Stickler
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK eet het overdag koud maar dan wel met een flinke lepel sambal erbij, anders is het inderdaad echt droog!
Ik vind het altijd k*t om te doen (ook al ben ik er niet heel lang mee bezig, denk uurtje ofzo), maar als het dan klaar is dan ben ik weer tevreden en kan ik de komende dagen zonder veel moeite clean eten![]()
Nouja, er mag toch nog genoeg gewicht bij haha! Lekker cleanbulken.Hmm... ik heb net weer sambal gehaald.. Moet het toch ook maar op mijn werk neer gaan zetten!Sambal, ook mijn vaste keuze! Soms wat woksaus erbij.
Het is inderdaad even een uurtje of 1,5 koken, maar dan ben je wel weer klaar voor 3/4 dagen. Op mijn werk is verder ook helemaal niks wat ik verder heb om te eten. Neem dus strict mijn meals met wat fruit erbij mee, en dat is het dan. Zo wordt clean eten heel simpel!
Alleen 's avonds de notenmix, dat wil nog wel eens een handje meer wordenNouja, er mag toch nog genoeg gewicht bij haha! Lekker cleanbulken.

Hmm... ik heb net weer sambal gehaald.. Moet het toch ook maar op mijn werk neer gaan zetten!
Het kost inderdaad even tijd. Ik doe het nu nog redelijk per dag omdat ik het gewoon meekook met het avondeten. Dus kost het niet veel extra tijd. En ik zal wel moeten.. we hebben geen eens een kantine oid op het werk.. Dus inderdaad maakt dat clean eten wel makkelijk.
en die nootjes... hahaha.. hoe herkenbaar.. hier mag er ook wat bij.. neem ze in de ochtend en avond.. enne.. lidl nu 400 gram walnoten voor 4,50! (2 zakken) dus ingeslagen voor een tijdje.![]()
Maar dit scheelt behoorlijk in prijs, even een voorraadje inslaan inderdaad! Yep.. de walnoten had ik al in de folder gezien... dus flink ingeslagen.Thanks voor de tip van de walnoten! Neem nu circa 3x p/d 30g noten, vaak zijn dat juist die walnoten van de LidlMaar dit scheelt behoorlijk in prijs, even een voorraadje inslaan inderdaad!
Maar dan heb ik 's avonds net m'n kwark met noten op, en dan blijven de cashews of pinda's erg aantrekkelijk. Ach, kwestie van mind-control en af en toe wel wat nemen!

Yep.. de walnoten had ik al in de folder gezien... dus flink ingeslagen.
Ik combineer het met amandelen.. soms hebben ze die ook bij lidl voor 1,69 per 2 ons.. zakjes.. ik was alleen te laat om er meer in te slaan.. het was weer zo een tijdelijk iets...
en ja de avond.. nootjes eet je makkelijk en snel weg. Maar iets meer kan niet veel kwaad in de bulk.
Yep.. de walnoten had ik al in de folder gezien... dus flink ingeslagen.
Ik combineer het met amandelen.. soms hebben ze die ook bij lidl voor 1,69 per 2 ons.. zakjes.. ik was alleen te laat om er meer in te slaan.. het was weer zo een tijdelijk iets...
en ja de avond.. nootjes eet je makkelijk en snel weg. Maar iets meer kan niet veel kwaad in de bulk.

nog een maandje of twee wachten en dan vallen de walnoten en hazelnoten hier met kisten van de bomen. even middag in de achtertuin rapen, en ik heb een flinke kist vol![]()

Lever je ook gepeld aan?nog een maandje of twee wachten en dan vallen de walnoten en hazelnoten hier met kisten van de bomen. even middag in de achtertuin rapen, en ik heb een flinke kist vol![]()
en tegen welke prijs?das balen...haha ik denk dat ik ze lekker opsla voor komend jaar.
kan ik je echt niet overhalen?Hartige muffins? ik zie denk ik broccolli?