Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Gister bij Hardrock-cafe in amsterdam gegeten, de legendary 10oz burger, wat een heerlijk ding is dat zeg, mohh

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-08-24 17.40.51.jpg

Rechterkant is mijn stuk Hij was wel lekker :D

1234565_501951456557714_927948211_n.jpg

Sojaboontjes, koolvis en zwarte bonen saus.

uploadfromtaptalk1377427033960.jpg

Chinese supermarkt inderdaad. Grote zak diepgevroren.

Muggcake gemaakt en het was erg lekker :)

11ajznm.jpg

Middag maaltijd

Lekkere wokgroenten kip en rijst.

uploadfromtaptalk1377438452017.jpg

Vieruurtje

uploadfromtaptalk1377443336610.jpg

Stokbroodje tonijn+ui+tomaat

IMAG0745.jpg

ik bak altijd kippenblokjes maar deze zijn altijd zo droog.. ik doe er enkel kippenkruiden op en laat ze niet te lang bakken. iemand een idee om ze zachter/sappiger te maken?

ik bak altijd kippenblokjes maar deze zijn altijd zo droog.. ik doe er enkel kippenkruiden op en laat ze niet te lang bakken. iemand een idee om ze zachter/sappiger te maken?

Vuur minder hard, minder kleine blokjes, kipfilet plat meppen en in zijn geheel in de pan, marineren, in de oven...

Laatst bewerkt door een moderator:

Wat ik altijd doe is eerst heel kort bruin bakken op hoog vuur, daarna deksel erop en dan een ruimere tijd op heel laag vuur laten garen. Bij mij komen ze er dan in ieder geval goed mals uit!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dinner

uploadfromtaptalk1377455256522.jpg

Pasta met groente en wat saus

Rijst met groentes en stukjes ham /spek

20130825_191650.jpg

20130822_174741.jpg

Pasta met groente en wat saus

Rijst met groentes en stukjes ham /spek

Wat ik altijd doe is eerst heel kort bruin bakken op hoog vuur, daarna deksel erop en dan een ruimere tijd op heel laag vuur laten garen. Bij mij komen ze er dan in ieder geval goed mals uit!

Dit, ook kan je er zo nu en dan een klein scheutje vocht/ water bij doen.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 15:57 ----------

Ben nog opzoek naar een goed recept voor een lekkere salade met kip of zalm, iemand hier voorbeelden van lekker recept wat je delen wil?

Gebruik zelf vaak, kip, diverse soorten sla, tomaat, uit etc. als basis, vrij standaard allemaal dus, maar zoek nu eigenlijk ook eens iets met wat andere groentes, dus rauwe andijvie, spinazie noem maar op?

Terug
Naar boven