XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Thanks man kan wel wat salade receptjes gebruiken ivm het weer. Elke x dat kip groente koud frete bij et zwemmen is ook niet te kanen.

Ik ben sinds kort ook weer begonnen met salades. Vind het heerlijk, veel variantie mogelijk, vult goed en bovenal met deze temperaturen inderdaad zeer aangenaam.

Zal wel even vaker salade posts plaatsen, dan kan je inspiratie opdoen.

150g sla
150g champignon bakken
150g ui bakken
100g komkommer
200g musclemeat kruiden kip
30g teriyaki/ketchup saus

Prima cut maaltijd die wel vult, eet dit al weken lang als avondeten.

150g sla
150g champignon bakken
150g ui bakken
100g komkommer

Mijn maaltijden bevatten veel meer groente in de cut, zou hier niet op kunnen leven. Zo zie je maar weer dat mensen verschillen!

• Like
Waarderingen: BB_
IMG_20200527_131445.jpg

150g sla
150g champignon bakken
150g ui bakken
100g komkommer

Champignons zijn goat als de gevuld wilt worden voor amper kcal. Doe er 's ochtends een paar door mn gebakken eieren heen op geroosterd brood

Mijn maaltijden bevatten veel meer groente in de cut, zou hier niet op kunnen leven. Zo zie je maar weer dat mensen verschillen!
Oja want dit is het enige wat ik eet op een dag. :emo:
Champignons zijn goat als de gevuld wilt worden voor amper kcal. Doe er 's ochtends een paar door mn gebakken eieren heen op geroosterd brood
Jup erg nice. Alleen heb ik hier thuis alleen nog maar van die shit pannen waar een omelet met ui/paprika/champignon drama wordt.

Niet alleen groenten, ook gewoon carbs (rijst). Ook in de cut ja, enkel minder.

@Bubs Kun je het recept sturen van die bananencake?

Thanks man kan wel wat salade receptjes gebruiken ivm het weer. Elke x dat kip groente koud frete bij et zwemmen is ook niet te kanen.
Heb het nu niet in de planning maar manlief eet ook graag Carpaccio salade. Met veel sla tomaatjes pijnboompitten. Evt wat pasta als je niet in de cut zit

Mealprep voor morgenochtend. We hadden zilvervliesrijst over van het avondeten want niet afgewogen.:roflol: Schep choco eiwit poeder doorgedaan en wat melk. Morgenvroeg choco rijstpap, keer wat anders als Overnight oats.
1590606763286913042442.jpg

Laatst bewerkt:
Helaas hebben ze di t/m za aanvoer van dat soort vlees en ik was er maandagmiddag, de laatste kalfspicanha heb ik meegenomen en wat diepgevroren wildzwijnbiefstuk. Heb je een temperatuuradvies voor wildzwijn, iets van 58°C?
Het is heel lang geleden dat ik wildzwijn heb klaargemaakt. Nog nooit thuis met sous vide. Ik kan wel ff voor je checken.

Het is heel lang geleden dat ik wildzwijn heb klaargemaakt. Nog nooit thuis met sous vide. Ik kan wel ff voor je checken.
Ik heb wat gegoogeld en kwam uit op 59°C, dat was toch te hoog met als resultaat een lichte leversmaak, maar het was ok. Ik heb er nog 4, de volgende keer denk ik 57,5°C.

In de middag wil ik poffertjes eten. Zonder suiker en siroop. En een salade.

Terug
Naar boven