AndroidHealthClinic

Post hier je 'messed with the wrong person' filmpjes!

heerlijk die bitchslap xD

Sprytal, je overdrijft een beetje in je posts:o

ik zeg wat ik denk :)

sommige jonge internetheldjes hebben daar blijkbaar problemen mee

Inderdaad, iedereen loopt hier het 'mannetje' uit te hangen maar als een vader zegt dat hij niet zou aarzelen om de aanvaller van zijn zoon stevig aan te pakken schilderen enkele lieden hem af als een agressieve waus.

Die twee zonder shirt lijken wel blanken als je even later in het filmpje zit, lijkt er niet op dat iemand de ander in de steek laat.

ik zeg wat ik denk :)

sommige jonge internetheldjes hebben daar blijkbaar problemen mee
Komop man, zo hard schopt hij hem toch niet. Als je zo'n kleine met de minste kracht stampt vliegt hij al achteruit, wat hier dus duidelijk niet het geval is. Je ziet toch ook dat het een mong**l is. Een beetje zelfbeheersing is echt niks mis mee.

Daarna kan je gerust aan je kleine uitleggen dat die kerel niet helemaal goed is, en er wss niet eens zoveel aan kan doen. Hij zal er een wijze les uit kunnen trekken. Veel beter voor hem dan toekijken hoe zijn pappie een gehandicapte halfdood mept. :thumbs:

Komop man, zo hard schopt hij hem toch niet. Als je zo'n kleine met de minste kracht stampt vliegt hij al achteruit, wat hier dus duidelijk niet het geval is. Je ziet toch ook dat het een mong**l is. Een beetje zelfbeheersing is echt niks mis mee.

Daarna kan je gerust aan je kleine uitleggen dat die kerel niet helemaal goed is, en er wss niet eens zoveel aan kan doen. Hij zal er een wijze les uit kunnen trekken. Veel beter voor hem dan toekijken hoe zijn pappie een gehandicapte halfdood mept. :thumbs:

lol idd, sommige mensen overdrijven ook altijd.

die verrekte mongols moeten gewoon hun pote thuis houde:)

Laatst bewerkt:
Error - file not found

Terug
Naar boven