XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

307p9pe.jpg

Omnomnom

Je vergeet de bruine bonen,kruiden munt bladeren belangrijkste dingen!!!

Ontbijt:
i3i2jt.jpg

Voor het slapen gaan:
16c2gx2.jpg

Cacao Pindakaas Kwark Pannenkoeken :D :
22pt5.jpg
2ljhitv.jpg

is dat bruine suiker over je havermout prestigio?? nee toch??

en wat heb je door je kwark?

Mmm

uploadfromtaptalk1355061727486.jpg

28s9112.jpg

250 gram kidneybonen , 300 gram sperziebonen, 200 gram gehakt, 200 gram kip, 200 gram pennen, 100 gram pasta saus en 3 hele eieren. Dit gooi ik allemaal in een pan. En verdeel dit over 3 bakjes.

Teach me, chefbrah 0.0

pfffffffffffff krijg hier zo erg honger van. erg prettig bij de bulk

Rijst met kipnuggets nomnom

kipnuggets.jpg

Per bakje, 100 gram zilvervlies rijst met 200 gram kip en een 4de paprika:D

image.jpg

Klopt ik zit ook wel hoog in de eiwitten, ik heb het gevoel dat ik hier erg goed op gain. Ga binnekort het weer eens omgooien meer carbs minder eiwitten kijken wat er dan gebeurt

Post workout meal 1 >500gr Spinazie (vers) , Zakj volle bruine rijst, 6fishsticks, 1 gepaneerde alaska pollakfillet. ( normaal eet ik kalkoen of kipfilet of steak)

Post workout meal 2> is een zak broccoli , kalkoenfilet en krill aardappelen

100_4119.jpg

100_4152.jpg

Laatst bewerkt:
.speculaaskruiden

havermout, cacao en pindakaas..

specuaalskruiden! dat lijkt me best lekker door de havermout, moet ik ook eens proberen

havermout, door de kwark... oké... jij bent dus niet van de school die roept geen kh voor het slapen gaan ;)

specuaalskruiden! dat lijkt me best lekker door de havermout, moet ik ook eens proberen

havermout, door de kwark... oké... jij bent dus niet van de school die roept geen kh voor het slapen gaan ;)
Hell no:P
Moet er wel bij zeggen dat ik het bij complexe koolhydraten en volwaardige voeding probeer te houden

Kan je fotos die je met je smartphone maakt rechtstreeks op dit forum plaatsen? Nu sluit ik dat ding aan en upload mn foto met tinypic.

dat is niet aan te rade!! ik heb die van verstegen en die smaak die je ervan krijgt is gwn of je nootmuskaat eet :/ ik vond hem niet lekker( en mn ouders hebben 7 potjes gekocht omdat het seizoensgebonden is xD ) maar ieder zo zijn mening ;)

Terug
Naar boven