- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker smullen samen...en als dessert een ijsje...doen hoor!!![]()
Wederom wat veel calorieën voor de avond, maar ja..dochterlief hier en vakantie![]()

Ziet er anders heel erg verantwoord uit. Ga jezelf geen schuldgevoel aanpraten. Gewoon genieten van het nu. Food + holiday = life!![]()
Wederom wat veel calorieën voor de avond, maar ja..dochterlief hier en vakantie![]()
Doen!Tis er vandaag niet meer van gekomen..maar ga het wel proberen één dezer dagen.

Je post was een goede inspiratiebron voor een late snack.Spelt pannenkoek met kipsaté en salade. Vriendin kreeg maar de helft op dus ook nog die van haar gegetenik heb echt een hele grote eetlust en dacht niet genoeg te hebben na 1 z’n pannenkoek, maar toch wel verkeken super machtig!
![]()
Ziet er goed uit! Ik hoop dat het net zo goed gesmaakt heeft zoals het uitzietJe post was een goede inspiratiebron voor een late snack.
Shoarma pannenkoek met kaas. Met daarbij uiensaus (had ik nog in de vriezer) en knoflooksaus met munt (nice maar aparte combi met munt).
![]()
T was trouwens gewoon kipfilet met shoarma kruiden, wat rass el hanout en een snufje kaneel.
. Over de 40 keuzes trouwens nooit gedacht dat er zoveel smaakt op een pannenkoek
.Op bed?
Bed in de woonkamer. Alles op bed.

Jij eet ook op bed aangezien de tissue doos?
Dat is @dreamy1 's versie van "clean eating"
jaloers
?Ik denk eerder bij het computerbeeldscherm