YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat voor chocolade is dat? gewoon nutella? ziet er wel goed uit =D

Kan je fotos die je met je smartphone maakt rechtstreeks op dit forum plaatsen? Nu sluit ik dat ding aan en upload mn foto met tinypic.
Daarnet getraind en was aan de late kant dus ik moest snel iets te eten hebben voor het werken begon... was echt nasty maar de voedingswaarde zijn wel nice; 2 blikken tonijn (op water), 3 volkoren boterhammen en een scheut ketchupstonk lekker
Ik zou het niet naar binnen hebben gekregen..
Binnenkort nog wat meer haha.
Links 500 g magere kwark met 1 scoop strawberry whey, ingevroren met banaan en bosbes. Toppings; ontbijtkoek met jam, een poptart, een american chocochip cookie en wat snoepvlinders. Rechts een kommetje met 100 gram havermout + 1 scoop whey (chocolate) en 60 gram amerikaanse cereals (mix van shreddies & lion cereal).
Gewoon een lowfat kruidcake mix gekocht en daar chocowhey aan toegevoegd. Was niet slecht! Nog een peer + appel en 500 ml optimel vla erbij.Een PWO feastLinks 500 g magere kwark met 1 scoop strawberry whey, ingevroren met banaan en bosbes. Toppings; ontbijtkoek met jam, een poptart, een american chocochip cookie en wat snoepvlinders. Rechts een kommetje met 100 gram havermout + 1 scoop whey (chocolate) en 60 gram amerikaanse cereals (mix van shreddies & lion cereal).
http://i697.photobucket.com/albums/vv331/TTatsumaru/Food - resized/IMG20451600x1200.jpg
Man, je moet een online-restaurant beginnen. Zou zo paar maaltijden bij je kopen

Hoeveel tijd ben je per dag kwijt aan het bereiden van je maaltijden?
Nu neem ik uitgebreid de tijd om een lekkere maaltijd en ik heb er altijd zin in. Meestal ben ik efficient bezig en bereid ik bv mijn maaltijd voor werk en mijn maaltijd voor dat moment tegelijkertijd - soms 30 min bezig, soms 60, maar nooit langer als een 1-1.5 uur per dag zou ik zeggen. Kwark/sludge/junkbowls, iets wat ik geregeld eet na een training, heb ik binnen 5-10 min klaar 
Hehe zeker niet! Op dagen dat ik werk (fysiek) en train consumeer ik zo'n 4000 kcal; die maaltijd waar jij naar linkte was zo'n 2000 kcal

Haha, thanks voor het compliment
Minder als toen ik 6x per dag atNu neem ik uitgebreid de tijd om een lekkere maaltijd en ik heb er altijd zin in. Meestal ben ik efficient bezig en bereid ik bv mijn maaltijd voor werk en mijn maaltijd voor dat moment tegelijkertijd - soms 30 min bezig, soms 60, maar nooit langer als een 1-1.5 uur per dag zou ik zeggen. Kwark/sludge/junkbowls, iets wat ik geregeld eet na een training, heb ik binnen 5-10 min klaar
Hehe zeker niet! Op dagen dat ik werk (fysiek) en train consumeer ik zo'n 4000 kcal; die maaltijd waar jij naar linkte was zo'n 2000 kcal![]()
Haha oke, ik dacht al xD. Ik zou daar namelijk nooit genoeg aan hebben en ik weet dat jij graag ''grote'' maaltijden eet. Jij bulkt nu zeker aangezien die 4000kcal? Wat zijn je macro's verder?

dat is niet aan te rade!! ik heb die van verstegen en die smaak die je ervan krijgt is gwn of je nootmuskaat eet :/ ik vond hem niet lekker( en mn ouders hebben 7 potjes gekocht omdat het seizoensgebonden is xD ) maar ieder zo zijn mening![]()