MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Re: Post je meals! (pics!)

Moest nog flink wat kcals eten, dus hier een bak kwark met amandelen, rozijnen en banaan. Nomnom

uploadfromtaptalk1370462676619.jpg

4 bekertjes met daarin een eiwit shake (berry blast) Heb het met water gedaan omdat ik cut nu, met melk is lekkerder. Deze bekertjes zijn gister de vriezer in gegaan en na ongeveer 4 uur heb je heerlijke eiwitijsjes. Lepel zo'n bekertje dan gewoon uit met een theelepeltje. Je doet zo veel langer met een 'eiwitshake'.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4 bekertjes met daarin een eiwit shake (berry blast) Heb het met water gedaan omdat ik cut nu, met melk is lekkerder. Deze bekertjes zijn gister de vriezer in gegaan en na ongeveer 4 uur heb je heerlijke eiwitijsjes. Lepel zo'n bekertje dan gewoon uit met een theelepeltje. Je doet zo veel langer met een 'eiwitshake'.

Tof verzonnen, smaakt dat echt prima?

Je vergeet de stokjes er in te doen :p

zakt alles niet naar de bodem dan?

als ik mijn shake een minuut of 5 laat staan zakt alles naar de bodem

Tof verzonnen, smaakt dat echt prima?
Met melk is het lekkerder, maar ik vind het zo ook lekker. Doe er wel wat extra whey door als ik het met water maak. In de bulk gewoon lekker met melk doen ;)
Je vergeet de stokjes er in te doen :p
Er staat bij dat ik het uitlepel met een theelepeltje :D
zakt alles niet naar de bodem dan?

als ik mijn shake een minuut of 5 laat staan zakt alles naar de bodem

Valt volgens mij wel mee, bovenop smaakt het hetzelfde als onderop.

karma?

Eiwit pannekoeken zonder whey :D

uploadfromtaptalk1370510973351.jpg

Zien er goed uit, recept?

Ik zal ook nog eens een maaltijd posten:

1zlcdiw.jpg

@PureB
250 gr kwark
1 ei
60 gr gemalen havermout
Eetlepel stevia
Eetlepel bakpoeder
Snufje zout

Goed mengen daarna bakken als een pannenkoek, ik heb kokosolie gebruikt ;)

Laatst bewerkt:

Ik had wel een beetje van het beslag 'gesnoept', smaakte prima. Het vulde ook best wel, het is alleen niet echt vloeibaar dus als je het wil drinken moet je er denk ik wat melk of water aan toevoegen.

Post je meals! (pics!)

Heerlijke proteïne fluff met deze hitte!

ImageUploadedByTapatalk1370531395.420482.jpg

Hmm!

uploadfromtaptalk1370535871911.jpg

@pump beast
Gewoon chilisaus, van inproba geloof ik

Terug
Naar boven