BerendV
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4 bekertjes met daarin een eiwit shake (berry blast) Heb het met water gedaan omdat ik cut nu, met melk is lekkerder. Deze bekertjes zijn gister de vriezer in gegaan en na ongeveer 4 uur heb je heerlijke eiwitijsjes. Lepel zo'n bekertje dan gewoon uit met een theelepeltje. Je doet zo veel langer met een 'eiwitshake'.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4 bekertjes met daarin een eiwit shake (berry blast) Heb het met water gedaan omdat ik cut nu, met melk is lekkerder. Deze bekertjes zijn gister de vriezer in gegaan en na ongeveer 4 uur heb je heerlijke eiwitijsjes. Lepel zo'n bekertje dan gewoon uit met een theelepeltje. Je doet zo veel langer met een 'eiwitshake'.

Met melk is het lekkerder, maar ik vind het zo ook lekker. Doe er wel wat extra whey door als ik het met water maak. In de bulk gewoon lekker met melk doen

Er staat bij dat ik het uitlepel met een theelepeltje

zakt alles niet naar de bodem dan?
als ik mijn shake een minuut of 5 laat staan zakt alles naar de bodem
@PureB
250 gr kwark
1 ei
60 gr gemalen havermout
Eetlepel stevia
Eetlepel bakpoeder
Snufje zout
Goed mengen daarna bakken als een pannenkoek, ik heb kokosolie gebruikt![]()
Wat voor saus[zen] heb je hiervoor gebruikt? Lijkt me veel lekkerder dan droge kip met droge groente.200 gram kipfilet, shitload aan champignons en wat wokgroenten + komkommer:
![]()

Oh en nog een maaltijdje dat ik op vakantie gemaakt had, met beperkte middelen toch erg lekker![]()
Echtgenoot heeft net dit gemaakt: http://www.fitnesskeuken.nl/?p=115
was heel lekker en goed gelukt, niet moeilijk om zelf te proberen. Een aanrader!![]()

Ga ik ook proberen binnenkort!
Wat voor saus[zen] heb je hiervoor gebruikt? Lijkt me veel lekkerder dan droge kip met droge groente.
---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 18:35 ----------
wat voor sausje is dit?