Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen voor mij. Heb vorige week bij ah 4 potten bonen gehaald voor 2,99. 1 ervan gebruikt. 150 gram tofu (pak kost 2,00 ofzo en heeft 350 gram). En 79 gram zilvervliesrijst (niet duur). Dus valt best meeHoe betaal jij dat allemaal? Of eten je ouders mee van dit? Ziet er wel verdomd lekker uit.
Alleen voor mij. Heb vorige week bij ah 4 potten bonen gehaald voor 2,99. 1 ervan gebruikt. 150 gram tofu (pak kost 2,00 ofzo en heeft 350 gram). En 79 gram zilvervliesrijst (niet duur). Dus valt best mee

Die zien er lekker uit!
Hahaha. Ik krijg geen zakgeld ofzo. Gewoon kleding, eten en onderdak
Nee bonen 3 € tofu 2€. Maar ook al het andere wat jij maakt al met al kost het wel wat voor een 15 jarige.
Ben blij dat mijn ouders het betalen (ze hoeven wel niet meer voor mij te koken, dat bespaart ook geld)Nee bonen 3 € tofu 2€. Maar ook al het andere wat jij maakt al met al kost het wel wat voor een 15 jarige.
Heb je een bijbaantje?Ben blij dat mijn ouders het betalen (ze hoeven wel niet meer voor mij te koken, dat bespaart ook geld)
Nope