XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nice. Makro?

De Ierse bavette van Makro vind ik trouwens geen aanrader. Bij de Makro verkopen ze echter ook US grain fed bavette (flank steak dacht ik). Ik heb ze beiden meerdere keren gegeten en de US bavette is echt veel beter. Hij is alleen ook 2x zo duur helaas.

Die Ierse picanha ben ik wel benieuwd naar.
Helaas hebben ze di t/m za aanvoer van dat soort vlees en ik was er maandagmiddag, de laatste kalfspicanha heb ik meegenomen en wat diepgevroren wildzwijnbiefstuk. Heb je een temperatuuradvies voor wildzwijn, iets van 58°C?

Dit topic is het enige deel van het voeding subforum dat in leven is. Is er niet ergens een meal prep topic?

Helaas hebben ze di t/m za aanvoer van dat soort vlees en ik was er maandagmiddag, de laatste kalfspicanha heb ik meegenomen en wat diepgevroren wildzwijnbiefstuk. Heb je een temperatuuradvies voor wildzwijn, iets van 58°C?
Overigens: Na 01 juno komen consumenten de groothandel niet meer in.

Doe voor die tijd je vriezer vullen!

20200527_095058.jpg

• Haha
Waarderingen: Bubs
Makro, Sligro en dergelijk zijn tot 1 juni nog openbaar voor lui zonder pas. Ik ga dit weekend even een kijke nemen.

Ziet er goed uit maat. Wat zit hier in ?

Bedankt maat!

Speciaal voor jou een lijst met ingrediënten:
  • Gemenge sla (150 gram)
  • Komkommer (150 gram)
  • Ei (2 stuks)
  • Radijs (100 gram)
  • Snacktomaten (100 gram)
  • Zaden & Pitten mix (5 gram)
  • Crema di balsamico, van La Place (20 gram)
En ik had nog kwark toegevoegd, voor de extra eiwitten. Stond niet leuk op de foto, dus geen foto van genomen.

Bedankt maat!

Speciaal voor jou een lijst met ingrediënten:
  • Gemenge sla (150 gram)
  • Komkommer (150 gram)
  • Ei (2 stuks)
  • Radijs (100 gram)
  • Snacktomaten (100 gram)
  • Zaden & Pitten mix (5 gram)
  • Crema di balsamico, van La Place (20 gram)
En ik had nog kwark toegevoegd, voor de extra eiwitten. Stond niet leuk op de foto, dus geen foto van genomen.
Thanks man kan wel wat salade receptjes gebruiken ivm het weer. Elke x dat kip groente koud frete bij et zwemmen is ook niet te kanen.

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven