Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Spelt pannenkoek met kipsaté en salade. Vriendin kreeg maar de helft op dus ook nog die van haar gegeten :) ik heb echt een hele grote eetlust en dacht niet genoeg te hebben na 1 z’n pannenkoek, maar toch wel verkeken super machtig!

5E80FE87-70FD-481A-97F1-C0E5D3C8179A.jpeg

Spelt pannenkoek met kipsaté en salade. Vriendin kreeg maar de helft op dus ook nog die van haar gegeten :) ik heb echt een hele grote eetlust en dacht niet genoeg te hebben na 1 z’n pannenkoek, maar toch wel verkeken super machtig!

5E80FE87-70FD-481A-97F1-C0E5D3C8179A.jpeg
Je post was een goede inspiratiebron voor een late snack.

Shoarma pannenkoek met kaas. Met daarbij uiensaus (had ik nog in de vriezer) en knoflooksaus met munt (nice maar aparte combi met munt).

20190720_222201.jpg

De shoarma was trouwens kipfilet met shoarma kruiden, wat rass el hanout en een snufje kaneel.

Laatst bewerkt:
Je post was een goede inspiratiebron voor een late snack.

Shoarma pannenkoek met kaas. Met daarbij uiensaus (had ik nog in de vriezer) en knoflooksaus met munt (nice maar aparte combi met munt).

20190720_222201.jpg

T was trouwens gewoon kipfilet met shoarma kruiden, wat rass el hanout en een snufje kaneel.
Ziet er goed uit! Ik hoop dat het net zo goed gesmaakt heeft zoals het uitziet :p

Het pannenkoekenhuis waar ik heen was had toevallig ook een shoarma pannenkoek op het menu staan :roflol:. Over de 40 keuzes trouwens nooit gedacht dat er zoveel smaakt op een pannenkoek:emo:.

Pannenkoek shoarma is ook echt mijn allerallerfavorietst in een pannenkoekenrestaurantdrool:

Terug
Naar boven