van AAS het effect ervan gaan ontkrachten vraag ik me af waarom ze uberhaubt deze stap hebben genomen.

Tuurlijk, als die aap die er geen ruk verstand van heeft zich helemaal platspuit het hele jaar door zal ie zeker harder gaan. 't Moment dat ie er dan weer mee stopt is ie alles kwijt.

Vraagje voor Ironeater, jij nog naturel? Gezien we ongeveer dezelfde stats hebben ben ik wel nieuwsgierig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven