DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Intermediate fasting; Rest day meals
-low carb Cheesecake
[Link niet meer beschikbaar]
recept + macro's!
Kijken even op mijn log voor het recept & andere meals binnenkortIntermediate fasting; Rest day meals
-low carb Cheesecake
[Link niet meer beschikbaar]
recept + macro's!
Recept:
-500g magere kwark
-200g cottage cheese
-250g vanilla yoghurt mager
-2scoops whey protein (Chocolate coconut bounty had ik)
-3 eieren
Dit allemaal samen in een bak doen en vervolgens goed mixen giet het daarna in een taart vorm (zie afbeelding, hieronder) (LOG)
Over voorverwarmen op 180 graden
Vervolgens 30-40 minuten in de oven, bij 30 minuten was het goed genoeg. Laten afkoelen en heerlijk genieten maar! Je kan hem ook warm eten (wat ik deed en vervolgens wat bevroren vruchten op/in doen, hele goeie combinatie)
Als je het laat afkoelen in de koelkast krijgt de taart een wat stevigere structuur.
En de macro's zijn:
1067 kcal: 152/37/33

Inderdaad.... waar kun je zoete piepers voor €2/kg op de kop tikken? :O

Geen idee waar ik dit moet vragen maar ik zag geregeld langskomen dat kokosolie beter is om je eten mee te bereiden, weet iemand of deze http://www.detuinen.nl/holland-barrett-pure-kokosolie.html#tabs geschikt is daarvoor? En wat de voedingswaarde zijn van deze kokosolie? Ik heb het nagezocht maar kan het nergens vinden
Alvast bedankt als iemand hiermee kan helpen![]()
mag ik mee eten??

De markt! Best logisch ook.. dat ik daar niet eerder aan had gedacht.
Bedankt voor de tip!

lidl lagen ze nu ook.

lidl lagen ze nu ook.
ben zelf ook altijd al weg van pompoen. Lekker uit de oven of stoven met wat groentes.![]()

juh opper wat recepten met pompoen dan?lidl lagen ze nu ook.
ben zelf ook altijd al weg van pompoen. Lekker uit de oven of stoven met wat groentes.![]()

lidl lagen ze nu ook.