MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

nice, ik maak ook altijd zoiets maar ik gooi gewoon een schep whey (aardbei) door mijn bakje kwark. een beetje melk erbij. heerlijk! ik snap niet dat ik daar niet eerder op ben gekomen.

Wat is t verschil dan ,met die fluff?

Ik net ook bak kwark met wat whey erdoor (choco caramel), echt heel erg chill. Zou t ook nice zijn als ik die kwark met whey ff de vriezer inflikker? En moet daar dan nog water oid bij?

Wat is t verschil dan ,met die fluff?

Ik net ook bak kwark met wat whey erdoor (choco caramel), echt heel erg chill. Zou t ook nice zijn als ik die kwark met whey ff de vriezer inflikker? En moet daar dan nog water oid bij?

Ik dacht dat ze protein fluff met caseine maakten en dan lang mixten. caseine heeft de eigenschap om mooi stevig en luchtig te worden (but who cares:cool:). ik doe er eerst een beetje melk bij en een schep whey. bovendien heb je dan caseine en whei eiwitten in 1x te pakken.

zooveel lekkerder dan een gewone bak kwark en als je kan poepen kan je dit ook maken.

Re: Post je meals! (pics!)

Cherrytomaatjes, buffelmozerella, olijfolie.

Zo simpel, maar echt hemels :heart:

uploadfromtaptalk1370604244304.jpg

abfab was je basilicum op :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.466
Kip roerbak (ananas, spinazie, tauge) met omelet + avocado, ovengebakken zoete aardappel en wat augurken & pickalily :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4 bekertjes met daarin een eiwit shake (berry blast) Heb het met water gedaan omdat ik cut nu, met melk is lekkerder. Deze bekertjes zijn gister de vriezer in gegaan en na ongeveer 4 uur heb je heerlijke eiwitijsjes. Lepel zo'n bekertje dan gewoon uit met een theelepeltje. Je doet zo veel langer met een 'eiwitshake'.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol ik drink 2 liter melk in de cut niks mis mee beetje kh ga je niet dood van:rolleyes:

mijn cheat day at home

low carb pizza bodem is gemaakt uit bloemkool met eieren.

wat erop zit is mager rundvlees, salsa groente

foto 1.jpg

foto 4.jpg

foto 3.jpg

foto 2.jpg

Wat is er cheat aan die pizza dan?

Niet mokken, lekker wokken

250 g eiermie, 220 g kalkoenschnitzel, 200 g bimi, 250 g champignons en wat eetlepels black bean garlic sauce.

uploadfromtaptalk1370626162730.jpg

Alternatief voor zelfrijzend bakmeel?

Terug
Naar boven