AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.424
Mijn maaltijd van gister: "Rácponty", oftewel karper Servische stijl. En hoewel het 'Servische stijl' is, is het een Hongaars gerecht om het nog even extra ingewikkeld te waken.
In een ovenschotel de volgende lagen:
aardappel - karperfilet (met sneetjes erin, waar stukjes ontbijtspek tussen zijn geplaats) - ui + puntpaprika + tomaat + doperwten - zure room vermengd met paprikapoeder en geperste knoflook

SAM_0578.jpg

Havermout, whey, beetje bakpoeder, water en wat eigeel opgebakken :)

Lijkt me lekker, recept pasen! :)

Ik had zo een plakje met je meegesnoept.:D of kom er maar 1 brengen!
zalig warm brood! Als ik er meer tijd voor zou hebben zou het wel een idee zijn. Denk alleen dat het voor mij best duur zou zijn. Doe nu met 1 brood maar 2 a 3 dagen... en die zelfgebakken broodjes zijn toch wat kleiner dacht ik?
Nou ja.. geniet er in ieder geval van als je er weer een maakt.:)

:D Echt he! Ja ik eet zelf ook niet zoveel brood, en deze was idd wel wat klein uitgevallen (vandaar dat ie ook zo snel op was). Maar 't was een broodmix die in die aanbieding was (waar ik als echte Nederlander natuurlijk op afsprong) dus dan is 't nog wel te doen :p

Vandaag de eerste keer mijn nieuwe, zwaardere trainingsschema, dus een extra stevige maaltijd (1376kcal - 73g eiwit - 108g koolhydraten - 75g vet) om mezelf te belonen.

Zilvervliesrijst met spek + hamlapjes gebakken met uitjes, ketjap, sambal en getopt met seroendeng + andijvie gesmoord in kokosmelk, ketjap en geperste knoflook. Nu mag ik de rest van de avond eigenlijk niets meer eten, maar het was het waard..

SAM_0582.jpg

SAM_0586.jpg

200 gram kipfilet, shitload aan champignons en wat wokgroenten + komkommer:

111utyv.jpg

Re: Post je meals! (pics!)

Low carb maaltijdje :meal:

uploadfromtaptalk1370436682772.jpg

Oh en nog een maaltijdje dat ik op vakantie gemaakt had, met beperkte middelen toch erg lekker :D

uploadfromtaptalk1370436784846.jpg

Laatst bewerkt:

Cacik-kwark

uploadfromtaptalk1370450987539.jpg

Zit er nou dus ook knoflook door je kwark heen?

!!

n4748w.jpg

gesnede rundssteak gemarineerd met chilisaus, ketchup, sojasaus & look met rijstnoodles, teriyaki champigons, paprika (3kleuren) en sla

2wgd9ue.jpg

meat lover day : 2 merguez, 2 rundsteaks, 2burgers, 2 kipfilets & lams kotelet alles op de bbq love it :D

Merguez hnnnnng

Terug
Naar boven