AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hmmm, lekker hoor allemaal :P
Heb ook nog wel wat fototjes van wat dingen die ik laatste dagen gegeten heb (ja ik maak graag foto's van m'n eten :P)

150g pasta, 2 eieren, 190 gram kip, halve paprika, 1 tomaat, 1 ui, 2 plakken ham:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Broccoli, 180 gram kip, zelfgemaakte verse friet van 3 aardappelen, ui, en wat light mayo en ketchup (oei oei ik moet me schamen zeker :P) en saladetje met een en ander.

IMG_20121212_202125.jpg

120 gram rijst, nasigroenten, 1 ei, 2 plakken ham, 180 gram kip, Euroshopper loempia en wat light satesaus :P:

nasi.jpg

Verse gegrilde hamburger van mager gehakt op volkoren broodje met tzatziki saus, ui, tomaat, sla, augurk, ham, kaas en verse zelfgemaakte frietjes met tzatzikisaus er bij.
VERANTWOORD JUNKFOOD
ofzo

Maar echt mega lekker hoor je burger zo.
burger1.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Very nice! Sunny side up eggs ftw :D

Hier nog even een "collage" van een "Intermittent Fasting meet" die ik met een goede vriend had.

De dag vooraf, rustdag meal besteld via thuisbezorgd. Donor met pita, aardappeltjes, rijst en wat veggies.
IMG20961600x1200.jpg

Een B&J gesplitst als dessert:
IMG20991600x1200.jpg

De volgende dag, pre-workout overheerlijke chocolade-banaantaart getopped met protein sludge (1 serving peach-whey met 1/2 appel en 1/2 banaan):
IMG21011600x1200.jpg

Daarna; op naar de all-you-can-eat! Mr. Hu te Enschede. Geweldige plek. Ik ga geen uitgbereide omschrijving geven van iedere ronde, de pics spreken wel voor zich :D

Ronde 1: Lichte sushi & raw fish starter. Fristi erbij voor wat easy carbs & protein ;)
IMG21031600x1200.jpg

Ronde 2: Wokmaaltijd met kerrysaus & carb sidedishes.
IMG21041600x1200.jpg

Ronde 3: Meat mix & diversiteiten!
IMG21051600x1200.jpg

Ronde 4: Kangeroe steak, kipspies en fruit+gelatine als side dish!
IMG21061600x1200.jpg

Ronde 5: Meer vleesch!
IMG21071600x1200.jpg

Ronde 6: Seafood wokronde met wat veggies ernaast!
IMG21081600x1200.jpg

Ronde 7: Nog een stukje zalm en aubergine!
IMG21091600x1200.jpg

Ronde 8: Ik wilde per se nog wat sushi vóór het dessert :rolleyes:
IMG21101600x1200.jpg

Final round: Toetje! Helaas krijg ik niet alles op; ik heb een stukje appeltaart meegenomen in een servet en het soesje moeten weggooien. Ben vaak over "dat limiet" heen gegaan en dat is niet goed afgelopen - nu dus geleerd van m'n fout :D
IMG21111600x1200.jpg

<3 calorische buffer, hoog volume training, IF, en een lekkere all you can eat af en toe :D

Net all you can eat resultaat. 8/9 rondjes is een nette score

Lekker man :s, wat een uitgebreide maaltijden koken jullie allemaal. Het valt me wel op dat er vaak ook dingen bij zitten die ik absoluut niet durf aan te raken. (lees: koekjes, chocola, mayo, ijs etc. )

sushi bij de all you can eat wok.. jij durft :D

Van zulke topics krijg ik honger van maar door intermittent fasting vind ik mijn voedsel veel lekkerder

Hahah, nice Tats! Lekker uitgebreid eten. Nadeel van IF vind ik wel als ik eet MOET ik veel eten, anders raak ik gewoon niet verzadigd. Vaak na een maaltijd van 2000kcal heb ik nog wel honger (en dan hebben we het over clean food, veel groente).

Combinatie van schuldgevoel en een vrij snel oplopend vetpercentage als ik het niet in de gaten houd.
Na een bloedonderzoek zei een arts een keer: de waardes zijn wel goed maar het is aan de trage kant. Geen idee wat hij daar eigenlijk mee bedoelt maar misschien heeft het wel causaal verband ;).

Zijn weer een hoop sweet-ass maaltijden bijgekomen, Tricky!

Damn die fotos van de all you can eat op deze pagina zien er goed uit

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 15:42 ----------

250g voor 2,50. 10eu de kilo, zelfde prijs als tonijnpuree uit blik

Ik heb nog nooit zo een stuk tonijn gegeren, alleen uit blik. Is het aan te raden?

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 15:43 ----------

250g voor 2,50. 10eu de kilo, zelfde prijs als tonijnpuree uit blik

Ik heb nog nooit zo een stuk tonijn gegeren, alleen uit blik. Is het aan te raden?

Ja man, goed te eten hoor met wat peper, zout en citroensap. En net als met biefstuk, niet doorbakken. Gewoon ff dichtschroeien.
waar haal je tonijn voor 10e de kilo? heb het hier alleen nog maar voor minimaal het dubbele gezien..

sommige hebbe tijd teveel zeg, ik eet alleen maar koude rijst uit tuperware..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

0,95 voor 130g uitgelekt. Minder dan 10eu per kilo dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2,59 voor 250g. Iets meer dan 10eu per kilo.

Ik zie alleen maar lekkere dingen. Kom ik aan zetten met droge rijst, losse groenten er bij en kipfile uit de oven.

51f412.jpg

Dat trekt inderdaad op niet veel.

Je vork is krom Doffer...

Lekker man :s, wat een uitgebreide maaltijden koken jullie allemaal. Het valt me wel op dat er vaak ook dingen bij zitten die ik absoluut niet durf aan te raken. (lees: koekjes, chocola, mayo, ijs etc. )

Niet zo mee inzitten. Als je aan het bulken bent maakt dat toch nie zoveel uit? Zolang je maar aan die kcals geraakt. Ik train nu 2-3x pw en loop er 1à2x bij ( + wel een shitload fietsen naar school etc soms ) en ik eet echt gewoon waar ik zin in heb en pak redelijk schone gains, of ik blijf op zijn minst stabiel.

Let wel mijn basismeals zijn gewoon goed qua voedingswaarden en dergelijke maar ik maak ook vaak maaltijden zoals in dit topic.

Als ik merk dat mijn abs aan het vervagen zijn en ik duidelijk teveel vet aanzet dan cut ik gewoon 1-2 weken en begin ik weer opnieuw. Maakt alles echt veel eenvoudiger. ( voor mij dan toch )

Terug
Naar boven