AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Snap je nou echt niet waar opgedoelt wordt? Niet iedereen heeft de kcal om even 650kcal/100g mayo te gebruiken.
Dat snap ik wel.. maar hij geeft zelf steeds aan moeilijk aan te komen. ;)

Kippenpoot niks mis mee, maar had kipfilet al uit de vriezer gehaald toen mijn moeder me overtuigde mee te doen. Ik zat gisteren echt heeel hoog in mijn vetten (eigenlijk meestal wel), omdat deze Kcal’s makkelijk hoger maken. Maarja daarom deed ik wat rustiger aan met vet
Dat verklaart het iig al :) ;)

En wat mayo klinkt minder erg dan bijna een hele pot van 650 mL (ik denk dat er ongeveer 50 mL over is)
KLinkt een beetje als dat je een broodje kip kerrie smos haalt :roflol:

Maarja die van haar was wel 6x zo groot
Dat scheelt idd ook :p

• Like
Waarderingen: BB_
Ovenschotel van gister nomnomnom

20190505_191159.jpg

Alles een kwestie van lighting and angles.
@apfelstrudel en @IRONic Pumper vooral zijn hier de chefs, duidelijk in een keuken opgeleid volgens mij, met hen vergeleken pruts ik maar wat in de marge.

Libanees platbrood, gebruik het ook als wrap en het kan ook goed door voor pizzabodem.

Moest lachen:roflol:

OT: same shit different day.

IMG_20190506_072055_896.jpg
Bedankt voor het mooie compliment!
Ben trouwens automechanieker van opleiding. Maar koken en eten boeit me ontzettend veel.

Alles een kwestie van lighting and angles.
@apfelstrudel en @IRONic Pumper vooral zijn hier de chefs, duidelijk in een keuken opgeleid volgens mij, met hen vergeleken pruts ik maar wat in de marge.
Dat valt wel mee hoor, ik kloot ook vaak maar wat aan thuis. Maar dat is juist het mooie van koken :D. En je eten ziet er gewoon goed uit niks mis mee. Thnx voor het compliment though.

Blij ei :D
20190506_113945.jpg

Gisteren was al aardig gecheat.
Vandaag compleet los gegaan.
IMG_20190505_162553.jpg
IMG_20190505_161826.jpg
IMG_20190505_154457.jpg

En nog deze.
IMG_20190504_165448.jpg
IMG_20190504_130100.jpg

Nou dat was eens lekkere refeed.
Ik bespaar jullie de flessen wijn wel.