Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Lekker!!!
beetje jammer dat ik hier op mijn werk aan een boterham met pindakaas en een peer zit :(
:eyebrow:

troost je, heb ik ook altijd :(

@ Arnodsi

Wat zijn dat voor crunchy dingen? Hebben we niet hier in NL...
:dunno: is iets nieuw denk ik. Vandaag voor de eerste keer gezien.
Soort van chips. Best lekker :D

dat vroeg ik me ook al af.. ze hebben best wel lekkere en andere dingen in belgie..
vooral de varianten aan pure choco.. :lick:
België is op alle vlakken gewoon beter dan Nederland :roflol:

buiten de wegen dan :o

Rundvlees stoofpot (ofzo)
Notenrijst
Sla

104lrvk.jpg

Heb 4 verwoede pogingen gedaan om de kip met Gon Bao saus van mijn favoriete workrestaurant na te maken.. en na veel finetunen is het eindelijk gelukt! Vandaag als pwo meal met zilvervliesrijst en wat tomaten.

SAM_0570.jpg

Heb 4 verwoede pogingen gedaan om de kip met Gon Bao saus van mijn favoriete workrestaurant na te maken.. en na veel finetunen is het eindelijk gelukt! Vandaag als pwo meal met zilvervliesrijst en wat tomaten.

Ziet er lekker uit zeg, heb je geen grotere borden thuis?:D

Ziet er lekker uit zeg, heb je geen grotere borden thuis?:D

Was het ook, net zo lekker als van de Chinees!
En ik heb wel grotere borden thuis.. maar at vandaag op mijn stageplek en daar hebben ze alleen maar kleine bordjes. Maar het paste er precies op. Als ik het op een groot bord had gekieperd, lijkt het ook gelijk een stuk minder. :rolleyes:

t*ring wat ziet dat er lekker uit Casplantje

Wekelijkse refeed!

200g penne
300g kipfilet
200g ananas
100ml chicken tonight zoetzuur

IMG_2364.jpg

2z6aw4n.jpg

200 gram kip, 100 gram tonijn, 50 gram rijst, 200 gram wokgroenten. met een lekker pittig woksausje :D

lollez @ die leeftijdshit...

Jullie eten allemaal wel superlekker man!
Vandaag een pannetje kipfilet, knoflook, sjalotjes, tomaat en beenham gemaakt.
Alles in dezelfde panne, maakte ik er iets lekkers vanne

Zal eens een keer een pic posten, jo

Even een ontbijtje. Zijn echt de lekkerste burgers die ik ooit heb gegeten, helaas zijn ze zo verrekte duur.
6pbya9.jpg

Straks om 7 uur 750gram kippenpooootjes.

Damn dat ziet er serieus lekker uit !!!!!!!!!!

Wat moet ik me voorstellen van kruiding / marinering ? Zoet, zuur, pittig ?

Gon Bao saus, zal er eens op googlen.

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 16:25 ----------

Wekelijkse refeed!

200g penne
300g kipfilet
200g ananas
100ml chicken tonight zoetzuur

http://s23.postimg.org/hl3atpxij/IMG_2364.jpg

Goed te eten wel, die chicken tonight maar vind het zo enorm flauw van smaak. Moet altijd extra kruiden.

Maar ziet er lekker uit, zeker met ananas, ik vreet dat bij meer gerechten, collega's vinden dat raar. Ik vind mijn collega's raar en ecto.

Goed te eten wel, die chicken tonight maar vind het zo enorm flauw van smaak. Moet altijd extra kruiden.

Maar ziet er lekker uit, zeker met ananas, ik vreet dat bij meer gerechten, collega's vinden dat raar. Ik vind mijn collega's raar en ecto.

Ja ik deed nog extra kruiden op de kip, maar dat doe ik altijd. Beetje paprika en kipkruiden, lekker. Ananas is sowieso heerlijk, ook op een eiwitpannekoek bijv.

Terug
Naar boven