AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20190506_203540_467.jpg

En een beetje light ketchup van heinz staat niet op de foto

Aangebrand en halfgaar, hou je *** en vreten maar!

Ik had bezoek van het weekend, dan weet je het wel weer...:o

Dikke vette verse kaaspretzel.

Thais (volkoren noedels, groentenmix, gerookte tofu en teriyaki saus)

Kip en gerookte kaas in een soort van bierbeslag met rijst.

Ook weer iets met kip, kaas, tomaatjes en gefrituurde aardappelpartjes.

IMG_20190506_201956.jpg

En cinco de mayo gevierd bij de Mexicaan, Poblano kip burrito met van alles ernaast. Met wat frozen margaritas (niet op de foto)
IMG_20190506_201820.jpg

Zo ken ie wel weer.

Bij het Kruidvat €1, heb een berg ingeslagen. Met pindakaas of smeerkaas en kip is zalig.
Ik had die caramel ook van de kruidvat, kom er vandaag toch langs, dan gaan we ook eens wat inslaan. Nou moet ik wel zeggen dat die choco smaak het meest geliefd is, zijn er nooit veel over haha.

Voor de liefhebbers, na veelvuldig verzoek :D

Tonijnsalade, as simple as can be...Mix gewoon de hele bende door elkaar.

- Tonijn uit blik (op water, uitgelekt), zoveel als je wilt/nodig hebt
- Magere kwark, zoveel als nodig om het smeuïg te maken
- Peper
- Zout
- Kerriepoeder
- (gerookte) Paprikapoeder
- Knoflook(poeder)
- Italiaanse kruiden

Optioneel;
- lente-uitje, fijngesneden
- verse bieslook, fijngesneden
- tomaatje, fijngesneden

Nogmaals, simpel maar lekker. Klaar in 5 minuten. Langer bezig met uitlekken, dan verder klaarmaken :D Ook lekker door pasta geroerd... ± 100kcals per portie, indien je klein blikje (62gram) + 30gram kwark gebruikt.

Ik maak dit soms ook klaar, in principe net zoals @darude0306 aangeeft hierboven. Door te variëren in kruiden, krijg je telkens weer een andere smaaksensatie. Bij mij zit er standaard wel altijd een flinke snuif cayennepeper en wat chili flakes in, voor wat extra pit :D

Ik maak dit soms ook klaar, in principe net zoals @darude0306 aangeeft hierboven. Door te variëren in kruiden, krijg je telkens weer een andere smaaksensatie. Bij mij zit er standaard wel altijd een flinke snuif cayennepeper en wat chili flakes in, voor wat extra pit :D

Ja, die vond ik zo vanzelfsprekend, dat ik ze niet benoemde :D

Terug
Naar boven