Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Maar ze hebben wel lekkere chocolade! :D
Heb ooit een 10 repen extra pure naturel en met sinasappel gekregen.. Das pas lekker! hahaha

Ook gewoon in Nederland verkrijgbaar bij de Lidl of Aldi...
1140417.gif

Niet die. Die vind ik echt niet lekker... helaas.. waren repen van Colruyt.. die hebben ze hier niet.
Wat ik in Nederland haal is de 99% van Lindt.

Mijn Post workout meal van gisteren! Gebakken hamlappen met zwarte bonen (en zilvervliesrijst), geprobeerd na te maken zoals ze het bij mijn favoriete restaurant maken. Volgens mij aardig gelukt, maar moet de volgende keer dat ik daar eet toch maar weer even extra aandachtig proeven of er nog iets verfijnd kan worden.

SAM_0575.jpg

En 3 liter water?

Turkse Pizza zelf belegd en een salade.

Salade
160Gr Pangafilet
125Gr Kipfilet
200Gr Sla
25ML Dressing
5Gr Kokos Olie
51gr eiwitten, 6,4g koolhydraten, 11gr vetten en 332kcal

Pizza
Turkse Pizza
160gr Pangafilet
125gr kipfilet
1 plak kaas
3 plakken schouderham
??ML chili saus

78gr eiwitten, 53gr hoolhydraten, 17gr vetten en 684kcal (chili saus niet inbegrepen)

20130602_180123[1].jpg

Mijn Post workout meal van gisteren! Gebakken hamlappen met zwarte bonen (en zilvervliesrijst), geprobeerd na te maken zoals ze het bij mijn favoriete restaurant maken. Volgens mij aardig gelukt, maar moet de volgende keer dat ik daar eet toch maar weer even extra aandachtig proeven of er nog iets verfijnd kan worden.

Hoop dat het er daar wel wat mooier/lekkerder uitziet :P?

Brood gemaakt met de broodbakmachine bij m'n pa. Zo'n Atkins low-carb broodmix bij de Tuinen gehaald, morgen es proeven en kijken of 't vaker ga doen :D

35jbf9j.jpg

waarom morgen pas proeven?? warm is het veeeeel lekkerder! :D

Hoop dat het er daar wel wat mooier/lekkerder uitziet :P?
Ehm, volgens mij heb ik iets meer soja gebruikt, wat het geheel er iets donkerder uit laat zien. En zij gebruiken ook beduidend meer olie. Dus daar is het vlees iets lichter en glimt het meer.... verder ziet het er hetzelfde uit.

Genieten

o87zpc.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.416
Rijst + ei + spinazie + wortel roerbak, daaroverheen een soort carpaccio gegooid; rosbief, yorkham, tomaat, bietjes, wortel en mosterd :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tat, wanneer komt er weer eens epic goodness van jou op het forum :P Het is erg rustig momenteel...?

waarom morgen pas proeven?? warm is het veeeeel lekkerder! :D

Warm is ie idd lekkerder! En dan ruikt ie ook zo lekker. Maar ik moest me toch even beheersen, want ik ben niet zo van de carbs in de avond. Maar hij is vandaag al op gegaan, lekker brood :D Ga vaker m'n eigen brood maken, 't is ook nog goedkoper dan zo'n lage koolhydraatbrood uit de winkel die ik normaal koop.

Warm is ie idd lekkerder! En dan ruikt ie ook zo lekker. Maar ik moest me toch even beheersen, want ik ben niet zo van de carbs in de avond. Maar hij is vandaag al op gegaan, lekker brood :D Ga vaker m'n eigen brood maken, 't is ook nog goedkoper dan zo'n lage koolhydraatbrood uit de winkel die ik normaal koop.
Ik had zo een plakje met je meegesnoept.:D of kom er maar 1 brengen!
zalig warm brood! Als ik er meer tijd voor zou hebben zou het wel een idee zijn. Denk alleen dat het voor mij best duur zou zijn. Doe nu met 1 brood maar 2 a 3 dagen... en die zelfgebakken broodjes zijn toch wat kleiner dacht ik?
Nou ja.. geniet er in ieder geval van als je er weer een maakt.:)

5lc31u.jpg

Havermout met whey enzo
En nee, is niet mijn hondje

Terug
Naar boven