XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Home made pizza
1150kcal 84g/134g/29g

I raise you with a

11199-menu.jpg

and

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in be4 niet mijn foto's maar heb dit wel net gegeten :p

Salade voor op school, altijd lekker!

gerookte kip
pennen
feta
ei
sla
pesto
cashewnuts

20130527_202705.jpg

Basmatirijst, wokgroente, sperziebonen, kip, sambal, kurkuma en peper

whz4mg.jpg

Pasta, tonijn, komkommer, oranje paprika, bleekselderij, appel + beetje honing mosterd saus

fnj7m.jpg

Net een pizza gemaakt volgens het recept op de vorige pagina, hij was heeerlijk, zeker een aanrader!

856 kcal
82 gram koolhydraten
18 gram vet
87 gram eiwit

Nice! Zelf had ik olijfolie over de rand gesmeerd maar eidooier is ook een idee :o

pizza_2.jpg

De zelfgemaakte pizza van gister, dit keer een bodem van speltbloem. Vandaag weer één (heb er gelijk twee gemaakt)

Laatst bewerkt:
Beetje rare vraag, iemand tips voor lekkere maaltijden max 500kcal. Heb gezocht op de site van Stormtricks maar daar tikken alle maaltijden de 1500kcal aan!

Beetje rare vraag, iemand tips voor lekkere maaltijden max 500kcal. Heb gezocht op de site van Stormtricks maar daar tikken alle maaltijden de 1500kcal aan!
Precies waarom je moet gaan Intermittent Fasten, dan hoef je niet meer van die kleine k*tmaaltijdjes te eten!

En als je dat wel graag wil doe dan gewoon zo'n recept gedeeld door 3 ???

Precies waarom je moet gaan Intermittent Fasten, dan hoef je niet meer van die kleine k*tmaaltijdjes te eten!

En als je dat wel graag wil doe dan gewoon zo'n recept gedeeld door 3 ???

Ja dat kon ik ook nog wel bedenken, maar ik stelde de vraag meer omdat ik vast niet de enige ben die 'kleine k*tmaaltijdjes' eet zoals jij ze noemt, en er dus zat mensen zijn die 500kcal maaltijden zullen eten.

175 gram panga (155 kcal)
200 gram groente (40 -50kcal)
75 gram rijst (260 Kcal)

samen bij elkaar ca 460 kcal
wat verse kruiden erbij en de pan waarin je bakt even insmeren met wat olie en je zit op ca 500kcal

Rijst koken.
vis kan je eventueel lekker kruiden en stomen
groente even roerbakken in de pan en klaar.

Groentes kan je in varieren. En wat ik ook vaak doe is vis in een ovenschaal, tomaten en prei eroverheen. flink wat kruiden erop en wat schijfjes citroen en 20 minuten in de oven en smullen maar.

er zijn zoveel opties.

Heb net de Protein Fluff geprobeerd maar het lukt niet echt, ligt het aan m'n mixer of moet ik nog langer door mixen??

1gnpzq.jpg

Iemand een idee

Heb net de Protein Fluff geprobeerd maar het lukt niet echt, ligt het aan m'n mixer of moet ik nog langer door mixen??

1gnpzq.jpg

Ligt voor een groot gedeelte aan je eiwitpoeder. Vaak moet je erg lang mixen, dus als je een handblender gebruikt is 't misschien handig om hem ergens vast te leggen (wat ik vaak doe, want ik ga niet 10 minuten+ staan mixen terwijl ik wat anders kan doen)
En idd je kloppers gebruiken, nu ben je 't voornamelijk aan 't mixen.

en je moet t met casseine doen, dat stijft beter op

Ligt voor een groot gedeelte aan je eiwitpoeder. Vaak moet je erg lang mixen, dus als je een handblender gebruikt is 't misschien handig om hem ergens vast te leggen (wat ik vaak doe, want ik ga niet 10 minuten+ staan mixen terwijl ik wat anders kan doen)
En idd je kloppers gebruiken, nu ben je 't voornamelijk aan 't mixen.

Dus het ligt aan m'n kloppers? Want heb sowieso lang genoeg staan mixen, en eiwit poeder kan het niet liggen want is gewoon casseine.

en je moet t met casseine doen, dat stijft beter op

Ik heb casseine gebruikt.

Je gebruikt inderdaad de verkeerde kloppers. Geen idee waar die dingen die jij gebruikt voor zijn

Je gebruikt deeghaken :roflol:

Deze
hand+mixer.jpg

Of deze

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zou ook eerst eiwit (bijna) stijf kloppen dan whey erdoor

Thanks, vanavond even opnieuw proberen?

Iemand een idee waar je low kcal sereal kan vinden, in de Lidl kon ik niks vinden en AH ook niet echt.

Thanks, vanavond even opnieuw proberen?

Iemand een idee waar je low kcal sereal kan vinden, in de Lidl kon ik niks vinden en AH ook niet echt.

low kcal sereal?

als je laag in kcals wil kan je net zo goed brinta pakken. zit je op 200 kcal als ontbijt ofso

Terug
Naar boven