Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Re: Post je meals! (pics!)

Pastasalade zalm

Pasta, veldsla, gerookte zalm, tomaten, uitje, zonnebloempitjes en honing-mosterd-dille dressing

uploadfromtaptalk1368640748405.jpg

sambal/komijn/water ?

Maaltijdsalade (geitenkaas van AH) + sweet chillie kip uit oven

33tttgh.jpg

Omelet van een aantal eieren, room en veeeeeel peper... opgerold met daartussen 'hammouse' (fijngeprakte gekookte ham, volle kwark, ketchup en sojasaus). En aardappelpuree en witlof.

SAM_0572.jpg

SAM_0573.jpg

"Hammouse" Hoe kom je daar in godsnaam op? :P

Lekker? Heb toevallig alle ingredienten in huis, misschien eens proberen morgen

ham mousse verkopen ze bij ons gewoon in de winkel. :D

@Daster: Hoe kwam ik erop? Stond geloof ik een keer in de Allerhande.. had dat receptje eens uit een blad gescheurd en het lag al een tijdje op de 'to cook list'. Ik vind het trouwens wel een aanrader, ja... Eerst dus een omelet gemaakt van 4 eieren met 2el kookroom en peper. Die laten afkoelen en ondertussen de 'hammousse' gemaakt. Hiervoor heb ik 100g gekookte ham geprakt met 50g volle kwark, 1/2el ketchup en een 1/2el sojasaus.. Dat goedje op de afgekoelde omelet gesmeerd, voorzichtigopgerold en in vershoudfolie gewikkeld. Daarna even een uurtje in de koelkast gelegd zodat het iets was opgestijfd en daarna was het tijd om te eten. Mocht je het gaan proberen morgen, post maar hoe het is gelukt! :D

@marina: Dat had ongetwijfeld wel wat tijd gescheeld... maar het geeft ook wel een soort voldoening als je iets helemaal zelf bereid. :cool:

Ja ga het zeker proberen. Ik eet op lowcarbdagen altijd al een omelet met ham.. Kan ik het net zo goed een keer zo doen :)

Wel zo lekker voor de afwisseling, inderdaad. Ben benieuwd wat je ervan vindt!

@Daster: Hoe kwam ik erop? Stond geloof ik een keer in de Allerhande.. had dat receptje eens uit een blad gescheurd en het lag al een tijdje op de 'to cook list'. Ik vind het trouwens wel een aanrader, ja... Eerst dus een omelet gemaakt van 4 eieren met 2el kookroom en peper. Die laten afkoelen en ondertussen de 'hammousse' gemaakt. Hiervoor heb ik 100g gekookte ham geprakt met 50g volle kwark, 1/2el ketchup en een 1/2el sojasaus.. Dat goedje op de afgekoelde omelet gesmeerd, voorzichtigopgerold en in vershoudfolie gewikkeld. Daarna even een uurtje in de koelkast gelegd zodat het iets was opgestijfd en daarna was het tijd om te eten. Mocht je het gaan proberen morgen, post maar hoe het is gelukt! :D

@marina: Dat had ongetwijfeld wel wat tijd gescheeld... maar het geeft ook wel een soort voldoening als je iets helemaal zelf bereid. :cool:

Quoted voor recept.

PWO

450g aardappel
1 broccoli
125g zalm
10g kokosolie
30g whey
250ml sinaasappel/banaan sap
HNNNNNGGGG!!!!!!

IMG-20130517-WA0009_zps996707b8.gif

Re: Post je meals! (pics!)

Pwo

Rijst met kip teriyaki honing, aardappels en wat aardbeien.

uploadfromtaptalk1368791650271.jpg

Cheatmeal na een epic rugtraining en zeer geslaagd eindwerk!

2n8sai9.jpg

35na22r.jpg

Laatst bewerkt:
@ Arnodsi

Wat zijn dat voor crunchy dingen? Hebben we niet hier in NL...

Terug
Naar boven