Kippenburgers!
Kippengehakt en wat (gekruid) paneermeel
---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 15:21 ----------
![]()
Vanmorgen vers gemaakt op mijn werk![]()
Minder je best doen, ziet er te goed uit dat t machinaal lijkt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kippenburgers!
Kippengehakt en wat (gekruid) paneermeel
---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 15:21 ----------
![]()
Vanmorgen vers gemaakt op mijn werk![]()
Dat dacht ik dus ook.. ook vanwege de vierkantige vorm....Minder je best doen, ziet er te goed uit dat t machinaal lijkt.
Misschien ook omdat het met een machientje gemaakt wordt?Minder je best doen, ziet er te goed uit dat t machinaal lijkt.

Moet ik volgende x de ovale vorm pakken?Dat dacht ik dus ook.. ook vanwege de vierkantige vorm....

Misschien ook omdat het met een machientje gemaakt wordt?
Moet ik volgende x de ovale vorm pakken?![]()
Als het een kleine hoeveelheid is wordt het met zoiets gedaanwij maakten dat soort dingen altijd met de hand..
als het maar smaakt he!

Een rundsburger dus?Dat apparaatje gebruikten wij altijd om tartaartjes te maken.
Het lekkerste was verse cordon bleu. Gemaakt van haasfilet en dan kaas en ham erin en dichtmaken met prikkers. Echt ouderwets.. niets machinaal. Maar wel zo lekker!![]()

Neecordon blue dus, mhhhh of ne kippen cordon blue sebiet nog is klaar maken

Ongepaneerde cordon blue is heel normaal hoor. Ik eet het nooit gepaneerd..

Ongepaneerde cordon blue is heel normaal hoor. Ik eet het nooit gepaneerd..
kant en klaar zijn ze wel gepaneerd.. maar gewone echt niet. Of is dat iets Belgisch dat het bij jou altijd gepaneerd is??![]()
jullie zijn srs raar! jullie zijn srs raar!
Een cordon bleu of schnitzel cordon bleu is een gepaneerd stuk kippenvlees, rundvlees of varkensvlees, gelijk aan een schnitzel, maar gevuld met ham en kaas

Dat is dan ook de naam

Dat is dan ook de naam
of noemen jullie croissants dan halve maan brood fzo![]()

Klopt, dat is een brood!