XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Re: Post je meals! (pics!)

Pff ziet er goed uit, jouw posts maken me toch wel heel nieuwsgierig naar IF...

Thanks! Morgen maar eens even lezen :)

Fack man, dat is wel een hele bult geraffineerde suikers en (trans?)vet

"IIFYM" doorgetrokken tot in het extreme ;) Ik voel me persoonlijk toch beter bij iets met meer voedingswaarde (wat voor mij vaak ook een feast is)

Maar ziet er wel zeer nice uit, krijg er desalniettemin honger van :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.491
Hehe thanks! Uiteraard geef ik de voorkeur aan meer "voedzame" maaltijd voor de reguliere basis, maar dergelijke foodfun is simpelweg geweldig om met trainingsvrienden te delen eens in de zoveel tijd :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.492
Mini BBQ met een maat :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Post je meals! (pics!)

Foto met een klein sponsor momentje erin? XD

Post je meals! (pics!)

Fusilli salade (ui, paprika, mais, rode peper, tomaat, knoflook en basilicum) met gegrild kipgehakt. Met wat druiven als dessert en limoen water

ImageUploadedByTapatalk1370766641.132924.jpg

Timmeeh waar haal je dat kippengehakt?

hier in de plaatselijke carrefour

Aha, ben het hier nog niet tegenkomen.. Is het heel mager? En is de structuur een beetje te vergelijken met vettere soorten gehakt?

OT:
Een lekkere salade voor op de rustdag met sardientjes, tonijn, sla, ui en geroosterde paprika.

uploadfromtaptalk1370770970104.jpg

Aha, ben het hier nog niet tegenkomen.. Is het heel mager? En is de structuur een beetje te vergelijken met vettere soorten gehakt?

OT:
Een lekkere salade voor op de rustdag met sardientjes, tonijn, sla, ui en geroosterde paprika.

Bij de jumbo/ah hebben ze het ook.

OT:

zal wat magerder zijn dan rundsgehakt, vind het gewoon lekkerder vet maakt mij niet zoveel uit

Havermout puddingbroodje x3 omnomnomnom

IMAG0688.jpg

Terug
Naar boven