- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohja helemaal vergeten, suikers maken je dik. Niet de berg aan kcals in de poffertjes zelf natuurlijk.
god***domme, en ik maar proberen gewoon wat minder kcal te etenOhja helemaal vergeten, suikers maken je dik. Niet de berg aan kcals in de poffertjes zelf natuurlijk.

Ohja helemaal vergeten, suikers maken je dik. Niet de berg aan kcals in de poffertjes zelf natuurlijk.

In de middag wil ik poffertjes eten. Zonder suiker en siroop. En een salade.

Denk eens na wat je allemaal kan doen...

Mensen
Wie weet waar ik kcal arme ijs kan vinden? Winkel? Merk?
ik merk dat ik af en toe wel zin in een bolletje ijs heb maar als ik de kcals dan zie![]()
Zelf maken is top!
Anders kan je kijken naar Halo top en er is nog een merk. Weet even de naam niet.
Deze bevatten weinig kcal per bak!
Oppo, albert heijn. 171 kcal voor een halve bakMensen
Wie weet waar ik kcal arme ijs kan vinden? Winkel? Merk?
ik merk dat ik af en toe wel zin in een bolletje ijs heb maar als ik de kcals dan zie![]()
Denk eens na wat je allemaal kan doen...
Gerookte Kip met tomaat ui paprika komkommer wat kikkererwten of bonen erbij. Lekkere dressing van een beetje frietsaus met yoghurt en kerrie. Afmaken met wat zure uitjes of wat stukjes appel.
Ook salades kunnen lekker zijn.
Alleen de kip kan ik niet eten want ik eet geen vlees. Maar de rest vind ik wel allemaal heel lekker.

Banaan in stukjes snijden en invriezen. Bevroren banaan in blender doen, eventueel wat yoghurt of kwark toevoegen (maakt het wat romiger), en blenden maar. Als het geheel romig is, kun je het meteen opeten (beetje softijs) of even terugzetten in de diepvries (zodat het meer op schepijs lijkt). Eventueel kun je wat extra (diep)vriesfruit toevoegen voor een smaakje of bijvoorbeeld cacaopoeder / cacaonibs.