ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Met appelmoes en spekkies erin mag ook welDan toch liever nasi met een gebakken eitje en rendang![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met appelmoes en spekkies erin mag ook welDan toch liever nasi met een gebakken eitje en rendang![]()
Zoet.. hartig.. alles door elkaar.. als ik honger heb dan moet alles opVroeger deden we wel eens de hutstpot die over was van de dag ervoor even bakken zodat er een korstje opkomt en dan op broodmet sweet chilisaus of mosterd. Ik ben ook een gekke eter soms. Zolang het maar hartig is.
![]()

Heb je nu een foto gemaakt van de inhoud van.mijn koelkast?!?!?!
Ziet er heerlijk uit
Oke oke.. die zou ik in 1keer op eten, daarom koop ik geen bananen. Kun je veel te lekkere dingen van maken
Bewijs !!Heb je nu een foto gemaakt van de inhoud van.mijn koelkast?!?!?!
Can relate ben al op de helftOke oke.. die zou ik in 1keer op eten, daarom koop ik geen bananen. Kun je veel te lekkere dingen van maken
.
dus dan kan het wel.Zo herkenbaar.. ah dit kan wel, want..Can relate ben al op de helft.
Maaar (Ik kan altijd alles goed recht praten voor mijzelf) ga nog fietsen lopen en misschien voetballen vandaagdus dan kan het wel.
Tussendoortje?
Jup en nog passend in m'n dieet ook

Met spekkies maar ZONDER appelmoes...
Hmm... hoe smaken babanen??@mitsymo snap jij nu waarom ik niet veel in huis hebbabanenbrood

Mijn mobiel is net zo'n mong**l als dat ik ben met het typen van zinnen.Met spekkies maar ZONDER appelmoes...
Hmm... hoe smaken babanen??
Of is het de afkorting voor bakbananen?![]()
ik ben ook vaak mong**l op mijn foon hoorMijn mobiel is net zo'n mong**l als dat ik ben met het typen van zinnen.

als er maar een korstje omheen zit
appelmoes?Dit was andijvie, aardappel en chickenstrips (gepaneerde kipfilet haasjes van de poelier). De strips doopte ik rijkelijk in de bbq saus

natuurlijk!! de saus maakt de smaak, de kip is maar bijzaakDit was andijvie, aardappel en chickenstrips (gepaneerde kipfilet haasjes van de poelier). De strips doopte ik rijkelijk in de bbq saus![]()