joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ze hebben wel lekkere chocolade!

Maar ze hebben wel lekkere chocolade!
Heb ooit een 10 repen extra pure naturel en met sinasappel gekregen.. Das pas lekker! hahaha
Mijn Post workout meal van gisteren! Gebakken hamlappen met zwarte bonen (en zilvervliesrijst), geprobeerd na te maken zoals ze het bij mijn favoriete restaurant maken. Volgens mij aardig gelukt, maar moet de volgende keer dat ik daar eet toch maar weer even extra aandachtig proeven of er nog iets verfijnd kan worden.
?waarom morgen pas proeven?? warm is het veeeeel lekkerder!![]()

Nooit wat van gemerkt.. warme broodjes met ei en kaas uit de oven is zalig!Warm deeg is niet zo goed voor de maag als ik me niet vergis.![]()

Warm deeg is niet zo goed voor de maag als ik me niet vergis.![]()
Ehm, volgens mij heb ik iets meer soja gebruikt, wat het geheel er iets donkerder uit laat zien. En zij gebruiken ook beduidend meer olie. Dus daar is het vlees iets lichter en glimt het meer.... verder ziet het er hetzelfde uit.Hoop dat het er daar wel wat mooier/lekkerder uitziet?
waarom morgen pas proeven?? warm is het veeeeel lekkerder!![]()
Ga vaker m'n eigen brood maken, 't is ook nog goedkoper dan zo'n lage koolhydraatbrood uit de winkel die ik normaal koop.Ik had zo een plakje met je meegesnoept.Warm is ie idd lekkerder! En dan ruikt ie ook zo lekker. Maar ik moest me toch even beheersen, want ik ben niet zo van de carbs in de avond. Maar hij is vandaag al op gegaan, lekker broodGa vaker m'n eigen brood maken, 't is ook nog goedkoper dan zo'n lage koolhydraatbrood uit de winkel die ik normaal koop.
of kom er maar 1 brengen!