mitsymo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.649
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Niet!? Ik kan er juist naar uitkijken om m'n eigen koffie te drinken. De koffie op het werk is net slootwater.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet!? Ik kan er juist naar uitkijken om m'n eigen koffie te drinken. De koffie op het werk is net slootwater.
Die kokos cola van Jumbo is echt goed

Kijk hier maak jij een denkfoutNiet!? Ik kan er juist naar uitkijken om m'n eigen koffie te drinken. De koffie op het werk is net slootwater.
.Ja die is lekker hè!Die kokos cola van Jumbo is echt goed
Ben de marshmellow nog niet tegengekomen![]()
Ah ja niet iedereen is een sierpaardje

Ik was even in de war met de koelkast van mijn ouders

Dat is beter! Nu nog even volproppen met wat extra eten en klaar.Ik was even in de war met de koelkast van mijn ouders
Update zo staat het normaal dus niet![]()
Dan eet ik alles opDat is beter! Nu nog even volproppen met wat extra eten en klaar.

Dat is ook de bedoeling. Zonder voedsel word je nooit groot en sterk

Maar ik moet eerst afvallen. En woon 400meter van de Lidl en JumboDat is ook de bedoeling. Zonder voedsel word je nooit groot en sterk![]()

Ik 250m.. en 225m van een verdomd goeie snackbarMaar ik moet eerst afvallen. En woon 400meter van de Lidl en Jumbo![]()

Zit ons ook niet met héIk 250m.. en 225m van een verdomd goeie snackbar
En met afvallen moet je ook blijven eten![]()

Waarom denk je dat m'n koelkast vol met groente ligt? Dat moet op voor het bederft, dus geen excuus voor de snackbar .. en haal het liefste alles in 1 keer, dan hoef ik niet steeds langs de snackbar

Dan toch liever nasi met een gebakken eitje en rendangIk kan gerust bij het ontbijt al een friet speciaal met een frikandel speciaal opvreten....![]()

Ook lekker!Dan toch liever nasi met een gebakken eitje en rendang![]()
Dan ben jij niet de enigeWaarom denk je dat m'n koelkast vol met groente ligt? Dat moet op voor het bederft, dus geen excuus voor de snackbar .. en haal het liefste alles in 1 keer, dan hoef ik niet steeds langs de snackbar
Ik kan gerust bij het ontbijt al een friet speciaal met een frikandel speciaal opvreten....![]()

Vroeger deden we wel eens de hutstpot die over was van de dag ervoor even bakken zodat er een korstje opkomt en dan op brood
met sweet chilisaus of mosterd. Ik ben ook een gekke eter soms. Zolang het maar hartig is.