AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Biefstuk insnijden? Toch niet serieus he? Haal je biefstuk ruime tijd voor het bakken uit de koelkast en laat hem op temperatuur komen, helpt te voorkomen dat hij na het bakken aan de binnenkant koud is. Misschien wel het belangrijkste, laat je biefstuk na het bakken een tijdje rusten voordat je hem aansnijdt. Als je biefstuk van binnen nog koud is en de buitenkant zwart moet je misschien na gaan denken over de temperatuur van je pan/grill. En draadjesvlees mals maken kan iedereen, kwestie van genoeg geduld hebben.

Meal prep time (600gr rijst, 4 broccoli, 1200 gr kip + ui)

uploadfromtaptalk1376926952363.jpg

Laatst bewerkt:
:thumbs: arnodsi approves!

Krijg je het nog makkelijk weg? Een het afgekoeld is krijg ik rijst en kip echt moeilijk weg :o

Salade met kip, ei en wat olijfolie. (ook wat ''pastasaus'' van walden farms, maar dat is niet te vreten)

6A25B1FB-87A6-4589-A642-79E8497EA25F-8194-00000D4927827E72_zps9827fb85.jpg

Salade met kip, ei en wat olijfolie. (ook wat ''pastasaus'' van walden farms, maar dat is niet te vreten)
gewoon beetje magere yoghurt met kruiden naar keuze ...
Of een light dressing

Van die 20extra kcals word je heus niet dik :roflol:

gewoon beetje magere yoghurt met kruiden naar keuze ...
Of een light dressing

Van die 20extra kcals word je heus niet dik :roflol:

Haha nee het is zo wel lekker hoor, alleen ik had die 'pastasaus' nog staan, wilde hem wel proberen..maar was niet lekker. Zonder is beter, ik hoef niet per se iets erover heen eigenlijk :)

2ym6t6r.jpg

200 gram kip
110 gram zilvervliesrijst
250 gram sperziebonen
15 gram cashewnoten
kipkruiden
sambal
klein beetje woksaus

30veiix.jpg

Ratatouille

uit blik
Is 100-120kcal

omdat ik een luie mofo ben:o
Ach joh... als ik kans krijg en ze hebben deze weer bij lidl sla ik ze ook per 6 tegelijk in. Gewoon omdat het makkelijk is en het smaakt ook prima bij spaghetti.
vdk8yg.jpg

Dus daar ben je niet alleen in.. erg lekker en slechts 33 kcal per 100 gr

2 x eiwit pannenkoeken met fruit.

Gemaakt met whey isolaat banaan 2 scoops.
Ultra fine oats.
4 x eiwit.
Magere melk.
Kaneel.

image (6).jpg

:thumbs: arnodsi approves!

Krijg je het nog makkelijk weg? Een het afgekoeld is krijg ik rijst en kip echt moeilijk weg :o
IK eet het overdag koud maar dan wel met een flinke lepel sambal erbij, anders is het inderdaad echt droog!

Haha lijkt wel alsof ik zelf in de keuken sta! Zo ziet mijn prep er eigenlijk ook regelmatig uit. :thumb:
Ik vind het altijd k*t om te doen (ook al ben ik er niet heel lang mee bezig, denk uurtje ofzo), maar als het dan klaar is dan ben ik weer tevreden en kan ik de komende dagen zonder veel moeite clean eten:D

Ziet er lekker uit man! Goed bezig!
Thanks bro;)

Oreo Pannekoek

k12DAgZ.jpg

Terug
Naar boven