AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik kan me wel een betere carb source bedenken. :roflol:

Hmm, salade van kip met spekjes

Hmmmm ja. Ik ben echt helemaal gek van salades.
Denk eens na wat je allemaal kan doen...
Gerookte Kip met tomaat ui paprika komkommer wat kikkererwten of bonen erbij. Lekkere dressing van een beetje frietsaus met yoghurt en kerrie. Afmaken met wat zure uitjes of wat stukjes appel.

Ook salades kunnen lekker zijn.

Mensen

Wie weet waar ik kcal arme ijs kan vinden? Winkel? Merk?

ik merk dat ik af en toe wel zin in een bolletje ijs heb maar als ik de kcals dan zie :(

• Like
Waarderingen: Onit
Mensen

Wie weet waar ik kcal arme ijs kan vinden? Winkel? Merk?

ik merk dat ik af en toe wel zin in een bolletje ijs heb maar als ik de kcals dan zie :(

Zelf maken is top!

Anders kan je kijken naar Halo top en er is nog een merk. Weet even de naam niet.

Deze bevatten weinig kcal per bak!

Denk eens na wat je allemaal kan doen...
Gerookte Kip met tomaat ui paprika komkommer wat kikkererwten of bonen erbij. Lekkere dressing van een beetje frietsaus met yoghurt en kerrie. Afmaken met wat zure uitjes of wat stukjes appel.

Ook salades kunnen lekker zijn.

Hmmmmm ja lekker. :D Alleen de kip kan ik niet eten want ik eet geen vlees. Maar de rest vind ik wel allemaal heel lekker.
Zure uitjes heb ik trouwens nog nooit geprobeerd volgens mij.

thanks. Zelf maken? Heb je een receptje?

Banaan in stukjes snijden en invriezen. Bevroren banaan in blender doen, eventueel wat yoghurt of kwark toevoegen (maakt het wat romiger), en blenden maar. Als het geheel romig is, kun je het meteen opeten (beetje softijs) of even terugzetten in de diepvries (zodat het meer op schepijs lijkt). Eventueel kun je wat extra (diep)vriesfruit toevoegen voor een smaakje of bijvoorbeeld cacaopoeder / cacaonibs.

thanks. Zelf maken? Heb je een receptje?

Zie onderstaande reactie van @Miss Sunshine !

Banaan in stukjes snijden en invriezen. Bevroren banaan in blender doen, eventueel wat yoghurt of kwark toevoegen (maakt het wat romiger), en blenden maar. Als het geheel romig is, kun je het meteen opeten (beetje softijs) of even terugzetten in de diepvries (zodat het meer op schepijs lijkt). Eventueel kun je wat extra (diep)vriesfruit toevoegen voor een smaakje of bijvoorbeeld cacaopoeder / cacaonibs.

Tevens kan dit ook gedaan worden met ander bevroren fruit.

Yoghurt / kwark mengen met whey eiwitpoeder kan ook. Op Google zijn daar veel recepten van te vinden.

Terug
Naar boven