Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Daarnet getraind en was aan de late kant dus ik moest snel iets te eten hebben voor het werken begon... was echt nasty maar de voedingswaarde zijn wel nice; 2 blikken tonijn (op water), 3 volkoren boterhammen en een scheut ketchup :) stonk lekker

fdhlr9.jpg

haha niet heel moeilijk :P
ingrediënten staan er onder. eerst de kip en gehakt in pan gaar laten worden. Dan laat ik het meeste vet eruit lopen. Dan voeg ik de kidney bonen toe. dan de saus, pasta, bonen in deze volgorde toevoegen. kruiden naar wens toevoegen.
en klaar is kees :P

Daarnet getraind en was aan de late kant dus ik moest snel iets te eten hebben voor het werken begon... was echt nasty maar de voedingswaarde zijn wel nice; 2 blikken tonijn (op water), 3 volkoren boterhammen en een scheut ketchup :) stonk lekker

Gatverdamme man :D Ik zou het niet naar binnen hebben gekregen..

• Topic Starter Topic Starter
Even een ontlading aan meal pics van de afgelopen tijd :D Binnenkort nog wat meer haha.

Rustdag meal @ werk. 2 eieren, 300 gram hamlap, 500 g groentenmix (broccoli, spruitjes, ui, witte bonen, wortel)
IMG20241600x1200.jpg

PWO meal. Hamlap gevuld met bosbes & light philadelphia kaas. Een groot bed saffraanrijst en groenten getopped met light kaas.
IMG20381600x1200.jpg

Een PWO feast :D Links 500 g magere kwark met 1 scoop strawberry whey, ingevroren met banaan en bosbes. Toppings; ontbijtkoek met jam, een poptart, een american chocochip cookie en wat snoepvlinders. Rechts een kommetje met 100 gram havermout + 1 scoop whey (chocolate) en 60 gram amerikaanse cereals (mix van shreddies & lion cereal).
IMG20451600x1200.jpg

Een andere meat + ei + veggie maaltijd @ werk.
IMG20491600x1200.jpg

Rustdag meal. Kwarktaart met fluff. Rechts alleen een flink hoop groenten met 2 gebakken eitjes en 2 van die vage zoute crackers, van m'n ma gepakt haha.
IMG20521600x1200.jpg

Werkmaaltijd. Rechts tonijnsalade. Links 250 g kidneybonen met light cheddar kaas en ui.
IMG20571600x1200.jpg

Post workout potatoes met bbq saus. Rechts een grote groentemix met 250 gram kipfilet en light kaas. Als dessert sorbetijs met hagelslag en verse mango :D
IMG20741600x1200.jpg

Een proteine-kruidtaart, samen met een vriend gemaakt :D Gewoon een lowfat kruidcake mix gekocht en daar chocowhey aan toegevoegd. Was niet slecht! Nog een peer + appel en 500 ml optimel vla erbij.
IMG20791600x1200.jpg

Post-workout pannekoeken feest! Met 2 verschillende proteine sludges (whey+fruit+btje water met elkaar mixen basically) en gegrilde ananas, bestrooid met kokosschilvers en kaneel. Nog een hoop fruit erbij!
IMG20861600x1200.jpg

Man, je moet een online-restaurant beginnen. Zou zo paar maaltijden bij je kopen

Hoeveel tijd ben je per dag kwijt aan het bereiden van je maaltijden?

Een PWO feast :D Links 500 g magere kwark met 1 scoop strawberry whey, ingevroren met banaan en bosbes. Toppings; ontbijtkoek met jam, een poptart, een american chocochip cookie en wat snoepvlinders. Rechts een kommetje met 100 gram havermout + 1 scoop whey (chocolate) en 60 gram amerikaanse cereals (mix van shreddies & lion cereal).
http://i697.photobucket.com/albums/vv331/TTatsumaru/Food - resized/IMG20451600x1200.jpg

Is dit dan ook de enige wat je eet die dag?

Man, je moet een online-restaurant beginnen. Zou zo paar maaltijden bij je kopen

Haha, thanks voor het compliment :D

Hoeveel tijd ben je per dag kwijt aan het bereiden van je maaltijden?

Minder als toen ik 6x per dag at ;) Nu neem ik uitgebreid de tijd om een lekkere maaltijd en ik heb er altijd zin in. Meestal ben ik efficient bezig en bereid ik bv mijn maaltijd voor werk en mijn maaltijd voor dat moment tegelijkertijd - soms 30 min bezig, soms 60, maar nooit langer als een 1-1.5 uur per dag zou ik zeggen. Kwark/sludge/junkbowls, iets wat ik geregeld eet na een training, heb ik binnen 5-10 min klaar :D

Is dit dan ook de enige wat je eet die dag?
Hehe zeker niet! Op dagen dat ik werk (fysiek) en train consumeer ik zo'n 4000 kcal; die maaltijd waar jij naar linkte was zo'n 2000 kcal ;)

Haha, thanks voor het compliment :D

Minder als toen ik 6x per dag at ;) Nu neem ik uitgebreid de tijd om een lekkere maaltijd en ik heb er altijd zin in. Meestal ben ik efficient bezig en bereid ik bv mijn maaltijd voor werk en mijn maaltijd voor dat moment tegelijkertijd - soms 30 min bezig, soms 60, maar nooit langer als een 1-1.5 uur per dag zou ik zeggen. Kwark/sludge/junkbowls, iets wat ik geregeld eet na een training, heb ik binnen 5-10 min klaar :D

Hehe zeker niet! Op dagen dat ik werk (fysiek) en train consumeer ik zo'n 4000 kcal; die maaltijd waar jij naar linkte was zo'n 2000 kcal ;)

Haha oke, ik dacht al xD. Ik zou daar namelijk nooit genoeg aan hebben en ik weet dat jij graag ''grote'' maaltijden eet. Jij bulkt nu zeker aangezien die 4000kcal? Wat zijn je macro's verder?

Ennnnnn het is weer tijd om te koken!

2l9laae.jpg

Haha oke, ik dacht al xD. Ik zou daar namelijk nooit genoeg aan hebben en ik weet dat jij graag ''grote'' maaltijden eet. Jij bulkt nu zeker aangezien die 4000kcal? Wat zijn je macro's verder?

Idd leanbulk :)

Rustdag: 2400-3000 kcal afhankelijk van mijn verdere activiteiten die dag. Eiwit >200 gram. Vet 60-120 gram. De rest carbs.

Trainingsdag: 3300-3600 kcal. 3800-4200 kcal als het een werkdag is (+60 min fietsen en hele werkdag lopen/in beweging). Eiwit >200 gram. Vet in het algemeen <60 gram met af en toe een uitzondering. De rest carbs.

Net een kinderfeestje met die pannenkoeken:P
Ziet er allemaal zeer goed uit :D Inspiratie ++

Ik krijg hier honger van...

dat is niet aan te rade!! ik heb die van verstegen en die smaak die je ervan krijgt is gwn of je nootmuskaat eet :/ ik vond hem niet lekker( en mn ouders hebben 7 potjes gekocht omdat het seizoensgebonden is xD ) maar ieder zo zijn mening ;)

Eens! Potje is hier gratis af te halen.
Hele nare smaak.

Rustdag meal

125g tonijn met broccoli en salade van veldsla, rucola, komkommer, paprika, olijf, gedroogde tomaat, pijnboompitten, parmezaanse kaas en wat mosterddressing.

Hnnngggg!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat betaal je ong. voor zo'n stuk tonijn?

250g voor 2,50. 10eu de kilo, zelfde prijs als tonijnpuree uit blik

Terug
Naar boven