XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Serieuze vraag aan @dreamy1 hoe vaak ruk je eigenlijk per dag op jouw megadoses?

(Per ongeluk) vegan Samosas in elkaar geflanst. Best een werkje, maar het resultaat mocht er zijn. Ik had ze gebakken in de oven om het nog enigszins macrovriendelijk te houden.

IMG_20190721_172004.jpg

2019-07-20 07.00.35 1.jpg

En dit was gistermiddag. Een kipfiletburger met frietjes en coleslaw bij het Balatonmeer:piggy:

2019-07-20 03.16.48 1.jpg

Er gebeuren gekke dingen hier vanmorgen zei de weegschaal 63,8 ? Terwijl ik gisteren rijst als avondeten heb gehad, lees loolhydraten ? En al met al toch zon 2000 calorien heb gegeten waar 1700 mijn onderhoud is ? Nog ja je hoort mij niet klagen. Taille ook gekrompen volgens met meetlint. Vandaag choco cocos taartje met wat roomboter erop. Door de kokos smaakt het iets droger en vezeliger

Bekijk bijlage 461300
afvallen is voor de lange termijn....heel goed...van 1 maaltijd wordt je niet dik, het bevorderd zelfs je metabolisme als je lang en extreem cut, een "cheatmeal" hoort bij het cutten, vooral doorgaan!! :)

afvallen is voor de lange termijn....heel goed...van 1 maaltijd wordt je niet dik, het bevorderd zelfs je metabolisme als je lang en extreem cut, een "cheatmeal" hoort bij het cutten, vooral doorgaan!! :)
Dit.
De weegschaal is raar. Na een cheat ben ik wel eens 1-2 kg lichter. Het beste is met week- of 3-daagse gemiddelden te werken.

.

Laatst bewerkt:
Deze muts wil niet afvallen. Ik wil gewoon 64 kilo blijven :bang: ondanks een bmi van 25 en een vetpercentage van 28.5. Er moet ovrrigens ook niks bij qua gewicht. Dat is ook niet de bedoeling dus ik ben blij dat de extra kilos er weer af zijn.
Ik probeer echt rond onderhoud te eten. Ik wil wel een gladder en strakker lijf maar niet dunner. Ik pas nu al in maat 36. Ik wil niet op de kinderafdeling shoppen. :roflol: anders gaat manlief foute grapjes maken over boven de knie afbreken bij windkracht 7.....Ik weeg elke dag en ben me bewust van de schommelingen Alleen de stand op zondag telt. Die schrijf ik op. Ik was gewoon verbaasd ik ben normaal op maandag zwaarder dan op zondag. Heb zondag veel gegeten weinig bewogen dus afvallen is niet logisch. Vooral omdat ik daar normaal veel moeite voor moet doen lees wekenlang streng doen om een halve kilo kwijt te raken.
probeer om geleidelijk at te bouwen naar -500Kcal onder onderhoud.....en krachttraining doen compouds met zware gewichten met lage reps voor kracht en massa en een strakkere body

Deze muts wil niet afvallen. Ik wil gewoon 64 kilo blijven :bang: ondanks een bmi van 25 en een vetpercentage van 28.5. Er moet ovrrigens ook niks bij qua gewicht. Dat is ook niet de bedoeling dus ik ben blij dat de extra kilos er weer af zijn.
Ik probeer echt rond onderhoud te eten. Ik wil wel een gladder en strakker lijf maar niet dunner. Ik pas nu al in maat 36. Ik wil niet op de kinderafdeling shoppen. :roflol: anders gaat manlief foute grapjes maken over boven de knie afbreken bij windkracht 7.....Ik weeg elke dag en ben me bewust van de schommelingen Alleen de stand op zondag telt. Die schrijf ik op. Ik was gewoon verbaasd ik ben normaal op maandag zwaarder dan op zondag. Heb zondag veel gegeten weinig bewogen dus afvallen is niet logisch. Vooral omdat ik daar normaal veel moeite voor moet doen lees wekenlang streng doen om een halve kilo kwijt te raken.

Op de kinderafdeling shoppen is niet heel verkeerd, dan krijg je dezelfde kleding een stuk goedkoper :p

Terug
Naar boven