- Waardering
- 10.260
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
What the f**k zijn die stengels? Haha het lijken wel verschrompelde wortels!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merguez... denk ik zoWhat the f**k zijn die stengels? Haha het lijken wel verschrompelde wortels!

+1 mmmmmmmmmmerguez.
Doet me denken aan vroeger, bbq'en op de camping in Frankrijk. Merguez is goud; zag je daar wel meer, waarschijnlijk omdat het in Noord-Afrika veel wordt gegeten. Beter ook nog dat het i.t.t. de meeste worsten geen varkensvlees is. Rund en lam is beter

Toen ik laatst Turkse Kip in de oven maakte had ik tussen de aardappelen wat runderchipolata's liggen, ik kan je aanraden daar wat plakjes bacon omheen te wikkelen (vastzetten met prikker), geeft een geweldig knapperig korstje.Doet me denken aan vroeger, bbq'en op de camping in Frankrijk. Merguez is goud; zag je daar wel meer, waarschijnlijk omdat het in Noord-Afrika veel wordt gegeten. Beter ook nog dat het i.t.t. de meeste worsten geen varkensvlees is. Rund en lam is beter![]()
Ik eet geen varkensvlees. Momenteel sowieso cut.Toen ik laatst Turkse Kip in de oven maakte had ik tussen de aardappelen wat runderchipolata's liggen, ik kan je aanraden daar wat plakjes bacon omheen te wikkelen (vastzetten met prikker), geeft een geweldig knapperig korstje.
Misschien meer iets voor na je cut.

Je hebt ook vegetarische speckjes

Je hebt ook vegetarische speckjes
Vegetarische Slager Vegan geroockte speckjes bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Vegetarische Slager Vegan geroockte speckjes? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl

Ik moet van m'n spekjes af, heb liever hulp daarbij.Je hebt ook vegetarische speckjes
Vegetarische Slager Vegan geroockte speckjes bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Vegetarische Slager Vegan geroockte speckjes? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl

Pizza mag je houden, ik neem die kleine kittykat wel mee

Zo werkt dat niet, it's a all-in-one package.Pizza mag je houden, ik neem die kleine kittykat wel mee![]()
Geef die fucking pizza dan maar. is het waard voor zn klein monstertje
Misschien kan het ook met Turkey Bacon (treffende naam in deze
), maar je hebt wel langgerekte plakken nodig, met blokjes ben je een egel aan het bouwen.Ik zou er ook een moord voor doen.Geef die fucking pizza dan maar. is het waard voor zn klein monstertje