- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Dat was dan ook de bedoeling ...132 koolhydraten rot op...
maak gwn eentje met bloemkool als deeg bodem..
Mijn post workout meal is bijna altijd +100g carbs
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was dan ook de bedoeling ...132 koolhydraten rot op...
maak gwn eentje met bloemkool als deeg bodem..

Net een pizza gemaakt volgens het recept op de vorige pagina, hij was heeerlijk, zeker een aanrader!
856 kcal
82 gram koolhydraten
18 gram vet
87 gram eiwit

Precies waarom je moet gaan Intermittent Fasten, dan hoef je niet meer van die kleine k*tmaaltijdjes te eten!Beetje rare vraag, iemand tips voor lekkere maaltijden max 500kcal. Heb gezocht op de site van Stormtricks maar daar tikken alle maaltijden de 1500kcal aan!

Precies waarom je moet gaan Intermittent Fasten, dan hoef je niet meer van die kleine k*tmaaltijdjes te eten!
En als je dat wel graag wil doe dan gewoon zo'n recept gedeeld door 3![]()
175 gram panga (155 kcal)Beetje rare vraag, iemand tips voor lekkere maaltijden max 500kcal. Heb gezocht op de site van Stormtricks maar daar tikken alle maaltijden de 1500kcal aan!
Heb net de Protein Fluff geprobeerd maar het lukt niet echt, ligt het aan m'n mixer of moet ik nog langer door mixen??
![]()
Ligt voor een groot gedeelte aan je eiwitpoeder. Vaak moet je erg lang mixen, dus als je een handblender gebruikt is 't misschien handig om hem ergens vast te leggen (wat ik vaak doe, want ik ga niet 10 minuten+ staan mixen terwijl ik wat anders kan doen)
En idd je kloppers gebruiken, nu ben je 't voornamelijk aan 't mixen.
en je moet t met casseine doen, dat stijft beter op
Thanks, vanavond even opnieuw proberen?
Iemand een idee waar je low kcal sereal kan vinden, in de Lidl kon ik niks vinden en AH ook niet echt.