- Waardering
- 10.273
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
![]()
En een beetje light ketchup van heinz staat niet op de foto
Aangebrand en halfgaar, hou je *** en vreten maar!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
En een beetje light ketchup van heinz staat niet op de foto
Dit soort uitspattingen zijn we niet gewend van jou Bertje!

Post workout gains:
55gr havermout
55gr brinta
100gr aardbeien
110gr banaan
40gr whey iso
10gr gepofte tarwe
3 snack a jacks karamel
![]()

Jaa super chill en verteren zonder problemen, post workout top! Nee, maar nu je het zegt morgen langs de supermarktDie snack a jacks zijn goed he! Heb je die choco chip snack a jacks al geprobeerd? Ook zalig voor 61kcal p.s.![]()

Ik had die caramel ook van de kruidvat, kom er vandaag toch langs, dan gaan we ook eens wat inslaan. Nou moet ik wel zeggen dat die choco smaak het meest geliefd is, zijn er nooit veel over haha.Bij het Kruidvat €1, heb een berg ingeslagen. Met pindakaas of smeerkaas en kip is zalig.

Ook lekker door pasta geroerd... ± 100kcals per portie, indien je klein blikje (62gram) + 30gram kwark gebruikt.
Ik maak dit soms ook klaar, in principe net zoals @darude0306 aangeeft hierboven. Door te variëren in kruiden, krijg je telkens weer een andere smaaksensatie. Bij mij zit er standaard wel altijd een flinke snuif cayennepeper en wat chili flakes in, voor wat extra pit![]()