Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Je kan de schil ook eten inderdaad. Moet je het iets langer stoven. Ik schil het met een dunschiller. Prima te doen. Eerst zeg maar in moten snijden en dan even dunschiller eroverheen.

Pompoenstoofschotel.

pompoen geschild en in stukken (niet te groot)
courgette in stukken
ui gesnipperd
rode paprika in stukken
kipfilet (beenham/hamlap etc smaakt er ook prima in)
1 el kerriepoeder
wat bouillon
olijfolie

Kip aanbraden en even laten bakken. dan pompoen erbij en even meebakken. groentes erbij en meteen de kerrie en bouillon met wat water. Gas laag en lekker stoven 15-20 minuten. Wel af en toe even roeren en kijken of er nog vocht genoeg bijzit. Op het laatst eventueel nog wat indampen.
Doe ik zelf vaak niet. Ik doe er dan nog wat brood bij om het vocht te soppen.
Eet smakelijk! :meal:

Tweede variant is met andere kruiden. Meer Mahgreb stijl. Ik doe er dan een 1/2 el kaneel + 1/2 el komijn en wat kruidnagel bij ipv kerrie. Eventueel nog een paar gedroogde abrikozen in stukken meestoven en eet smakelijk.

Qua groentes kan je er echt alles bijeten. Ook aubergine, spercibonen, tuinbonen en wortel smaakt er prima bij.

Ik hou qua verhoudingen per persoon van alles (pompoen, groentes en vlees) 2 ons aan.

(ik zal hem nog wel even bij recepten zetten. )

Laatst bewerkt:
Re: Post je meals! (pics!)

Net een pizza gemaakt volgens het recept op de vorige pagina, hij was heeerlijk, zeker een aanrader!

856 kcal
82 gram koolhydraten
18 gram vet
87 gram eiwit

uploadfromtaptalk1369591792383.jpg

Net een pizza gemaakt volgens het recept op de vorige pagina, hij was heeerlijk, zeker een aanrader!

856 kcal
82 gram koolhydraten
18 gram vet
87 gram eiwit
Welke ingrediënten gebruikt? Kan je die buckwheat flour en coconut flour in een gewone supermarkt vinden?

Ik heb in plaats van de coconut flour gewoon havermout gebruikt, buckwheat noem je in het nederlands boekweit en is in elke supermarkt te koop.
De pizza heb ik getopt met gezeefde tomaten, tonijn, artisjokharten, rode ui en light mozarella. Daarna de rand nog even ingesmeerd met een eidooier en toen de oven in :)

waar haal je light mozzarella?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.328
Rijst + ei + bosui, roerbak van kip + spinazie + ananas + paprika + sweetsour saus :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn snack

image.jpg

Lekkere lunch, zoete aardappel, kip en tuinerwten

uploadfromtaptalk1369651315668.jpg

tumblr_m29wsaKjK81ro4m1no1_500.jpg

Home made pizza
1150kcal 84g/134g/29g

5xii6x.jpg

20p4tnq.jpg

Hoe smaakt de pizzabodem van zoete aardappel? Had laatst weer zoete aardappel en dat is wel aardig.. zoet:D Lijkt me niet zo lekker als een pizzabodem? Mening?

Ik vond het lekker, het is natuurlijk wel even wat anders dan een 'normale' pizza. Als je er voor zorgt dat hij goed gebakken is is het echt lekker :thumbup:

132 koolhydraten rot op...

maak gwn eentje met bloemkool als deeg bodem..

Hoe smaakt de pizzabodem van zoete aardappel? Had laatst weer zoete aardappel en dat is wel aardig.. zoet:D Lijkt me niet zo lekker als een pizzabodem? Mening?

laatst gemaakt. vond m niet echt heel zoet, maar kan aan de 'zoete' aardappel liggen.

ik vraag me af of je ook een bodem van bakbanaan zou kunnen maken..

Er is maar een manier om erachter te komen ;)

Bodem van keto ''brood''?

Terug
Naar boven